Pai off-topic-ul si dezordinea sunt create si de cei proaspat sositi care vor cate o sinteza d'asta mura-n gura...
No problem, dupa mai bine de 10 ani de forum si vreo 3 Suzuki la activ, o sa incerc o sinteza:
- tabla subtire - si cu bune, si cu rele: zici 'slava Domnului!' cand scapi de accident doar cu cateva zgarieturi si incepi sa injuri cand vezi cate elemente ai de inlocuit ca s-o repari. Asta ajuta si la consum.
- insonorizare deficitara - atunci intelegi cam de unde vine pretul ala bun la care ai luat masina, in loc sa iei ceva mai scump.
- greierasi la interior si zgarieturi usor de facut pe materiale - vor aparea mai devreme sau mai tarziu.
- vopsea care se zgarie usor - daca iti pasa de acest aspect.
- amortizoarele pe spate mai curg si exista sanse reale sa nu faca obiectul garantiei inlocuirea lor.
- la 1.4T pompa de presiune inalta ("de inalte") a mai si cedat - din ce am vazut, s-au cam inlocuit pe garantie.
- HU-ul nu este cea mai fericita solutie din perspectiva integrarii cu smarfoane - pe AndroidAuto e cam hit-or-miss (pe Carplay nu prea sunt probleme).
- la manuale, unii se plangeau ca ambreiajul ar fi sub-dimensionat - posibil sa fie mai degraba problema de utilizare, nu de piesa/conceptie.
- daca vii de pe masina germana obisnuit cu o multitudine de reglaje din calculatorul de comfort, pe Suzuki nu prea exista aceasta posibilitate - unele optiuni sunt posibile doar cu adaugare diferite module chinezesti.
- fiecare Suzuki mai nou, din perspectiva mea, a fost un pas inapoi in ceea ce priveste executia/materialele folosite (nu ma refer la tehnologia inglobata).
Cu placere...
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk