Autor Subiect: Hybrid versus Boosterjet  (Citit de 2146 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Fujitsu

Re: Hybrid versus Boosterjet
« Răspuns #10 : 15.Aug.2020, 04:24:20 p.m. »
Am fost surprins sa constat ca noile modele Hybrid nu mai au pilot automat adaptativ nici măcar in echiparea de top. Valabil și pentru Vitara.
Alte diferențe :
- nu mai exista cutie automata
- nu mai este motorul de 1.0 (preferat de unii pentru oraș )

Parca e un pas înapoi in anumite privințe ...


  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline badmania98

Re: Hybrid versus Boosterjet
« Răspuns #11 : 15.Aug.2020, 08:23:09 p.m. »
Și eu sunt surprins că la mașina mea există pilot automat adaptativ.  Valabil și pentru S-Cross.:P
  • Suzuki VITARA ALLGRIP 1.4 BOOSTERJET HYBRID LUXUS 6MT, 2020
 

Offline Fujitsu

Re: Hybrid versus Boosterjet
« Răspuns #12 : 15.Aug.2020, 08:38:48 p.m. »
Greșeala mea #:-S. Este ACC pe SCross și Vitara de la nivelul de echipare Cool.
Rămâne doar lipsa din oferta a cutiei automate și a motorizării 1.0
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline enicky

Re: Hybrid versus Boosterjet
« Răspuns #13 : 15.Aug.2020, 08:57:45 p.m. »
          Hybrid versus Boosterjet
https://suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=10312.0

  Ai si postat in topicul pe care tocmai l-ai dublat, iar informatia din prima postare e gresita ! :)
 
P.S. Aspiratul poate fi clasic, dar boosterjet este lansat de 3-4 ani, este cam fortata eticheta de clasic.
« Ultima Modificare: 15.Aug.2020, 09:09:17 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Hybrid versus Boosterjet
« Răspuns #14 : 15.Aug.2020, 09:14:38 p.m. »
S-a remediat. :)