Autor Subiect: Hybrid versus Boosterjet  (Citit de 2145 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Hybrid versus Boosterjet
« : 31.Iul.2020, 12:14:22 p.m. »
   Pentru ca este un moment de tranzitie, cand inca se mai gasesc ambele modele, ma gandeam ca poate posesorii de hybrid(si nu numai) au obervat ceva avantaje fata de clasicul boosterjet, sau chiar dezavantaje. Nu are relevanta ca ar fi Vitara sau S-cross, evident.
  In afara de emisiile reduse si cp mai putini eu n-am vazut altceva, dar colegi mai priceputi la motoare poate au si alte impresii pe care le pot impartasi aici.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Fujitsu

Re: Hybrid versus Boosterjet
« Răspuns #1 : 01.Aug.2020, 09:00:06 a.m. »
Versiunile Hybrid nu pot fi comandate cu cutie automata - dezavantaj major pentru cineva care vrea AT neaparat.
Avantajul principal este reducerea consumului de benzina - pentru cine contează.

Eu nu as lua un hibrid - nici mild (cum e Suzuki), nici clasic (Toyota CHR) nici plug-in (Mitsubishi Outlander PHEV). Doua sisteme de propulsie - șanse duble de defecțiuni și bătaie de cap. Pentru 2-3 litri de benzina la 100 km zic ca nu merita.
Ori benzina, ori full electrica ...
Problema e legată de normele de poluare care obliga producătorii sa facă hibride pentru scăderea emisiilor ...
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 
The following users thanked this post: vali22

Offline Utilizator_Anonim

Re: Hybrid versus Boosterjet
« Răspuns #2 : 01.Aug.2020, 11:25:54 a.m. »
Avantajul hybrid sau mild hybrid e ca deocamdata ai parcarea gratuita in parcarile publice din Bucuresti
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Hybrid versus Boosterjet
« Răspuns #3 : 01.Aug.2020, 11:46:01 a.m. »
Si evident "bonusul" mai mare la Rabla. >:D<
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline badmania98

Re: Hybrid versus Boosterjet
« Răspuns #4 : 01.Aug.2020, 12:11:32 p.m. »
Și o reducere pe la impozit.
  • Suzuki VITARA ALLGRIP 1.4 BOOSTERJET HYBRID LUXUS 6MT, 2020
 

Offline enicky

Re: Hybrid versus Boosterjet
« Răspuns #5 : 01.Aug.2020, 04:48:52 p.m. »
Versiunile Hybrid ...șanse duble de defecțiuni și bătaie de cap. Pentru 2-3 litri de benzina la 100 km zic ca nu merita.
Ori benzina, ori full electrica ...
   Si eu am gandit asa, ori-ori, dar pe de alta parte producatorul garanteaza 10(zece)ani sistemul(termic+electric).
 Doar la Ssangyong mai gasesti garantia asta.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Bobi

Re: Hybrid versus Boosterjet
« Răspuns #6 : 01.Aug.2020, 09:12:28 p.m. »
Sa incep cu o intrebare; Cati dintre voi cu modelul non hibrid lasati activa functia start stop ?

Avantaje mild hibrid;
Pe langa ce s-a spus mai sus, dupa mine nimicuri, cea mai importanta facilitate e pornirea din start stop fff silentioasa pentru ca e facuta de catre "motorul" electric si nu de demaror.
Al doilea mare avantaj e ca masina la decelerare sub 16km/h opreste motorul termic si toate functiile sunt preluate de catre cel electric pana cand intervine start /stop-ul.
O alta chestie ce tine de modelul hibrid este noul sistem de faruri, care sa fim corecti arata intr-un mare fel.
 

Offline bekxy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1344
  • Thanked: 386 times
  • Gen: Bărbat
  • SX4 S-Cross '16 Spirit 1.4 4WD 6MT
    • Bucuresti
Re: Hybrid versus Boosterjet
« Răspuns #7 : 02.Aug.2020, 10:21:19 a.m. »
Sa incep cu o intrebare; Cati dintre voi cu modelul non hibrid lasati activa functia start stop ?

Eu. Dintotdeauna.
  • Suzuki SX4 S-Cross 2016 Spirit 1.4 Boosterjet 4WD 6MT
 

Offline enicky

Re: Hybrid versus Boosterjet
« Răspuns #8 : 02.Aug.2020, 12:49:07 p.m. »
   Pentru ca imi afecteaza ac-ul, eu il opresc imediat.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline Fujitsu

Re: Hybrid versus Boosterjet
« Răspuns #9 : 02.Aug.2020, 01:21:40 p.m. »
Sa incep cu o intrebare; Cati dintre voi cu modelul non hibrid lasati activa functia start stop ?

Eu. Dintotdeauna.

Si eu. Start-stop e by default la fiecare pornire a motorului și nu îl decuplez ...
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4