0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Se rup cheile de bujii cand bujiile care trebuie extrase de pe ''pacient'' au suficienti kilometrii pentru a se ''suda'' filetul acestora pe chiuloasa sau in cel mai daunator caz - cand se depune calamina pe partea care este in contact cu flacara, in consecinta bujia va fi mai mare in diametru in zona respectiva. Exista cateva spray-uri degripante, degresante pentru operatiunii de acest gen - dar atentie la cantitate - sa nu antreneze si mizerie in cilindrii sau sa dati prea mult degripant si sa spalati cilindrii motorului. Toate bune,Mihai
- Tu laurentiu , esti de parere ca se poate merge cu o bujie pana nu mai functioneaza, sau e bine sa fie schimbate dupa perioada recomandata de producator ? mai ales ca nu mai vorbin de vechile bujii care dupa 10000km se cam aruncau, e vorba de niste n=bujii care functioneaza peste 100000km iar aceasta distanta se face de obicei intr-o perioada relativ mai mare de timp.?
...cum va par bujiile date jos...?