Citeste si postarea de
aici.
Am avut aceeasi problema la un Hyundai Getz si a fost de la garnitura de chiulasa (care in lista pusa de
@ntire2000 banuiesc ca este "Scurgeri Garnitura capului"
).
La mine intra lichid de racire in cilindri. In mod traditional se zice ca simptomul este fum alb la esapament, dar nu e neaparat asa. Fumul alb este cand intra lichid masiv. Daca intra putin, nu vezi fumul, dar e suficient sa afecteze aprinderea cat sa-ti dea "misfire". Nici macar nu vezi lichidul scazand in vas... decat dupa saptamani bune. Deci nu-ti dai seama de pe o zi pe alta sau la un test la mecanic.
Cu alta ocazie, tot la Hyundai Getz, am mai avut misfire cand o mufa nu statea bine infipta in motor. Nu stiu ce mufa e si ce face, dar m-am prins foarte greu de faza pentru ca forma mufei nu permite sa vezi daca sta bine sau nu. Parea bine conectata, dar pinii din interior nu prea faceau contact. Am rezolvat problema din greseala, cand am dat peste mufa si-a iesit cu totul; si fara ea motorul mergea de ziceai ca-i patrat. Cand am pus-o la loc, hop si motorul mergea bine.
Ca si pozitionare, mufa respectiva intra in motor in lateral, in partea cu cilindrul 1, imediat sub garnitura culbutorilor. Poate din explicatii iti dai seama despre ce mufa e vorba si o gasesti si la motorul tau.
Sper sa-i dai de cap pana la urma...