Autor Subiect: New Ignis Facelift  (Citit de 3553 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline steph

Re: New Ignis Facelift
« Răspuns #20 : 24.Iun.2020, 10:39:42 p.m. »
Auto adica nu ai selector ca la Vitara. Decide el ce si cum.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Online ntire2000

Re: New Ignis Facelift
« Răspuns #21 : 24.Iun.2020, 10:42:25 p.m. »
E chiar mai bine, compenseaza prostia sau lipsa de îndemânare a unor soferi.
Cam piparate preturile, dar daca se apeleaza programul rabla pentru hibride, iese la un pret aproape decent.
Mi-a ramas la suflet masinuta asta, super manevrabila, îmi venea ca o manusa - cu Vitara înca nu m-am "contopit" complet dupa un an jumate, e mai namila de felul ei.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline f.cristi

Re: New Ignis Facelift
« Răspuns #22 : 24.Iun.2020, 10:45:33 p.m. »
PS: alt aspect laudabil este renuntarea la frânele alea antice cu saboti de pe puntea spate (mi-au scos peri albi la Ignis), au evoluat la niste discuri ventilate asa cum sta bine unui "suv".
Unde ai vazut discuri pe puntea spate ?

Online ntire2000

Re: New Ignis Facelift
« Răspuns #23 : 24.Iun.2020, 10:47:31 p.m. »
Scuze, scrie tamburi.
M-a "furat" peisajul.  :pardon:

Era o dorinta ramasa în subconstient de la vechea masina.
Tamburii aia mi-au provocat sechele pe creier, într-o iarna mi s-a blocat roata stânga spate (cablu de frâna înghetat) si a trebuit sa merg 30 de km târând-o dupa mine.
Ca efecte colaterale dupa 3 luni mi-a crapat rulmentul, se uscase vaselina din el din cauza expunerii la temperatura.
E totusi jenant la masina hibrida sa pui tamburi ca-n anii '70.
Whatever.....pentru mine asta ar fi un minus major.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline steph

Re: New Ignis Facelift
« Răspuns #24 : 24.Iun.2020, 10:53:22 p.m. »
Data viitoare ciocanesti putin in janta si o sa ramai surprins. Inclusiv un ciocan de cauciuc face treaba daca janta e de aliaj si te doar sufletu`.
S-Cross `18 / Vitara `19 / ex Swift `14

 

Online ntire2000

Re: New Ignis Facelift
« Răspuns #25 : 24.Iun.2020, 10:57:59 p.m. »
Stiu, am încercat toate variantele: cu ciocan, dat roata jos, mers înapoi-înainte ca sa se lase, dar degeaba.
Multi lauda eficienta tamburilor la frânare - cica e mai buna, dar eu zic ca lumea a evoluat si cu ea si frânarea pe discuri.
S-au descoperit aliaje noi, compozitii la placute mai bune astfel încât coeficientul de frânare sa creasca.

Echiparea cu astfel de sisteme de frânare învechite eu o vad ca o consecinta a stocurilor crescute de tamburi de pe liniile de fabricatie.
Similar, la un moment erau pe stocuri niste sute de mii de motoare de Renault (prin Turcia) si pâna nu le-au terminat echipând aproape toate modelele n-au schimbat tehnologia de fabricatie.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Dogy

Re: New Ignis Facelift
« Răspuns #26 : 24.Iun.2020, 11:20:00 p.m. »
In Romania, Ignis Facelift a venit cu cutia atomata CVT in varianta 2WD si cu preturi noi pentru toata gama.

Si ce preturi! Prea mari, zic eu: https://www.suzuki.ro/wp-content/uploads/2020/06/Lista-de-preturi-22-iunie.pdf
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline f.cristi

Re: New Ignis Facelift
« Răspuns #27 : 25.Iun.2020, 12:04:06 a.m. »
Au cam sarit calul cu preturile; ceva mai scump si decat un Mitsubishi Space Star cam in aceeasi configuratie. Si vad ca nu a aparut lampa in portbagaj, senzorul de ploaie...

Online ntire2000

Re: New Ignis Facelift
« Răspuns #28 : 25.Iun.2020, 12:16:17 a.m. »
Mda, mai pui 3-4000 de euro si-ti iei direct Jimny.   ;)
Si te joci cu el.

Dar.... consumul este fabulos; la 100k de km fata de o Vitara (cam acelasi pret la varianta de baza) se economisesc minim 2000 de euro doar din carburant.
Daca ne apucam sa facem calcule de fiabilitate eu zic ca merita.

PS: stiu, compar mere cu pere, dar vine criza si orice leu o sa conteze.
O sa ne deplasam din punctul A în punctul B cu orice are 4 roti si costa putin.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Dogy

Offline f.cristi

Re: New Ignis Facelift
« Răspuns #29 : 25.Iun.2020, 12:25:53 a.m. »
CVT-ul are padele  :-))
Oglinzile rabatabile electric n-au aparut....
Puterea a scazut de la 90 la 83, cuplul de la 120 la 107, GLX-ul allgrip e mai lent cu aproape 1 sec.