Autor Subiect: Strategia comerciala Suzuki  (Citit de 2994 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Fujitsu

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #20 : 08.Feb.2020, 06:12:50 p.m. »
Asta e pretul cu reducere pentru localnici.
Prețul normal de lista este 17900 euro ...
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline Marci

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #21 : 08.Feb.2020, 06:30:24 p.m. »
M-am uitat si eu putin la preturi si am vazut ca exista o reducere consistenta de 1 milion forinti(aproape 3000 Eu.) la fiecare echipare. Un Vitara hybrid echipare GL+ Allgrip, echivalent Pasion este aproximativ 17700 eu. cu discount. Un GLX echivalent Spirit este aprox 19.360 eu. cu reducere.  S Cross are preturi similare cu Vitara, din calculele mele, este f. mica diferenta. Noua Vitara are far led pt. lumina de intalnire, Noul S Cross are CCA si RBS (echipare standard) si conducte incalzire spate.  Sper ca nu m-a inselat google translate. :).  Vom vedea preturile si in Romania, eventual si reducerile aferente fiecarei echipari, dar nu tare cred ca vom vedea 3000 euro ca in Hu. Poate si acolo se acorda in anumite conditii, gen rabla...
« Ultima Modificare: 08.Feb.2020, 06:57:32 p.m. de MARCI »
  • S-Cross 1.4 AllGrip, ex. S-Cross1.6 Premium AllGrip
 

Offline Fujitsu

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #22 : 08.Feb.2020, 06:49:57 p.m. »
Reducerea se acorda pentru domiciliu și înmatriculare în Ungaria.
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline ntire2000

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #23 : 08.Feb.2020, 10:14:00 p.m. »
Noi suntem mai bogati si ne permitem preturi cu 21% mai mari.
Dar stai ca am gresit, ei au tva de 27%, deci preturile fara TVA sunt cu 29% mai mari la noi.
Pentru ca putem, trebuie sa traiasca si samsarii din ceva.

PS: si la diferenta asta de 3000 de euro mai puneti si aia ~1300 de euro pe care-i face cadou guvernul prin programul rabla; asa-i ca acuma parca vedeti mai bine samsareala practicata pe plaiurile noastre mioritice?
« Ultima Modificare: 08.Feb.2020, 10:34:28 p.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Fujitsu

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #24 : 08.Feb.2020, 10:18:44 p.m. »
Vezi că intră @shpeedy imediat și ne explica cum e cu economia de piata, cererea și oferta ...  :D
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #25 : 08.Feb.2020, 10:22:23 p.m. »
Nu, intru eu si va zic ca sunteti off-topic.  :inteligent:
Dar discuția e interesanta si merita continuată in alt topic mai potrivit.

Update: am mutat discutia unde trebuie.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline ntire2000

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #26 : 08.Feb.2020, 10:22:40 p.m. »
Da, în conditiile astea o sa devina atractive alte marci asiatice ca Hyundai, Ssangyong si Kia.

In weekendul 14-16 februarie au un fel de ziua portilor deschise în care ofera reduceri de 1000000 de forinti.
La noi nici macar la Dacia nu avem asa ceva, masina noastra nationala.

  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline ulise

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #27 : 14.Feb.2020, 02:04:47 p.m. »
Da, în conditiile astea o sa devina atractive alte marci asiatice ca Hyundai, Ssangyong si Kia.

In weekendul 14-16 februarie au un fel de ziua portilor deschise în care ofera reduceri de 1000000 de forinti.
La noi nici macar la Dacia nu avem asa ceva, masina noastra nationala.

Scuze de off-topic, dar Dacia nu este brand national la momentul actual. Produce masini franceze.
 On-topic: Sunt non-necesare reducerile, caci am ramas pe mai departe vaca de muls a Europei.  :(
  • Dacia Duster- motor K4M cu GPL
Viata este prea scurta pentru a alerga prin ea.
 

Offline ntire2000

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #28 : 14.Feb.2020, 02:21:25 p.m. »
Ai înteles ce am vrut sa subliniez, nici Suzuki nu e masina nationala a ungurilor.
Ideea e ca la o masina autohtona mi se pare normal sa faci campanii de reduceri care sa ajute o vânzare mai "agresiva" de masini noi, ca de gunoaie ne-am umplut destul.
Ungurii (si altii) se pare ca au înteles asta.

Deocamdata,





Iar pe pagina Dacia e cam "seceta"

  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline ...

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #29 : 14.Feb.2020, 02:25:54 p.m. »
Ungurii au mai multe fabrici si branduri auto in competitie, noi avem doar 2 mari si...inguste la minte.
In lipsa infrastructurii, in curand vom cumpara dacii produse in Tanger sau Rusia.