Autor Subiect: Strategia comerciala Suzuki  (Citit de 702 ori)

matei86 şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline rexkrokiDAU

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #10 : 02.Feb.2020, 11:05:07 a.m. »
Pana la urma Suzuki e o afacere, sunt liberi sa-si stabileasca cum vor strategia comerciala. S-au retras de pe continentul nord american, din China, poate se vor retrage si din Europa, e treaba lor pe ce piete hotarasc sa se concentreze. De ce trebuie sa apelam la apelative de genul prosti, tigani, tampiti etc?

Offline hippo

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #11 : 02.Feb.2020, 11:08:45 a.m. »
Din pacate la capitolul calitate ai dreptate
Am remarcat degradarea materialelor de la o generatie la alta
Swiftul 2007 f robust
Sx4 clasic deja niste probleme cu tabla/vopseaua
Scross tabla foarte subtire, ergonomie scazuta
Fara suparare S cross a fost ultimul suzuki achizitionat, care la expiratea garantiei de 7 ani va fi inlocuit de ceva european
  • scross 1.4 turbo allgrip, yeti 4x4 si saab 900 coupe 2.0 t 230 cp
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #12 : 02.Feb.2020, 11:15:41 a.m. »
Scross  ....  ergonomie scazuta
Ce te deranjeaza la ergonomia S-Crossului? Din acest punct de vedere eu nu am avut ceva de reprosat fostului S-Cross.  :dknw:

Offline Leutz

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #13 : 02.Feb.2020, 01:42:20 p.m. »
Pana la urma Suzuki e o afacere, sunt liberi sa-si stabileasca cum vor strategia comerciala. S-au retras de pe continentul nord american, din China, poate se vor retrage si din Europa, e treaba lor pe ce piete hotarasc sa se concentreze. De ce trebuie sa apelam la apelative de genul prosti, tigani, tampiti etc?

Corecta remarca. Mea culpa. M-a luat valul ceva mai devreme. Si... multumesc @rexkrokiDAU pentru noul topic. Eram deja cu discutiile in balarii pe topicul Jimny.

Insa, imi pare rau de compania asta. Oricare ar fi motivatia strategiei lor, deznodamantul este unul singur. Compania este din ce in ce mai dependenta de piata indiana, care inseamna de fapt dependenta de Maruti. Care inseamna mai departe ca in parteneriatul Suzuki-Maruti Suzuki este de facto vioara a doua, iar estimarea mea e ca in cativa ani sunt sanse sa vedem si o preluare de drept (ostila sau nu, ramane de vazut). E adevarat ca Suzuki nu inseamna doar divizia auto, insa instrumente si posibilitati de a o ingenunchea sunt gramada. Pana una-alta, strategia e buna pentru indieni, nu pentru japonezi. De unde si metafora ca la Hamamatsu se mananca curry nu sushi.

Revenind la momentul actual, am senzatia ca achizitionarea unui Suzuki contribuie deja prea mult pentru gusturile mele la economia indiana. Prin urmare, exclud din start orice gand de a achizitiona un Suzuki.
  • Suzuki SX4 AWD 2.0 / Hyundai Getz 1.4
 

Offline hippo

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #14 : 02.Feb.2020, 03:39:49 p.m. »
@rexkrokiDAU scaunul de la scross comparativ cu sx4 clasic si swift 07 are o pernuta care la o persoana peste 180 vine exact in dreptul omoplatilor si la drum lung imi amorteste ceafa
Am luat o husa pufoasa cu burete care mai atenueaza un pic efectul
Doamna fiind de numai 170 se intelege ok cu el, asa ca eu nu prea mai conduc scrossul
Mai merg vreo 2 zile pana sta skoda la service pt schimbul distributiei si a placutelor si va parasesc pana la urmatorul concediu

Iar in wk end conduc cea mai comoda masina din toate pe care le-am detinut vreodata, saabul
  • scross 1.4 turbo allgrip, yeti 4x4 si saab 900 coupe 2.0 t 230 cp
 

Offline ntire2000

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #15 : 02.Feb.2020, 04:03:59 p.m. »
Mama, dar ce v-ati boierit deodata.
Suzuki e o masina ieftina care merge din punctul A în punctul B ca oricare alta.
Ii prevestiti sfârsitul uitând de strategia firmei de a renunta la motoarele diesel printre primii.
De alianta facuta cu Toyota, cel mai probabil pentru a asimila dreptul de a folosi niste tehnologii pe care nu le aveau si pe care ca sa le dezvolte singuri era peste puterea lor financiara.
Eu zic ca din contra, mai repede dispar niste giganti de pe piata decât o firma mica fara pretentii si care-si cunoaste limitarile si posibilitatile de dezvoltare.
Deocamdata motoarele lor au fost mai fiabile decât altele cu pretentii, chiar daca costurile de fabricatie nici nu se compara cu ce cereau cei de la VW sau Renault (sa ne amintim ce motor "fiabil" era 1.6 FSI de la VW, la 60k de km îti spunea adio, sau 1.2 TCe (H5FT) de la Renault din care au "cazut" sute de mii).
Daca vorbim de calitatea plasticelor si a accesoriilor, da, e o scadere vizibila.
Dar sa nu uitam ca unii care nu au înteles sa reduca din costuri si sa faca masini mai ieftine, au sfârsit sa ajunga la chinezi.
Volvo e un exemplu edificator. De Saab nici nu mai vorbim, au bagat-o în gard si au deschis alta companie.
What is the most important question human beings must answer?
What the f*ck do we know!?
 

Offline hippo

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #16 : 02.Feb.2020, 04:54:05 p.m. »
@ntire2000 am zis ce nu imi place
Scross are o porcarie de scaun
Sunt la al3-a suzuki si probabil ultimul
  • scross 1.4 turbo allgrip, yeti 4x4 si saab 900 coupe 2.0 t 230 cp
 

Offline ntire2000

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #17 : 02.Feb.2020, 05:08:12 p.m. »
Ce sa mai zic eu de Ignis.
Ala era incomod la drumuri lungi, dar cu timpul m-am învatat sa stau în el cum stateam si în banca la scoala.  :-))
Asiaticii fac scaunele la masini pentru oameni mai mici, nu pentru hipopotami ca noi de la 1,80 înaltime si 100 de kile.
What is the most important question human beings must answer?
What the f*ck do we know!?
 

Offline enicky

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #18 : 03.Feb.2020, 12:06:25 a.m. »
Scross are o porcarie de scaun
   Exista si tapiteri auto !
  • Suzuki Vitara NewCool 4WD 1,6 benzina
 

Offline Andy_Sb

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #19 : 08.Feb.2020, 01:19:08 p.m. »
A aparut si la unguri pe sait noul motor pt Vitara , nu mai exista nici la ei motorul de 1 L ,numai 1.4 Hybrid cu pret de pornire 14.800 Euro , ma asteptam sa fie totusi mult mai scump
  • Vitara 1.4 Passion 2019