Autor Subiect: Strategia comerciala Suzuki  (Citit de 2992 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline AndreiG04

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 5
    • Bucuresti
Strategia comerciala Suzuki
« : 26.Ian.2020, 07:20:49 p.m. »
Nnuuuu!!!

"The internet is awash with rumours that the mighty Suzuki Jimny could soon be taken off sale in Europe, another casualty of EU emissions regulations that say a manufacturer must soon achieve a ‘fleet average’ of 95g/km of CO2 (meaning it can sell cars that emit more than that, but will have to offset them with enough low- and zero-emission hybrids and EVs to get the company-wide average down)."

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

  • None
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #1 : 26.Ian.2020, 07:30:59 p.m. »
Daca sunt tampiti
Regulile de omologare pt ue erau cunoscute, iar ei au lansat o masina dupa standarde indiene, cu motor de tuk tuk
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Dogy

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #2 : 27.Ian.2020, 07:41:19 a.m. »
Daca sunt tampiti
Regulile de omologare pt ue erau cunoscute, iar ei au lansat o masina dupa standarde indiene, cu motor de tuk tuk

 :-))

Poate lanseaza si in UE varianta aia japoneza, cu motor de 660 cmc :)
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline shpeedy

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #3 : 27.Ian.2020, 08:35:59 a.m. »
Daca e sa fim corecti, motorul asta de 1.5/102cp este cel mai puternic pus vreodata - din fabrica - pe acest gen de masina (de la ON360 pana la Jimny)...
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Leutz

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #4 : 28.Ian.2020, 03:36:24 p.m. »
Daca sunt tampiti. Regulile de omologare pt ue erau cunoscute, iar ei au lansat o masina dupa standarde indiene, cu motor de tuk tuk.

 :-))
Poate lanseaza si in UE varianta aia japoneza, cu motor de 660 cmc  :)

De 660 nu, dar ar putea sa puna motorul de 1.3 de pe vechiul Jimny sau unul similar derivat din el sau ala de 1 litru turbo. Asta ar fi fost varianta ideala de la inceput, dar cum la Hamamatsu miroase din ce in ce mai tare a curry si transpiratie... n-ai ce sa le ceri.
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline shpeedy

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #5 : 01.Feb.2020, 08:21:23 p.m. »
Exista riscul ca nu raritatea (influentata de cererea >> oferta) sa fie neaparat cauza pentru aceasta scumpire...

Pentru cine urmareste cat de cat industria auto, poate a auzit de presiunea exercitata de modificarea normelor CAFE (=Corporate Average Fuel Economy) de la incepand cuu acest an. Pe scurt, 95% din masinile vandute nu trebuie sa depaseasca ca medie un prag de emisii de 95 gr CO2 / km; in caz contrar, apar niste penalitati - 95 Euro per gram depasit per masina vanduta (ceea ce se poate traduce in niste valori considerabile pentru producatori). Dupa cum se poate vedea, putine marci sunt la adapost - din ce se vede, Suzuki este destul de expus la riscuri (doar Swift 1.2 hybrid are valori sub 95 gr; nici macar noile hibride Vitara, S-Cross, SSS nu ajung sub). Poate si din aceasta cauza si parteneriatul cu Toyota (bine pozitionata dpdv riscuri), numa' sa apara rezultatele mai repede...

In cazul Jimny-ului, cu al sau minim de 154 gr C02, se traduce printr-o depasire cu aproape 60 gr - asta ar insemna ori ca pentru fiecare Jimny vandut sa se vanda 'doar' 60 Swift-uri 1.2 Hybrid (cat sa se mai echilibreze balanta), ori ca cineva sa suporte penalitatile de 60x95 Euro aferente, ori un mix intre cele doua (mai multe modele din cele cu emisii reduse + o crestere de pret)...

Daca vi se pare mare cresterea de 1,700Euro la Jimny, ei bine in Franta au mai bagat - pe langa taxa bonus-malus existenta (ce se plateste pentru fiecare masina noua cumparata) - inca un malus, care ajunge pana la 20k Euro:

La palme du véhicule qui sera le plus impacté revient au Suzuki Jimny. Pour son modèle qui émet 170 g/km de CO2 en boîte auto, il faudra ajouter au prix d'achat 10.980 euros, soit plus de la moitié du prix du véhicule. De quoi réfléchir à deux fois avant de s'offrir ce petit 4x4.
« Ultima Modificare: 01.Feb.2020, 08:31:24 p.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #6 : 01.Feb.2020, 09:54:46 p.m. »
Sunt prosti rau sau nu ii intereseaza piata ue
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline shpeedy

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #7 : 01.Feb.2020, 10:00:15 p.m. »
Fara suparare, hippo, dar exista riscul sa nu fi inteles ce am spus...

Raportat la ceilalti producatori, Suzuki este un producator destul de mic (R&D, baza de organe) si nu are capacitatea de a prelua - in timp real - provocarile pe care le ridica industria auto (reglementarile in special) din ultimii 2-3 ani.

Incercati sa intelegeti lumea si vremurile pe care le traim...
« Ultima Modificare: 01.Feb.2020, 10:18:27 p.m. de shpeedy »
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: perfidus

Offline Utilizator_Anonim

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #8 : 02.Feb.2020, 07:27:53 a.m. »
 De Regulile astea se stia de ani de zile ca vor intra in vigoare in ue
Ue e cel mai birocratic bloc
Tu vii pe piata cu un motor nou superpoluant exact cand intra in vigoare noile regleentari votate cu ani in urma??
Se putea adapta un mild hibrid existent si dezvoltat de companie
De asta zic ca sunt prosti
Cine nu se adapteaza dispare
Ps imi place mult noul jimni
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline Leutz

Re: Strategia comerciala Suzuki
« Răspuns #9 : 02.Feb.2020, 10:51:57 a.m. »
@hippo zice bine ce zice. Suzuki nu (mai) e interesat de piata europeana. Sunt articole multe pe net. Cand s-au retras de pe piata chineza au zis clar si fara echivoc ca pietele pe care se concentreaza sunt India si Africa.

https://asia.nikkei.com/Business/Companies/Suzuki-exits-China-to-boost-focus-on-India-and-Africa

Ca e din cauza ca nu pot mai mult, ca e din cauza ca asa vor ei, nu conteaza. Important e ca "atentia" lor pentru orice alte piete in afara celor mentionate se vede in ultima perioada in calitatea din ce in ce mai scazuta a produselor si serviciilor oferite coroborat cu tupeul de borfas din ce in ce mai mare. Despre Romania... citesc pe forum, deci cunosc problemele. In Australia e la fel. Au niste pretentii extraordinare. Sub-compactul Vitara se bate la pret cu toate modele mari de la limita superioara a clasei compacte: Forester, Escape, Outlander, X-Trail, s.a.m.d. Tigani pe fata.

Nu stiu cum de mai mentin fabrica din Ungaria. Probabil in virtutea inertiei sau ca 'avanpost' de imagine, nu prentru europeni, ci pentru Indieni si Africani. Sa se poata prezenta acolo ca producator global cu staif.
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 
The following users thanked this post: ntire2000