[...]
Haios că anul trecut mi-au oferit card de credit, am răspuns prin SMS că vreau, apoi am primit SMS de la ei că cererea mea a fost respinsă. Deși ei m-au abordat cu ofertă personalizată.
Banuiesc ca te referi la RZB
R.
Ca prin alte tari nu cred sa fie la fel ...
Oricum, esti norocos cu astfel de costuri...
Eu am plecat de la RZBR la ROIN (Ideabank). La Raiffeiesen plateam 50 lei comision lunar de administrare (doar 1 cont, in LEI), la polonezi platesc 15 lei lunar/1 cont.
Numai din acest punct de vedere si tot ar fi trebuit sa plec.
Atitudinea celor de la Ideabank, este mult mai buna: raspuns la apeluri telefonice, daca am nevoie d eceva imi dau explicatiile necesare si chiar se si rezolva solicitarile ... (deja incep sa cred ca sunt un favorizat al societatii romanesti -
)
Insa nu ei sunt favoritii mei (dintre bacheri).
Unicredit ma incanta cel mai mult, acum.
Pe langa un cont cu costuri zero, mai sunt si extraordinari in atitudine/servicii.
Un exemplu: imi transfera fi-miu 800 lei. Din greseala, ii comunic numarul contului de EUR.
Dupa 24 ore, ma suna de la Unicredit sa spuna ca vor sa se asigure ca nu e o eroare la mijloc: pentru ca se face transferul dintr-un cont din LEI intr-unul de EUR. Ziceau ei, ar putea sa faca acest transfer, dar li se pare straniu, pentru ca eu am si cont in LEI, unde as putea primi banii. Iar daca vreau EUR, pot sa ii schimb la ei, la curs BNR (!!), nu la unul comercial, mai defavorabil.
Le-am spus ca este doar greseala mea (doream oricum lei). Am inchis telefonul si in urmatoarele 2 minute am primit SMS ca banii au intrat in contul de LEI ...Toti, fara nicio retinere
Sau, alta poveste cu Unicredit.
Intru grabit intr-o agentie oarecare, eram departe de casa.
Vreau sa fac o depunnere.
Merg direct la casierie: 2 ghisee, deschise amandoua!
Ma opresc la unul din ghiseee. Eram grabit.
Casierul ma intreaba ce vreau sa fac: ii spun, ii dau banii si cartea de identitate.
Dupa cateva secunde, se intoarce cu privirea spre mine si imi spune, scuzandu-se, ca in sistem ii apare ca as avea CI-ul expirat. Lucru care era posibil, fiind improspatat curand CI-ul.
Casierul ma vede ca sunt agitat/nemultumit cand imi spune asta.
isi cere iar scuze si imi da solutia imediat: daca va grabiti, aveti automatul bancar la intrare, puteti depune acolo.
Daca vreau sa depun la ghiseu, trebuie facuta actualizarea CI in sistemul informatic. Si dureaza cateva minte, mai zice el, cu vadit regret.
Dau sa ma ridic, dar ma razgandesc imediat: mai bine imi sacrific acum 5 minute, cand sunt grabit, actualizez si datele, ca sa nu pierd altadata mai mult timp.
Maxim 5 minute a durat totul, cu depunere, cu tot.
Aceasta poveste s-a petrecut la circa 3 luni dupa alta, la Raiffeisen.
Atunci cand am vrut sa inchid contul, am avut aceeasi problema cu cartea de identitate.
Am dat cartea, am scris cererea de actualizare, dupa care zic sa proceseze si inchiderea. Se uita lung fata de la ghiseul RZBR la mine si imi spune senina:
"Nu se poate acum, ca dureaza pana este operata in sistem aceasta actualizare de date!
Veniti peste cateva zile pentru inchiderea de cont, sa vedem daca e gata actualizarea ...!?!"
Asa a trebuit sa fac. A mai trecut o saptamana, am mai platit inca un comision lunar, dar am inchis contul la ei ...