Salut,
Intrucat doream o calatorie mai putin zgomotoasa si eu am realizat insonorizarea masinii anul trecut prin toamna. Initial am cerut o oferta de la BeLoud prin 2017. Am primit pret pe materiale si manopera - doc atasat. !!!
Atentie oferta este veche, e posibil sa se fi schimbat pretul intre timp.
PACHETE INSONORIZARE GAMA PREMIUM : TOTAL :3583 lei (tva si manopera ioncluse)
PACHET INSONORIZARE USI : 900 lei (tva si manopera ioncluse)
Materiale folosite:
CTK Premium 2.2 –necesar 20 folii
CTK Silence Fix 10 –necesar 2 folii
PACHET INSONORIZARE PORTBAGAJ : 835 lei (tva si manopera ioncluse)
Materiale folosite:
CTK Premium 4.0 -necesar 10 folii
CTK Premium 2.2 –necesar 2 folii
CTK Caimat8mm -necesar 3 folii
CTK Tempofix4 -necesar 2 folii
PACHET INSONORIZARE PLAFON : 529 lei (tva si manopera ioncluse)
Materiale folosite:
CTK Premium 1.8 –necesar 8 folii
CTK Tempofix4 -necesar 3 folii
PACHET INSONORIZARE PODEA : 1319 lei (tva si manopera ioncluse)
Materiale folosite:
CTK Premium 4.0 -necesar 15 folii
CTK Caimat8mm -necesar 6 folii
In urma multor calcule am ales insa de a cumpara doar materialele de la ei, si de a realiza singur insonorizarea.
Materialele pe mine m-au dus undeva la 1800 lei.
Dar in loc sa iau ce spuneau ei ptr usi, am ales acel chit profesional STP ptr usi intrucat primeam cadou o rola.
Daca doriti sa faceti asa ceva va recomand sa asteptati ca afara sa fie peste 20 grade. In momentul in care am facut eu operatiunea cred ca erau 10-15 grade, si m-am chinuit putin cu aplicarea stratului vobro.
La mine a fost ptr prima oara cand am facut asa ceva. Ca si timp mi-a luat aproximativ 2,5 zile intrucat m-am chinuit putin la aplicatul primului strat fiind destul de rigid si greu de mulat pe tabla de pe podea. Tata imi dadea la mana si mai presa materialul.
In functie de dibacie si indemanare, daca ajuta si vremea nu ar trebui sa dureze mai mult de 2 zile. Atentie la desfacutul plasticelor. Nu e o mare filozofie, dar nici foarte simplu uneori.
Pe youtube sunt filmulete cu desfacerea panourilor de la usi, a banchetei spate, a plasticelor din portbagaj, a cotierei:
Ce nu am reusit sa insonorizez eu prea bine sunt oalele rotilor din fata (sau cum se numesc) si nici prea bine sub pedale intrucat e chestie cartonata din fabrica, pe care nu am reusit sa o demontez. Am intoridus materialul vibro cat am putut de mult sub ea.
EFECTE: Cum au mai spus si ceilalt ce au facut asa ceva - sunetele se aud in masina mult mai infundat. Orice groapa, linie de tranvai/cale ferata, trecere de pod.
Cea mai mare diferenta se resimte la viteze 60-90 km/h. Te auzi mult mai bine cu pasagerii din spate. Muzica cu difuzoarele stock se aude mai bine (atat cat se poate de bine la echiparea stock).
Inchiderea usilor e mult mai placuta. Se inchid mai repede fiind mai grele. Sunetul la inchidere e mult mai infundat.
La viteze mari - adica pe autostrada sunetul este asemanator ca intensitate. Cu siguranta nici aerodinamica masinii nu ajuta...sau cine stie.
Nu trebuie sa aveti asteptari foarte mari de reducere a sunetului din afara masinii - ca si numar de decibeli. Sunetul e mai infundat, dar nu vei pluti pe nori. Nu va faceti idei de genul.
Daca se face si insonorizarea haionului vor trebui schimbate pistoanele amortizor intrucat cele stock nu au fosta necesara ptr a ridica usa (aici insa depinde si de cantitatea de material folosita. Eu unul nu am facut economie
).
Eu unul sunt multumit de rezultat.
2 sau 3 zile dupa operatiune veti avea febra musculara cam pe peste tot
Spor la demontat si remontat.