0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Citat din: ViCKTh00R din 30.Dec.2019, 07:54:18 p.m.... Mai mult ca sigur este o problema deoarece nu am mai pățit pana acum așa ceva. S-ar putea sa nu fie altceva decat ca din Lock trece singura in Auto daca treci de 60km/h.Probabil n-ai prea folosit lock pana acum...
... Mai mult ca sigur este o problema deoarece nu am mai pățit pana acum așa ceva.
Am fost astazi la Radacini, unde am avut surpriza sa-l regasesc pe dl. George Nita (fost dir. service la B&S-fosta reprezentanta Suzuki) si deja eram optimist.. TOATE problemele pe care le-am avut pana acum mi-au fost rezolvate de/ cu ajutorul sau (2 casete directie schimbate, coloana directie sch, trepidatie schimbator rezolvata, s.a. bucse care scartaiau), toate in/pe garantie.Operatiunea a durat destul de mult. Mai bine zis depistarea cauzei, dupa ce au fost eliminate din aproape in aproape toate variantele.Dupa analiza erorilor prezentate de calc., a fost clar inca de la inceput ca este o problema electrica, mai exact un circuit intrerupt.Greutatea depistarii a provenit si din cauza premierei acestei probleme la SX4.Ceva similar se mai intamplase la o Vitara cu un cablu ros de soarece.. Acest circuit (cablu) , am inteles vag ca facea legatura intre computer si un senzor de temperatura pe la diferential spate (??).In fine, ideea e ca s-a gasit aceasta intrerupere in final, undeva in partea din stanga spate a masinii: este un cablu care se conecteaza cu o mufa, undeva pe langa/sub rezervor, la interior fata de roata stg. spate . (nu am la indemana o carte tehnica SX4).Culmea e ca, desi cablul respectiv este destul de ferit (si protejat de un manson de plastic), mufa cu care era prins a fost gasita ,,retezata,,. Se pare ca s-a agatat cumva acel cablu de ceva si s-a smuls.. problema e ca nu-mi amintesc sa fi intrat pe coclauri de ceva vreme si nu-mi explic cauza. (poate la spalatorie, sa-l fi agatat cu varful instrumentului de jet un baiat mai zelos , in fine...)S-a refacut legatura si totul s-a terminat cu bine.(O) concluzie: un scut pt. diferential spate cred ca m-ar fi scutit de neplacere.Concluzie 2 : aveti grija cu acel cablu. Agatarea lui nu face obiectul garantiei (decat prin bunavointa exagerata a unui sef de service ) si chiar daca ,,piesele de schimb,, se reduc la izolir band si eventual o mufa, manopera este destul de laborioasa din cauza spatiului f. ingust de lucru.Concluzie finala: daca vi se aprind concomitent martorii LOCK si AUTO, VERIFICATI CABLURILE DE SUB MASINA!