Autor Subiect: Martorul Lock și Auto  (Citit de 1686 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ViCKTh00R

Re: Martorul Lock și Auto
« Răspuns #10 : 08.Ian.2020, 10:18:55 p.m. »
... Mai mult ca sigur este o problema deoarece nu am mai pățit pana acum așa ceva.
   S-ar putea sa nu fie altceva decat ca din Lock trece singura in Auto daca treci de 60km/h.
Probabil n-ai prea folosit lock pana acum...
Am folosit, este o problemă deoarece și azi s-a aprins lock in mers când eram pe Auto. Trebuie să opresc motorul și să pun iar contactul să rămână decât auto
  • Suzuki SX4
 

Offline LeonardSZK

Re: Martorul Lock și Auto
« Răspuns #11 : 10.Ian.2020, 07:27:40 p.m. »
Se aprind simultan daca este o problema cu sistemul 4wd. Trebuie verificata si rezolvata problema.
Suzuki SX4 1.6 GS 4x4, Lagoon Turqoise
 
The following users thanked this post: ViCKTh00R

Offline kellogs

Re: Martorul Lock și Auto
« Răspuns #12 : 10.Ian.2020, 08:27:38 p.m. »
Va dati seama ca nu poate fi simultan in Auto si in Lock. Trebuie ca este o problema ce tine doar de raportarea modului de functionare. Iar ca sa vezi care e acesta, @ViCKTh00R , poti pune un cititor OBD2 impreuna cu SZ-Viewer. Asta asa pana sa ajungi la un atelier cu ea.

Butonezi pana dai de ecranul ce arata distributia puterii intre punti in timp real; daca sta pe la 50% - 50% inseamna ca e in Lock, altfel, probabil in Auto. La viteze de peste 65 kmph nu mai trebuie sa fie in Lock oricum ar fi. Daca ramane pe Lock la viteze mari => problema majora; eu unul nu as mai merge cu mai mult de 50 kmph cu ea, poate chiar mai jos.
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/
 

Offline rexkrokiDAU

Re: Martorul Lock și Auto
« Răspuns #13 : 10.Ian.2020, 11:12:11 p.m. »
Uite aici ceva asemanator:


Am fost astazi la Radacini, unde am avut surpriza sa-l regasesc pe dl. George Nita  (fost dir. service la B&S-fosta reprezentanta Suzuki) si deja eram optimist.. TOATE problemele pe care le-am avut pana acum mi-au fost rezolvate de/ cu ajutorul sau (2 casete directie schimbate, coloana directie sch, trepidatie schimbator rezolvata, s.a. bucse care scartaiau), toate in/pe garantie.

Operatiunea a durat destul de mult. Mai bine zis depistarea cauzei, dupa ce au fost eliminate din aproape in aproape toate variantele.
Dupa analiza erorilor prezentate de calc., a fost clar inca de la inceput ca este o problema electrica, mai exact un circuit intrerupt.
Greutatea depistarii  a provenit si din cauza premierei acestei probleme la SX4.
Ceva similar se mai intamplase la o Vitara cu un cablu ros de soarece..
 Acest circuit (cablu) , am inteles vag ca facea legatura intre computer si un senzor de temperatura pe la diferential spate (??).
In fine, ideea e ca  s-a gasit aceasta intrerupere in final, undeva in partea din stanga spate a masinii: este un cablu care se conecteaza cu o mufa, undeva pe langa/sub rezervor, la interior fata de roata stg. spate :D. (nu am la indemana o carte tehnica SX4).

Culmea e ca, desi cablul respectiv este destul de ferit (si protejat de un manson de plastic), mufa cu care era prins a fost gasita ,,retezata,,. Se pare ca s-a agatat cumva acel cablu de ceva si s-a smuls.. problema e ca nu-mi amintesc sa fi intrat pe coclauri de ceva vreme si nu-mi explic cauza. (poate la spalatorie, sa-l fi agatat cu varful instrumentului de jet un baiat mai zelos :-/, in fine...)
S-a refacut legatura si totul s-a terminat cu bine.

(O) concluzie: un scut pt. diferential spate cred ca m-ar fi scutit de neplacere.
Concluzie 2 : aveti grija cu acel cablu. Agatarea lui nu face obiectul garantiei (decat prin bunavointa exagerata a unui sef de service  :P) si chiar daca ,,piesele de schimb,, se reduc la izolir band si eventual o mufa, manopera este destul de laborioasa din cauza spatiului f. ingust de lucru.

Concluzie finala: daca vi se aprind concomitent martorii LOCK si AUTO, VERIFICATI CABLURILE DE SUB MASINA!