Autor Subiect: De ce Ignis?  (Citit de 15837 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline lorivankenobi

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 162
  • Gen: Bărbat
Re: De ce Ignis?
« Răspuns #10 : 15.Feb.2009, 09:16:34 p.m. »
Ca si atmosfera, japonezii rules :).
Toti inginerii care raspundeau de linia de productie erau japonezi, iar ceilalti - unguri. Nimic nu pleca din farbica pana nu era testat: cheile dinamometrice reglate la o luna o data, masina verificata la iesirea din fabrica.
Faceam ore suplimentare sa suplinim lipsurile liniei de productie: ex.: daca o masina pleca fara frana de mana montata (se intamplau chestii si mai grave din cauza novicilor, petru care banda mergea mai repede decat putea ei lucra), stateam si montam tot ce trebuia. Apoi, totul era testat: daca functioneaza, cum functioneaza, etc.

Un minus: masinile pentru export in vest (Germania, Austria, Belgia, etc., chiar si Rusia) erau date cu un strat sau doua de material izolant dedesubt. Asta fiind ultima operatie, inainte sa iasa masina din fabrica. Aceleasi masini, dar care mergeau la unguri, la export la noi, la ucrainieni, etc, nu mai erau date cu nimic ...

Ca la noi, la Dacia ... :).
Ignis 1.25 DDIS, GS, "Gri Sobolan" Murdar
 

Offline cribo25

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 577
Re: De ce Ignis?
« Răspuns #11 : 17.Feb.2009, 11:36:24 p.m. »
lorivankenobi, dar care este explicatia pt. diferenta in livrarea pe tari - pretul diferit la vinzare sau cresterea numarului de masini produse intr-un interval de timp anume?

Cind am cumparat masina mi-au aratat pe o lista tot ce va avea ca dotare in pretul respectiv si chiar asa a fost.
Ignis 1.3 GLX+
 

Offline cobra20

Re: De ce Ignis?
« Răspuns #12 : 18.Feb.2009, 07:26:28 a.m. »
de ce am ales Ignis? pai prima data ca este o masina mijlocie (Nici mare dar nici prea mica), usor de manevrat, garda de sol, nu te costa o avere sa o intretii, si cei 94 de cai in "motorasul" pe care il are ;)
Something, somewhere went terribly wrong.

R.I.P. SJ 88 TAS Suzuki Ignis Daily driver: SJ 88 TSA Ford Focus mkII       Tel.:0749.405.130
 

Offline lorivankenobi

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 162
  • Gen: Bărbat
Re: De ce Ignis?
« Răspuns #13 : 18.Feb.2009, 09:29:27 a.m. »
lorivankenobi, dar care este explicatia pt. diferenta in livrarea pe tari - pretul diferit la vinzare sau cresterea numarului de masini produse intr-un interval de timp anume?

Cind am cumparat masina mi-au aratat pe o lista tot ce va avea ca dotare in pretul respectiv si chiar asa a fost.

Pai e simplu:
1. prioritare erau livrarile spre vestul Europei,
2. fabrica nu facea fata comenzilor multe (se lucra si in weekend, noaptea etc.) - din acest motiv au marit si viteza benzii de asamblare.
3. Fluctuatie mare de oameni mai ales in perioada verii - multi incepatori.

Referitor la pret nu stiu ce sa zic, probabil sa fac ceva studii, etc ...
Ignis 1.25 DDIS, GS, "Gri Sobolan" Murdar
 

Offline hugbear

Re: De ce Ignis?
« Răspuns #14 : 20.Feb.2009, 10:17:10 p.m. »
..... am lucrat foarte putin la ei, vreo 3 luni doar ....... nea' Cornel era fenomenal, el baga scaunele gata facute in masini, pe banda, eu atasam talpile si mecanismele de glisare pentru scaune :).....

Si n-ai apucat sa te uiti mai atent le scaunele alea de gata, cum sunt facute? Ca poate ne dai si noua, sexpatristilor, o sugestie in problema asta... Thanks anticipat!
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon
 

Offline lorivankenobi

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 162
  • Gen: Bărbat
Re: De ce Ignis?
« Răspuns #15 : 21.Feb.2009, 10:07:00 p.m. »
Raspuns acolo :)
Ignis 1.25 DDIS, GS, "Gri Sobolan" Murdar
 

Offline Stefan

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1025
  • Gen: Bărbat
  • FeeL the SnoW!
Re: De ce Ignis?
« Răspuns #16 : 27.Feb.2009, 03:06:15 p.m. »
O descriere care mi-a placut foarte mult!

"Esti o persoana isteata, agera si spontana. Creezi solutii imediat, iesi usor din orice situatie si iti plac provocarile. Alege Ignis. Vei fi diferit si inteligent.

Ignis se situeaza in clasa compacta si este un model care poate fi atat o masina de oras, dar in acelasi timp poate fi vazut si ca un model SUV de mici dimensiuni, cu un consum redus de carburant. Atributele principale ale acestui model, fabricat de constructorul japonez in Ungaria, sunt confortul, durabilitatea, siguranta si mobilitatea.

Performante

Noul Ignis e echipat cu o serie de masuri de securitate care maresc capacitatea de control a conducatorului auto asupra masinii: ABS (Anti-lock Brake System) si EBD (Electronic Brake Force Distribution).

Motorizarile disponibile la Suzuki Ignis, corespunzatoare normelor de poluare Euro IV, sunt de trei tipuri, doua benzina, de 1,3 litri si 93 CP, de 1,5 litri si 99 CP, precum si un diesel common rail de1,25 litri si 69 CP. Motoarele alimentate cu benzina dispun de sistem cu distributie variabila VVT. Toate modelele au transmisie manuala in 5 trepte. In plus, pentru varianta de motorizare de 1.3 litri exista si versiunea cu tractiune integrala AWD.

Interior

Compacta, eleganta si spatioasa, Ignis iti face drumul mai usor si te poarta oriunde visezi. Ignis reprezinta o combinatie de utilitate, putere si eleganta, cum numai la Suzuki se poate gasi.

Interiorul este extrem de incapator, cu spatiu suficient pentru picioare si o accesibilitate sporita a comenzilor, a volanului si a schimbatorului de viteze. Bordul dispune de sistem informativ suplimentar, iar la capitolul siguranta masina are echipamente de ultima generatie, precum ABS si sistem electronic de distributie a fortei de fr?re. Caroseria este creata pentru a absorbi si redirectiona impactul in afara arieu unde se afla pasagerii. In plus masina dispine de airbag-uri si sisteme de protectie a capului, iar ca optiune se pot monta si airbag-uri laterale.

Scaunele ajustabile, sistemul audio, displayul multifunctional de pe panoul de bord, voulmul mare al portbagajului (1002 litri) - toate aceste detalii compun o atmosfera rafinata in interiorul Ignisului."


Sursa: masini.ro



Discutia despre Suzuki Ignis Sport a fost mutata in subiectul De la Ignis, pana la familie, prieteni...
« Ultima Modificare: 26.Mar.2009, 03:46:04 p.m. de Stefan »
..:::| Suzuki Ignis 1.5 | 4x4 | Gri metalizat |:::..
 

Offline bachus

  • Jr. Member
  • **
  • Mesaje postate: 71
  • Gen: Bărbat
Re: De ce Ignis?
« Răspuns #17 : 25.Aug.2009, 05:06:30 p.m. »
  Noua (mie si sotiei) ne-a placut masina de cum am vazut-o in showroom si ne-am spus: 'Asta e micul nostru jeep!'
  Mai tarziu am aflat ca de fapt e SUV, dar nu mai conteaza. Ne duce pe oriunde vrem, fie ca e drum sau nu.
Ignis 1.3 GLX. b 75 yoa
 

Offline sanduraveica

Re: De ce Ignis?
« Răspuns #18 : 25.Aug.2009, 09:45:00 p.m. »
Bine ai venit bachus,  >:D<  un milion de km. fara reparatii si cu cit ai grija de ea si ea te va servi la fel.  :clap:
  • Ignis
 

Offline hugbear

Re: De ce Ignis?
« Răspuns #19 : 30.Ian.2010, 06:30:57 p.m. »
"De ce Ignis?"

Poate si din cauza asta:clap:
Zuza a IIa (SX4 GS 4WD "Gassy Beast")

 „Înțelepții vorbesc când au ceva de spus, nebunii - ca să spună și ei ceva.” ― Platon