0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Pe hibrida, interesant. Pe cele normale e un Exide SS de regula, dar la hibride pornirea se face din bateria li-ion de sub scaun, cu exceptia primei porniri, nu?
...Acum ma pregatesc pentru show-ul grotesc de luni unde mi se vor insira clasicele motive pentru care e vina mea..."ati lasat farurile aprinse...pai sunt led, ati lasat plafoniera aprinsa/torpedoul deschis" ale caror becuri clar golesc o baterie de diesel peste noapte sau ce le mai trece lor prin minte...orice ca sa nu schimbe bateria pe garantie
Am gasit o reclama la acest model de baterie : MACHT Stiti ceva detalii ?[/quoteEu am avut o baterie Macht pe un Fiat din fabrica,m-a tinut 8 ani bateria si aprox 80.000 k.Ai gasit si start stop ?
Eu am avut o baterie Macht pe un Fiat din fabrica,m-a tinut 8 ani bateria si aprox 80.000 k.Ai gasit si start stop ?
Inca nu am cautat, decat informativ, dar se pare acest Macht de 60A are curent de pornire mai mare(600) decat Exide (560).
Citisem pe undeva ca nu trebuie sa depășești cu mai mult de 30% valoarea curentului de pornire. Iar capacitatea trebuie sa fie aceiași.Practic la 540A+30%≈700A maxim, astfel 680 e ok.Ma uitam pe celelalte alternative pe AGM, pe lângă Varta, MACHT AGM 60Ah 680A tot pe la 500leiBOSCH S6 AGM 60Ah 680A nu am găsit, doar S5 dar din ce am înțeles de aici acestea ar fi EFB la 500-550lei.EXIDE EL600 pe EFB sau EK600 pe AGM însă greu de găsit la noi și ca preț peste Varta.
Exide mai ieftin:https://www.acu-shop.ro/product/baterie-auto-exide-efb-startstop-60ah-el600/?utm_source=Compari.ro&utm_campaign=Compari.ro&utm_medium=cpc&utm_term=10369