0 Membri şi 5 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Citat din: cox din 10.Nov.2019, 09:32:17 a.m.Momentan mă gândesc la un off road ușor, ... și gândim că în primă fază această mașină ne-ar ajuta mult in unele situații pentru a ajunge la pârtii.Locuind în România într-un oraș relativ mare și foarte, foarte aglomerat ....și nu avem nici foarte multe opțiuni de locuri de parcare generoase ca dimensiuni. Acum, daca ce-am subliniat eu sunt prioritatile, gasesti cu 4000 euro si un SX4 clasic 4x4 (2007-2009) cu destulta "viata" in el cu care sa le indeplinesti. Numai ca astea sunt Euro 4, ca de altfel si Jimny-ul pe care-l doresti.
Momentan mă gândesc la un off road ușor, ... și gândim că în primă fază această mașină ne-ar ajuta mult in unele situații pentru a ajunge la pârtii.Locuind în România într-un oraș relativ mare și foarte, foarte aglomerat ....și nu avem nici foarte multe opțiuni de locuri de parcare generoase ca dimensiuni.
1. SX4 4x4 pentru a fi euro 5 de la ce an de fabricație pleacă ? septembrie 20092. Cum funcționează 4x4 la SX4 model euro 5 : este permanent tip torsen 50%-50%, este haldex cu transfer variabil în funcție de aderență de pe fața pe spate sau este decuplabil ( trage spatele mereu și cuplezi fata dacă ai nevoie) ? Comutator 2WD fata, Auto 2WD fata + 2WD spate la nevoie, Lock 4WD (50 %+50 %) 3. Cât are garda la sol SX4, ... pentru zăpadă. 190 mm fara scut. Daca-i pui scuturi, mai scade. Daca-i pui arcuri MAD mai creste...4. Este SX4 mai ,,OFF,, decât Terios ? Nu, dar e mai "gasibil"5. SX4 este și diesel ? Da6. Consumul la SX4 benzină ? Sub 10 la sută cât e minim la Terios ? 6,5-9 extraurban, 10-12 urban, depinde de incarcare si trafic. Pentru benzinar