Autor Subiect: De ce nu-mi cumpăr Suzuki  (Citit de 3981 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: De ce nu-mi cumpăr Suzuki
« Răspuns #20 : 04.Nov.2019, 10:48:22 a.m. »
 
Citat
distributie variabila doar pe admisie, ceea ce nu ii permite sa functioneze dupa ciclul Atkinson nu si pe evacuare in anumite momente, si nici nu permite realizarea functiei de recirculare a gazelor de esapament prin valva EGR clasica , fiind necesara valve overlapping. Prezenta sistemului de EGR clasic ... creaza depuneri mari de calamina pe supapele de admisie.
   Da, efectul razelor gamma asupra EGR-ului clasic...
   Iar flexibilitatea de care spui, este exact ce-ti spuneam cu firma de constructii...
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline shpeedy

Re: De ce nu-mi cumpăr Suzuki
« Răspuns #21 : 04.Nov.2019, 11:09:51 a.m. »
Las' ca dincolo de motor, reusesc coreenii sa puna toti calutii aia marketati pe sosea...  >:)

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline Hora09

Re: De ce nu-mi cumpăr Suzuki
« Răspuns #22 : 04.Nov.2019, 11:48:28 a.m. »
Preturile sunt "aliniate" dupa economies, la nemti sunt niste some exorbitante fata de romania.
Oricum ca sa am 4x4 si cruise adaptive cu collision radar si blind spot monitoring la concurenta trebuie sa adaug mult peste pretul Vitarei
  • Swift
 

Offline Fujitsu

Re: De ce nu-mi cumpăr Suzuki
« Răspuns #23 : 05.Nov.2019, 03:00:00 p.m. »

1. Pentru ca are distributie variabila doar pe admisie nu si pe evacuare, ceea ce nu ii permite sa functioneze dupa ciclul Atkinson in anumite momente...
Ciclu Atkinson este pe hibride gen Toyota CHR, Prius
In general motoarele merg pe ciclul Otto.
Care sunt mașinile alea care merg "in anumite momente" pe Atkinson ? (știu că e posibil, dar n-am auzit pe nimeni laudandu-se cu așa ceva)
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline ...

Re: De ce nu-mi cumpăr Suzuki
« Răspuns #24 : 05.Nov.2019, 03:23:17 p.m. »
Masina lui Mr. Bean (Rowan Atkinson)?
 
The following users thanked this post: ntire2000, enicky

Offline NicNic

Re: De ce nu-mi cumpăr Suzuki
« Răspuns #25 : 05.Nov.2019, 04:05:51 p.m. »
Masina lui Mr. Bean (Rowan Atkinson)?

 :-))

Mini 1000
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline Costique

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2537
  • Thanked: 1298 times
  • Gen: Bărbat
  • Schimbarea vine, ca vrei, ca nu vrei...
    • Göteborg
Re: De ce nu-mi cumpăr Suzuki
« Răspuns #26 : 05.Nov.2019, 04:33:19 p.m. »
Ciclul  Atkinson este supraevaluat in acest caz, reduce puterea pentru a mari eficienta. Plus ca de fapt ciclul atkinson are o mecanica diferita care necesita suplimentarea puterii cand puterea este scazuta.  Cat despre motorul asta - 1,4 turbo, eu am 85 k facuti fara probleme in 4 ani. Nu cumva e si coada BMW-ului bagata prin el? Eu parca asa auzisem...
Ca sa nu lungim discutia cititi aici, au dezbatut problema altii, inaintea noastra. Daca se invata din experienta altora, va rog cititi:

https://www.quora.com/What-is-the-difference-between-the-Atkinson-and-Otto-cycles-Why-is-the-Atkinson-engine-used-in-hybrid-cars-1

https://www.pakwheels.com/blog/otto-vs-atkinson-cycle-engines/
« Ultima Modificare: 05.Nov.2019, 04:47:59 p.m. de Costique »
  • Suzuki Vitara S AT -> Peugeot 3008
 
The following users thanked this post: ntire2000, Fujitsu

Offline balanel

Re: De ce nu-mi cumpăr Suzuki
« Răspuns #27 : 07.Nov.2019, 12:19:11 a.m. »
1. Ciclul Atkinson era bun la un motor cu injectie directa, pentru ca, prin faptul ca o parte din amestecul carburant se intoarce in admisie, acesta continand vapori de benzina, mai curata cat de cat depunerile de acolo.
Pana la urma se poate face decarbonizare la 2-3 ani si nu e asa mare problema.

2. Faceti confuzie in ceea ce priveste hibridele. Acolo motorul merge DOAR in ciclu Atkinson, de aceea au putere litrica foarte slaba acele motoare.

3. Un exemplu de motor normal care "stie" si Atkinson in anumite regimuri:



Majoritatea motoarelor moderne in principiu pe benzina au un astfel de sistem de reducere emisii si consum.


In alta ordine de idei, la alt dealer nu a fost nici o problema de a inlocui rotile de iarna din oferta cu pneuri allseason pe jantele de origine.

In concluzie, pana la urma imi voi lua Suzuki SX4 Scross, 1.4 boosterjet allgrip, Luxus, culoare portocalie.

Daca ma ajuta Dumnezeu, pana la sfarsitul acestui an voi avea masina.

"Caracterul fără inteligență face mult, inteligența fără caracter nu face nimic." — Cicero
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline Fujitsu

Re: De ce nu-mi cumpăr Suzuki
« Răspuns #28 : 07.Nov.2019, 03:46:38 a.m. »
Felicitări pentru alegerea Suzuki !
Deci, până la urmă nu a fost decisiv Atkinson  :)
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline shpeedy

Re: De ce nu-mi cumpăr Suzuki
« Răspuns #29 : 07.Nov.2019, 06:52:23 a.m. »


In concluzie, pana la urma imi voi lua Suzuki SX4 Scross, 1.4 boosterjet allgrip, Luxus, culoare portocalie.

Pe bune?!

Chiar nu-mi dau seama cum poate cineva sa-si ia o masina atat de jenanta cu o vechitura de motor...

D'asta e bine sa te gandesti de doua ori inainte sa scuipi, pentru ca s-ar putea sa pupi la un moment dat...


Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X