Autor Subiect: Framantari cu si despre 4x4  (Citit de 8194 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline rzv

Re: Framantari cu si despre 4x4
« Răspuns #10 : 31.Oct.2019, 01:56:56 p.m. »
 :D  =))  asta cu criza eu sper ca nu, dar sunt acolo ,doar ce schimbai prefixu' cu al Romaniei...

Pe urma ,  filmu-i pe bune.Si al vietii-activitatii si al' linkuit .  Amicul Cezar ni intelegea cum este cortul ala, prafuitul fara 4x4 este cel din discutie si film, pt mine-noi ca familie este un pic de stil de viata chestia cu iesirile-natura-cort.Se intampla de peste 15 ani, deci noi ne-am obisnuit cu ideea. suntem semi cretini pt ceilati, dar asta este treaba lor.

Nu mi-am dat seama ca ma raportez la reclama de la Suzuki,nici nu am vazut nici nu ma uit la tv, nici nu stiu .

Portbagaj sau cutie nu incap in discutie pt ca sus sta ikamperul pt aplicatia asta. Si pt rarele momente cand nu, mergem cu avionul sau incapem fara grija in portbagaj . suntem asa de obisnuiti si comprimati in bagaje ca reusim sa punem totul in masina, pentru 3-7 zile fara problema de concediu la hotel. Se complica cum spuneam cu Waeco si articole de camping...
Am tot citit despre arcuri, am avut in timp 3 suspensii upgradede offroad pe masini exploatate personal. stiu cum sta treaba. Cred ca pt incarcarea extra si confort merita banii arcurile. Astept cotatia de la cluj, ma stiu cu Levi de macar 10 ani, astazi ne-am conversat putin pe tema.....

@NicNic eu am condus 10 ani astfel de masina. bonusul din cei 10 -15 km-o zi de forestier se duce dreak cand vine vorba de mers pe asfalt.plus sumele de care aminteam-detinere,intretinere,exploatare.... de aici si framantarea mea.
  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT
 

Offline NicNic

Re: Framantari cu si despre 4x4
« Răspuns #11 : 31.Oct.2019, 03:04:20 p.m. »
La final e foarte important ce doresti de la masina.
Poti, pentru iesirile de care spui ca vrei, sa incerci Vitara adaptata.
Investitia e minima.

Si de n-o fi sa fie de ajuns, s-or mai gasi masini 4x4 si ceva mai incolo ..  :)
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline rzv

Re: Framantari cu si despre 4x4
« Răspuns #12 : 31.Oct.2019, 03:13:15 p.m. »
Cam acolo am ajuns si eu cu concluziile in ultimele 24 ore.
 Un set de arcuri nu vor fi o investitie proasta pentru vitara, oricum ar fi.
Si gumele au deja niste km...pot lua ceva nou in vara, mai pe tabla si AT daca se va dovedi varianta castigatoare .... se inclina balanta chiar daca sufletul inca cere mare si 4x4...... bugetul va fi muuult mai linistit.

  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT
 

Offline shpeedy

Re: Framantari cu si despre 4x4
« Răspuns #13 : 01.Nov.2019, 08:55:48 a.m. »
Daca spui ca te impaci cu lipsa de putere a motorizarii la utilizare in afara asfaltului, atunci iti vin cu o idee de suplimentare a spatiului de bagaje - chiar si in conditii de ikamper pe plafon, spatiul de bagaje se poate suplimenta cu un box pe carligul de remorcare.

Ori mai exista varianta Subaru de ocazie (Outback, Forester mai vechi) - se poate inalta, iar comportamentul atat on-road, cat ai off-road este superior pentru fiecare varianta in parte...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline boga81

Re: Framantari cu si despre 4x4
« Răspuns #14 : 01.Nov.2019, 09:09:22 a.m. »
Mi-ai luat vorba din ... taste, shpeedy, cu box-ul pe carlig.
Si eu as merge tot pe arcuri Mad. Creste confortul considerabil, nu se simte rau pe viraje, si creste confortul psihic proportional cu garda la sol. Cu SX4 + MAD am ajuns in locuri in care nu credeam ca e posibil, inclusiv la peste 2200m dupa 37km de macadam dur. Si m-am si intors in aceeasi zi. Daca ai cortul sus, si nu in portbagaj, e si mai bine. Cred ca iti ajunge pentru ce ai descris.
Sau iti iei un Duster nou 4x4

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 
The following users thanked this post: shpeedy, toma, rzv

Offline rzv

Re: Framantari cu si despre 4x4
« Răspuns #15 : 01.Nov.2019, 10:28:26 a.m. »
Dusterul nou cu 4x4 este propus pt schimb cu asta Ph1....dar asta este alta discutie.
Plan ce ar putea dura ceva timp dar da, asta este cea de-a doua rezolvare pe termen lung.
Ideea masinii dedicata are la origine taierea bugetului pt dusterul 4x4...


Lasand de-o parte chestia evidenta cu Dusterul,si chiar bine amintita si de voi, nu prea sunt deacord cu cutia aia pe cui.
Nu este o idee rea, dar are niste minusuri pentru modul meu de exploatare.
Masina trebuie sa fie cat mai usoara, iar eu ,la prima enumerare am 70kg cort, 20kg frigider, inca minim 30 bagaje Masa, scaune,cutia Al bucatarie, 25 kg bidonul apa.  deci ma invart in jurul a 150-200kg incarcare normala.Prefer sa indop in portbagaj , decat sa atarn pe cui /impart greutatea si mai in spate...
doi si foarte important, cuia este ok pe strada, dar cand vine vorba de ceva capacitati de trecere....se cam strica treaba.incurca major.
trei- costuri- o cutie ok, costa mai mult decat arcurile MAD...de principiu minim dublu...
patru - alte costuri- vitara nu are cui....
« Ultima Modificare: 01.Nov.2019, 10:48:05 a.m. de rzv »
  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT
 

Offline teutzue

Re: Framantari cu si despre 4x4
« Răspuns #16 : 01.Nov.2019, 11:34:04 a.m. »
Am o intrebare pt voi. Un sistem 4x4 are nevoie de revizie? Citisem undeva ca ar fi indicat sa se schibe vaselina din rulmentul de la cardan/cruce cardanica.

Stiti de ceva procedee de intretinere pt sistemul 4x4, inafara de schimbat ulei diferential si verificat jocuri etc?
  • Yaris Cross HEV 2024, Mitsubishi Colt 1.5 Ralliart 2009, 150 cp
Ex: S-Cross 2013, Mitsubishi Colt 1.1
 

Offline Leutz

Re: Framantari cu si despre 4x4
« Răspuns #17 : 01.Nov.2019, 02:52:34 p.m. »
Nici eu n-am vazut reclamele la Vitara. Era evident doar o figura de stil.

Oricum, corturile de 70 de kilograme nu se incadreaza in reclama. Deci imi retrag propunerea  :).
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019
 

Offline ulise

Re: Framantari cu si despre 4x4
« Răspuns #18 : 02.Nov.2019, 07:53:15 p.m. »
Salut.
Eu as recomanda Vitara LWB clasica.
Euro 2 sau euro1. Intretinere ieftina, fiabila. Garda la sol standard 190 mm si gume 27". Se poate inalta cu costuri mici.
« Ultima Modificare: 02.Nov.2019, 08:20:46 p.m. de ulise »
  • Dacia Duster- motor K4M cu GPL
Viata este prea scurta pentru a alerga prin ea.
 

Offline rzv

Re: Framantari cu si despre 4x4
« Răspuns #19 : 04.Nov.2019, 09:50:16 a.m. »
salut Ulise  >:D<   eu as lua minim un Mitsu Pajero sport. Cu 3.0 benzina si manual ar fi ideal... sau un Toy 100 cu 4,2 diesel ... dar ca si sugestia ta,cu mult mai ieftina si mai mica ca spatiu, nu se incadreaza in bugetul comparativ si folosirea economica a ce ai deja....

Am comandat arcurile MAD. Astept factura , urmeaza plata si livrarea....
Dupa asta, voi face ceva probe de iarna sa vad cum urca si cum se comporta si descurca in aceasta varianta.Sper ca schimbarea sa ma impresioneze placut.
 Am trecut pe linie moarta masina nr 3,cel putin momentan.Bugetul nu se justifica,cheltuielile anuale plus achizitia si pregatirea specifica ar fi putin prea mari pt ceea ce se doreste si timpii de exploatare.  Ar fi un proiect frumos dar la +5000E parca as putea sa-mi iau alta jucarie sau sa traiesc fara .

Momentan astept sa experimentez Vitara cu upgrade si incercam marea cu degetul la noul Duster in mod activ.
  :pardon:

multumesc de incurajari si dusuri reci  >:D<


  • Vitara 1,6 4x4 Luxus AT / Mitsubishi L200 Instyle AT