0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Situația Romprest este următoarea:Contract de 140 milioane/an in 2008, care a evoluat prin acte adiționale pana la 268 de milioane/an in 2019, iar din cauza pandemiei la aproape 310 milioane.In prezent, gunoiul menajer ne costa 3.2 milioane/luna. O suma corecta pentru ca este controlată prin cântar.Contractul ne termina bugetul la intretinerea curățeniei, spălat și depozitele necontrolate, adică 16-17 mil lei/lunaGunoiale de pe strada sunt din depozitele necontrolate lăsate de către persoanele juridice/fizice și parte chiar de către angajații Romprest.Situația actuala este generată din cauza neachitării facturilor Romprest din luna Ianuarie/februarie și au ajuns la 90 milioane lei. Romprest pune presiune pe administrație sa-i plătească facturile prin neridicarea acestor depozite necontrolate și prin executarea bunurilor Consiliului local (contractul este încheiat între Romprest și Consiliu).Ce dorește administrația:1. Romprest sa execute serviciile conform situației financiare a administrației, adică ridicarea gunoiului menajer, a clopotelor și curatenia standard fara încărcarea facturilor cu mai bine de 30 mil mp pentru așa zisa întreținere a curățeniei.2. Reevaluarea facturilor emise din Decembrie 2019 și pana in prezent pentru intretinerea curățeniei.3. Acceptarea deciziei 100 a Curții de Conturi care a obligat Romprest sa indexeze facturile cu indicele pe economie așa cum de altfel este trecut in contractul de baza.In completare, acel gunoi aruncat din gospodarii in alte zile decât cele programate costa administrația 2.5 mil lei pe luna, adică cât tot gunoiul menajer ridicat din tot sectorul 1. Aveți o factura eliberată de Romprest pentru 2 săptămâni, in luna martie.Pentru a fi mai clar:Valoarea totala a impozitelor strânse de către administrație de la cetățeni este in suma de 380-390 mil lei/an.Nu este posibil ca un contract cu un furnizor al administrației sa fie aproape egal cu aceasta valoare.Pentru rezolva aceasta problema, administratia va pune in dezbatere publica HCL prin care va obliga persoanele juridice sa-și achite gunoiul conform formulei matematice stabilite de către ministerul economiei și mediului.Obligația Romprest va fi sa asigure suficiente recipiente pentru gunoiul care poate fi reciclat (fractia uscata) și sa accepte anularea actelor adiționale care ne-au terminat bugetul.
Clotilde a trimis notificari catre ROMPREST pentru refacerea facturilor neplatite din august privind curatenia stradala (cca 68 milioane). Ar trebui sa platim cca 11 milioane pentru gunoiul menajer si stradal, dar nu exista bani in Primarie. Suna ciudat, dar Tudorache a furat tot bugetul si a lasat Primaria Sectorului 1 plina de datorii.Referitor la facturile ROMPREST, cunoasteti vreo firma care foloseste 300-400 de munictori necalificati zilnic si care sa aiba cifra de afaceri de 20 milioane lunar?S--au intamplat lucruri foarte bizare in Primaia Sectorului 1.Maine, Clotilde Armand se duce la subprefect ca sa gaseasca o solutie.
Joi sau vineri sotia a facut o solicitare la Primarie sa se toaleteze copacul sub care avem parcarea inchiriata de la Primarie, pentru ca in fiecare toamna se scurge ca un clei lipicios pe masina. (toaletarea este permisa numai in lunile noiembrie-februarie, daca nu gresesc, cand copacii nu sunt in perioada de vegetatie). Si minune, azi pe la 11:00 apar baietii, le-am aratat exact copacul, s-au apucat de lucru si in 15 minute, totul rezolvat. Intr-o doara le-am aruncat ca ce bine ar fi daca ar veni si ar plomba si groapa din asfalt care e in fata parcarii mele, dar si 2 gropi mai mici putin mai incolo, in dreptul parcarilor vecine 2 si 3. Mi-au spus ca nu ei, ca e alt serviciu, dar transmit mai departe. Si a 2-a minune, pe la 7 seara aud duduieli pe sub geam, ma uit afara si vad ca baietii s-au apucat de reparat asfaltul, erau cu 2 camioane, un mic utilaj cu picamer si un utilaj de ala ce decupeaza asfalt.......Acuma ca a fost numai potriveala, sau chiar au transmis solicitarea mea verbala, nu stiu, cert e ca daca doriti, maine va pot atasa poze Numai am relatat, ca daca se vrea, se poate .........Cam astea au fost evenimentele zilei de azi, pe strada mea
Citat din: FritzVonSpritz din 15.Dec.2020, 09:39:19 p.m.Joi sau vineri sotia a facut o solicitare la Primarie sa se toaleteze copacul sub care avem parcarea inchiriata de la Primarie, pentru ca in fiecare toamna se scurge ca un clei lipicios pe masina. (toaletarea este permisa numai in lunile noiembrie-februarie, daca nu gresesc, cand copacii nu sunt in perioada de vegetatie). Si minune, azi pe la 11:00 apar baietii, le-am aratat exact copacul, s-au apucat de lucru si in 15 minute, totul rezolvat. Intr-o doara le-am aruncat ca ce bine ar fi daca ar veni si ar plomba si groapa din asfalt care e in fata parcarii mele, dar si 2 gropi mai mici putin mai incolo, in dreptul parcarilor vecine 2 si 3. Mi-au spus ca nu ei, ca e alt serviciu, dar transmit mai departe. Si a 2-a minune, pe la 7 seara aud duduieli pe sub geam, ma uit afara si vad ca baietii s-au apucat de reparat asfaltul, erau cu 2 camioane, un mic utilaj cu picamer si un utilaj de ala ce decupeaza asfalt.......Acuma ca a fost numai potriveala, sau chiar au transmis solicitarea mea verbala, nu stiu, cert e ca daca doriti, maine va pot atasa poze Numai am relatat, ca daca se vrea, se poate .........Cam astea au fost evenimentele zilei de azi, pe strada mea Boc asta...