C
M
Cand ai si un reductor in ecuatie, diferenta intr-adevar se estompeaza. Dar, chiar si asa, cuplul la turatie mica oferit de un diesel in mintile lui ajuta destul de mult in situatii-limita...
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
O masina de teren implica reductor. Fara reductie nu e masina de teren. Conteaza apoi si rapoartele reductiei din cutia de transfer. Mai conteaza si rapoartele din punti.
In teren( nu pe sosea):Ce parere ai de Sj Suzuki SJ 410, ce are un motor de 1.0 benzina( carburator), dar care are un reductor cu demultiplicare optima( din fabrica)?
Ce zici de Vitara de 1.6 benzinara? Sau tot de aceeeasi Vitara cu rapoartele din reductie cu kit dedicat( demultiplicat)?
Sau de SJ/ Samurai benzinar cu kit de CT cu partea de 'mic' optimizata?
Daca Patrol sau Land Cruiser au, de regula motoare diesel, nu inseamna ca motorinarele fac legea in teren.
Daca pe sosea cuplul motorinarelor e mai bun, nu se aplica si in teren aista optica, prin analogie.