0 Membri şi 6 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Da, normal ca e o alegere inteleapta fata de ce s-a vehiculat pe aici. Banuiesc ca se comporta foarte bine un Ignis cand te intersectezi cu un tir care vine din directia opusa.
D-nul Victor,....Succes in achizitionare!..ce culoare va fi?
De ce crezi ca testarile EuroNCAP se opresc la 50-60km/h viteza de impact?? Pentru ca pana acolo se poate garanta - asta e nivelul actual al tehnologiei de securitate...
Mulțumesc pentru răspunsuri.Am dat avans pentru mașină, culoarea galactic Grey.Mașina costa 17300 cu tichet rabla, plus covorașe și scuturi. E cea mai buna oferta pe care am putut sa o obțin. Trimis de pe al meu ONEPLUS A5010 folosind Tapatalk
Citat din: danmunteanu din 16.Oct.2019, 12:24:37 p.m.Da, normal ca e o alegere inteleapta fata de ce s-a vehiculat pe aici. Banuiesc ca se comporta foarte bine un Ignis cand te intersectezi cu un tir care vine din directia opusa.Ca si in soferie, unde predictia/previziunea (a vedea dinainte ce se poate intampla), recomandabil ar fi - cand te bagi intr-o discutie de genu' - sa ai ceva argumente de partea ta... Daca tu te simti mai protejat in Vitara / S-Cross (sau ce ai tu) vs Ignis, exista riscu' sa nu fi inteles mare lucru din testarile de impact. De ce crezi ca testarile EuroNCAP se opresc la 50-60km/h viteza de impact?? Pentru ca pana acolo se poate garanta - asta e nivelul actual al tehnologiei de securitate... La peste 67 de km/h nimeni nu mai scapă din impact frontal. Peste 70-80 km/h, nu mai spun peste 90 km/h, toată lumea din maşini moare sau vor fi răniţi grav, ” a spus Titi Aur. LE: in caz de impact, viteza de impact este suma vitezelor vehiculelor implicate... Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk