Autor Subiect: Vitara pentru navetă  (Citit de 4701 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline smiley

Re: Vitara pentru navetă
« Răspuns #10 : 15.Oct.2019, 11:13:39 a.m. »
@shpeedy  nu ma refer ca nu poti merge cu viteza... Ma refer ca pe drumurile noastre de mare viteza, 200-300 km ii faci si in 6 ore. Si sa stai 6 ore pe un scaunel de lemn tapitat e inconfortabil.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline shpeedy

Re: Vitara pentru navetă
« Răspuns #11 : 15.Oct.2019, 11:49:32 a.m. »
Luand masina de la Craiova, pana-n Bucuresti am tot avut timp sa ma obisnuiesc cu scaunu' ala de lemn si pot spune ca - odata reglat ca pentru mine (1,85m / +95kg - nu o sa recunosc veci ca am suta pentru ca nu e cazu' :)) - nu am avut probleme sa conduc dintr-un foc toata distanta... In plus, mi se pare ca scaunele fata au un foarte bun suport lateral.

La Ignis as zice ca au folosit mare parte din know-how-ul acumulat in productia de kei-car pentru piata domestica...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline FritzVonSpritz

Re: Vitara pentru navetă
« Răspuns #12 : 15.Oct.2019, 11:57:32 a.m. »
Luand masina de la Craiova, pana-n Bucuresti am tot avut timp sa ma obisnuiesc cu scaunu' ala de lemn si pot spune ca - odata reglat ca pentru mine (1,85m / +95kg - nu o sa recunosc veci ca am suta pentru ca nu e cazu' :)) - nu am avut probleme sa conduc dintr-un foc toata distanta... In plus, mi se pare ca scaunele fata au un foarte bun suport lateral.

La Ignis as zice ca au folosit mare parte din know-how-ul acumulat in productia de kei-car pentru piata domestica...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Oooooh,.....De ce spui "scaunul ala de lemn" de la  Ignis?
E foarte misto, pe Bucuresti-Cluj sau Cluj-Brasov nu simt nicio oboseala, durere de spate, etc.
Acuma chiar ca la Volvo nu o fi confortul, (verisorul nevestei are probleme de spate si in orice masina are dureri, doar in Volvo V70 ii e ok) insa nici sa zici ca e de lemn nu merge, prea e exagerat ..... :-((
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 

Offline shpeedy

Re: Vitara pentru navetă
« Răspuns #13 : 15.Oct.2019, 12:07:38 p.m. »
Fritz, uita-te mai sus - eu doar am preluat termenul folosit de colegu'... ;)

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline FritzVonSpritz

Re: Vitara pentru navetă
« Răspuns #14 : 15.Oct.2019, 12:10:13 p.m. »
Fritz, uita-te mai sus - eu doar am preluat termenul folosit de colegu'... ;)

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Scuze, nu observasem
Dar acuma, daca ai .....zi si tu, iti pare de "lemn tapitzat" ?  :->
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 

Offline smiley

Re: Vitara pentru navetă
« Răspuns #15 : 15.Oct.2019, 03:09:25 p.m. »
Scuzati expresia dar era mai mult pentru a-mi expune punctul de vedere :)) si am plecat de la premisa ca Ignis e masina mica, ieftina si de oras, deci focusul producatorului nu ar fi sa faca scaunele cat mai confortabile :D
 

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline shpeedy

Re: Vitara pentru navetă
« Răspuns #16 : 15.Oct.2019, 04:06:39 p.m. »
Pornesti de la o premisa posibil eronata - in primul rand, e facuta in JP, nu in HU...

In al doilea rand, la fel de ieftine (sau de scumpe) ca Ignis sunt si Vitara, si S-Cross, bineinteles fiecare raportat la segmentul lui...

In al treilea rand, am avut si Swift (MY2007), am si SX4 (MY2010), calitatea fabricatiei (cel putin la nivel de PQ=Perceived Quality) si feeling-ul la volan fiind mult mai reusite la Swift. In fine - amandoua mult mai reusite in comparatie cu Ignis-ul proaspat achizitionat (sau celelalte modele noi ale marcii).

In al treilea rand, de ce ar fi inconfortabila o masina mica de oras?! Presupunand ca ai un job in care masina este biroul tau, ori ca rulezi intr-un oras mare, si intr-o masina mica poti petrece mult timp, iar accentul producatorului de masina mica de oras nu se pune pe proiectarea unor scaune inconfortabile, ci pe acomodarea maximului de confort si utilitate in conditiile unor dimensiuni exterioare adaptate orasului.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: FritzVonSpritz

Offline Soimu

Re: Vitara pentru navetă
« Răspuns #17 : 15.Oct.2019, 05:33:22 p.m. »
Dau si eu cu parerea ca am Ignisul de aproape 10 k km, din inceput de martie; prin oras nu simti niciun disconfort ca ai multe preocupari ale atentiei; si la drum lung e destul de comod, dar eu personal cam dupa 300 km de condus continuu Ignisul, incep sa simt ca  deja e cam mult si ca ar trebui sa fac pauza, ceea ce este totusi (cred) destul de normal pentru genul asta de masina. Zic ca e bun si de naveta daca e pana in 200 km...
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 
The following users thanked this post: FritzVonSpritz

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Vitara pentru navetă
« Răspuns #18 : 15.Oct.2019, 06:09:54 p.m. »
Eu cred ca orice masina ai conduce, o pauza la 300 km este necesara! Macar 5 minute sa mai iti intinzi oasele. Personal eu fac asta la maximum 150 km parcursi...
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 
The following users thanked this post: Soimu

Offline enicky

Re: Vitara pentru navetă
« Răspuns #19 : 15.Oct.2019, 10:26:49 p.m. »
 
Citat
...accentul producatorului de masina mica de oras nu se pune pe proiectarea unor scaune inconfortabile, ci pe acomodarea maximului de confort si utilitate in conditiile unor dimensiuni exterioare adaptate orasului.
    Personal am condus aceasta masina, iar @speedy imi stie gabaritul, si pot spune ca 30min cat am stat in ea m-am simtit(surprinzator!) confortabil.
   Dar acum sincer vorbind, subiectul(+discutiile generate) mi se pare usor steril : adica de ce n-ar putea sa faca o masina cu motor de 1,4 110km/zi ?!! Avand in vedere traseul mentionat, sunt sanse extrem de mari sa se incadreze in consumul dat de producator, nu ?
De ce n-ar putea Ignis sa parcurga acesti 110km/zi cu un motor de 1,2 si implicit cu un consum mai mic, chiar cel dat de producator?!! Mai ales ca toata lumea stie ca o masina/motor are o fiabilitate mult mai mare daca este rulata extraurban. Obosesc cumva si mai au nevoie de pauza?!
(Sau, taxiurile sunt 90% Logan si "frecate" in oras peste 100km/zi, daca n-ar rezista, n-ar mai fi in trafic, firmele si-ar lua alte marci de masini !)
   Daca  discutia era despre o masina cu motor de 2,2, 2,4, sau 2,7, fie el si diesel, atunci as fi inteles intrebarea, dar in atari conditii, nu-i vad rostul, raspunsul fiind mai mult decat previzibil .
« Ultima Modificare: 15.Oct.2019, 10:38:51 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip