Autor Subiect: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet  (Citit de 62377 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline remarque

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #40 : 25.Oct.2019, 10:58:15 p.m. »
Serviceul așteaptă raspunsul Suzuki Romania. Care întârzie să vina.

Deja-vu, tactica temporizărilor multiple.
Nu pica în capcana acceptării acestor amânări. Du-te direct la OPC, în cazuri foarte clare cum e al tău e probabil să fie eficienți, legea 449/2003, 15 zile, schimbare, banii, etc. A trecut o lună, peste 5 luni OPC-ul îți poate zice cum mi-au zis mie: ”Conform art 4 pct.ll, din procedura cadru pentru soluţionarea petiţiilor „Petiţiile formulate care se refera la fapte savarsite in termen mai mare de 6 luni, anterior inregistrarii petiţiilor se claseaza”.”

Exemple de demersuri inutile (făcute de mine):
1)   Așteptarea răspunsului de la Suzuki România (problema fiind ridicată de service).
Service-ul îți va răspunde că Suzuki România au hotărât să investigheze problema. Ți se va lumina fața, nu-i așa ? Și timpul va trece.
2)   Eventuală sesizare direct la Suzuki România
Se va solda cu un răspuns de la service managerul Suzuki România care mie mi-a zis, citez: ”Singura modalitate de a verifica si remedia corect eventualele probleme ale autoturismelor Suzuki este prin rețeaua de dealeri autorizați.” Util răspuns. Și timpul va trece.
3)   Sesizare la managerul general Suzuki România,
mi-au răspuns, citez: ”În perioada garanției producătorului, ați beneficiat de asistența mai multor dealeri autorizați Suzuki din România și verificările acestora pe baza simptomelor reclamate la momentul verificărilor, nu au condus la necesitatea efectuării unor intervenții tehnice.” Și timpul va trece.

Avantajul e că la OPC e gratis. Au termen uzual de răspuns 1 lună. Timpul ăsta va trece greu dar va trece.
Demersurile cu avocatul/avocații pot fi făcute și ele imediat. Notificări sau ce-ți zic ei. Poate rezolvă înaintea OPC-ului.
« Ultima Modificare: 25.Oct.2019, 11:09:55 p.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: Soimu

Offline ntire2000

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #41 : 25.Oct.2019, 11:04:18 p.m. »
La OPC nu dureaza o luna (sunt bugetari si acum rup lantul - sunt speriati ca vine criza si încep restructurarile).
La ASF - am facut reclamatie împotriva Allianz pentru plata unor daune, a durat fix 3 zile de la înaintarea petitiei.
M-a sunat disperat inspectorul de daune sa ne (re)întâlnim si sa facem din nou poze ca sa remediem "problema" cât mai urgent.
Asta dupa ce m-au dus cu presul aproape 2 luni.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: remarque

Offline danut1900

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 143
  • Thanked: 17 times
  • ...but it's more important to be nice.
    • Suceava
Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #42 : 26.Oct.2019, 12:31:31 a.m. »
Domnule coleg, rog să aveți în vedere situația altor "consumatori" de S.....i care au fost pe deplin "mulțumiți" de implicarea factorilor decidenți pe segmentul de garanție în situație de logistică/piese de schimb S....."!".
  • Suzuki Vitara Passion 1.6 2WD MT
 

Offline remarque

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #43 : 26.Oct.2019, 09:14:02 a.m. »
Dansul cobrei. Ai văzut vreodată la TV cum se uită fascinat un șoricel la o cobră ce se unduiește privindu-l în ochi ?
Nu confunda tacticile de marketing ale dealerilor de genul: ”vom face totul pentru rezolvarea problemei dvs.” cu  profesionalismul.

Despre bunele intenții:
Cei de la service au fost corecți și au recunoscut că e o problema.
Au recunoscut verbal că motorul are o problemă, NU  AU RECUNOSCUT ÎN SCRIS.

Despre profesionalism:
Update: s-au schimbat la reprezentanta pompa de înaltă și tachetul hidraulic de la aceasta. Urmarea? Motorul prezintă aceeași bataie, mașina rămâne în service (a făcut o lună deja).

Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: Soimu

Offline Fujitsu

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #44 : 26.Oct.2019, 09:47:06 a.m. »
Mie mi-au zis la dealer/service Suzuki: aici, la service-ul Suzuki se moare de foame, atâta de bune sunt mașinile , nu se strica, nu necesita reparatii  =))
Poate de aia nu știu să repare, că nu prea au cazuri  :D
Ar trebui insistat pe înlocuire.
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #45 : 26.Oct.2019, 11:42:49 a.m. »
Îmi dau și eu cu părerea: nu cred că vor înlocui masina...
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 

Offline ntire2000

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #46 : 26.Oct.2019, 12:47:04 p.m. »
Vor fi obligati sa faca asta.
Depinde doar de cât de credul si "moale" e clientul.
Exista legislatie europeana beton, totul e sa stii sa le-o bagi sub nas ca sa vada obligatiile vânzatorului.
Acolo scrie clar despre conformitatea unui produs, ori în cazul de fata masina nu a fost conforma de la bun început.

Daca ar fi un minim de respect fata de client (în afara de clipa în care i se iau banii) procedura de înlocuire ar fi foarte simpla.
Am detaliat într-o postare anterioara.
Pagubele n-ar fi nici ale clientului si nici ale dealerului, fabrica trebuie sa suporte procentul de defecte si banuiesc ca exista si documentatie interna în care-si asuma asta.
Cei care fac audituri de calitate stiu ce zic.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Catalln, remarque

Offline Soimu

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #47 : 26.Oct.2019, 02:26:27 p.m. »
Îmi dau și eu cu părerea: nu cred că vor înlocui masina...

Asa cred si eu daca cumparatorul este f. decis: el vrea banii inapoi sa-si ia alta marca, considerand-o pe aceasta "compromisa". Daca legea e clara, merge mai departe numai pe ideea de retur! (dealerul primeste sprijin de la Suzuki, o repara si o revinde cu discount altcuiva).

Nici eu nu as accepta ca masina sa fie reparata in RO, sa-si bage cheile "nedinamometrice" si "stiinta" angajatii de la service! (poate-s buni, poate nu....)....As zice:"conform legii, a trecut termenul, banii inapoi sau masina noua identica!".

As recomanda "ghinionistului" sa invete din cele patite de  D-l Remarque, sa nu repete aceleasi "proceduri inselatoare" in care a crezut cum crede orice om onest. Sa invete tot ce e de invatat din experienta acestuia si sa fie sincer recunoscator ca omu' dupa ce a iesit din "problema" are totusi generozitatea sa mai scrie pe aici, sa invete si pe altii; mi se pare f. important sa inveti de la altul si sa nu mai treci tu prin toate chestiile urate si stresante, costisitoare,  ca nu e usor. (Respect Remarque!!!  :good: )

Deci "notificare de la cabinetul de avocatura: Avand in vedere ca masina X cu defecte a fost returnata vanzatorului  si acesta nu a reusit sa o aduca la starea initiala in termenul prevazut de lege ( x zile), va rugam sa procedati la returnarea banilor in contul n, cu precizarea ca incepand cu data de Z la suma nerestituita se vor percepe dobanzi de 0.03 lei/zi de intarziere) iar dupa trecerea a inca 30 zile vom solicita si daune interese estimate la suma M."

Si cu hotarare inainte!(Daca obtii in scris o decizie ferma care zice ca masina va fi inlocuita cu una noua in termen scurt, ai la ce sa te gandesti...) 
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 
The following users thanked this post: remarque, Tatallor

Offline vali22

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 781
  • Thanked: 117 times
  • "Dă mai departe!" (" Pay It Forward!")
Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #48 : 26.Oct.2019, 03:20:28 p.m. »

Daca ar fi un minim de respect fata de client (în afara de clipa în care i se iau banii) procedura de înlocuire ar fi foarte
Dar nu există  acest respect.
Ști ce e moale la noi. Armata de organe ale statului care ar trebui să ne apere. Ori tocmai această armată este politizată și neputincioasă.
Noi până de curând nu eram considerați nici măcar piață emergentă...
  • Ex-Suzuki SX4 2011 SuperiorWhite 111500 km/Korando nou-nouț
 
The following users thanked this post: Soimu

Offline balanel

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #49 : 26.Oct.2019, 05:54:54 p.m. »
@initiator: nu ai prins oferta cu 10 ani garantie (200000 km) pentru motor si transmisie?

Eu sa fiu in situatia asta, nici nu mi-ar pasa de zgomotul respectiv.
Doar as semnala problema la fiecare revizie, si in rest m-as bucura de masina.

Cand si daca crapa, se va inlocui atunci pe garantie.
E mult mai simplu asa.
"Caracterul fără inteligență face mult, inteligența fără caracter nu face nimic." — Cicero