Autor Subiect: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet  (Citit de 62300 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Vecchio

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #200 : 11.Iul.2020, 06:36:25 p.m. »
Cu excepția bătăii la motor, nu am ce reproșa acestei mașini la banii ei! Dimpotrivă, știu mașini de fițe și mai proaste decât asta.
Personal, sunt mulțumit de ea și o recomandat.
Ăsta a fost nenorocul meu, și suntem puțini. Acu de exemplu, mă dau cu un Swift din 2007 la 190k km care merge de zbârnâie!
  • Vitara 1.4 Passion Allgrip AT/Jymni LJ80
Nu mă cert niciodată cu un prost, că mă aduce la nivelul lui și mă bate cu experiența. Bașca, are și mintea odihnită!
Am o mare calitate - iert foarte repede! Dar am și un mare defect - nu uit nicidată!
 
The following users thanked this post: Floppy76, ntire2000, kordosoft

Offline bogdanpiatra

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #201 : 11.Iul.2020, 11:22:45 p.m. »
Esti optimist..........cu exceptia unui motor desfacut, nu ai ce reprosa
  • nici una inca
 

Offline Bobi

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #202 : 12.Iul.2020, 05:57:15 a.m. »
Pai dacă vorbea ceva de rău și citeau cei ce ii repara mașina, oare nu strâmbau din nas.
 

Offline ntire2000

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #203 : 12.Iul.2020, 04:46:26 p.m. »
Am vazut Skoda de 30k de euro cu distributia schimbata la 45k de km - a fost un lot întreg cu problema la distributie.
La cât de consumabile au ajuns masinile, câteva cazuri de "malpraxis" pornit chiar din fabrica nu cred ca sunt relevante.
Cel mai important aspect este faptul ca se recunosc defectele si se rezolva pe garantie - ca la altii nu s-a putut.
Probabil acuma ca au scazut vânzarile conteaza imaginea si satisfactia clientului.

Asteptam feedback complet din partea colegului cu descrierea completa a "operatiei".
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline bogdanpiatra

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #204 : 12.Iul.2020, 08:13:41 p.m. »
Nu i bai, la skoda s-au schimbat distributiile si la 20000. Si pe urma din nou la cateva mii.
Dar distributia e una, motor desfacut e altceva.
Sa speram ca au mecanici care stiu motoare, nu schimbatori de piese
  • nici una inca
 

Offline remarque

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #205 : 13.Iul.2020, 09:08:26 a.m. »
Deci, o primă constatare după desfacerea motorului: cuzineții bielei pistonului 3 greșiți (în altă cotă) din fabrică și mai vedem, că era târziu :fluier:.
Și când te gândești că motoarele sunt făcute la mama lor acasă :notlst:

@Vecchio
N-am vrut să te necăjesc așa că n-am insistat, am zis ce-am avut de zis numai o dată:
https://suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=9555.msg294300#msg294300

Citez și parțial: <<”rod-knock”: distanță prea mare între cuzineți și arborele cotit, la ralanti presiunea uleiului e mai mica, datorită distanței prea mari filmul de ulei se rupe și bate metal pe metal, la peste 800-1000-1300 ture presiunea uleiului crește, filmul de ulei nu se mai rupe, bătaia dispare.>>
Aceeași problemă.

Să sperăm că-ți rezolvă motorul repede și ok.

Am o informație și o recomandare pentru tine:
- informația: cei de la service-ul din Debrecen, Ungaria unde mi-au schimbat blocul motor mi-au spus că uzual pentru cei care vin în garanție, în primii 3 ani după cumpărare, cu o problemă gravă în blocul motor (de genul: cuzineți ieșiți din cote, arbore cotit julit, etc.) se schimbă blocul motor (short block engine) cu totul. Pentru cei care vin în garanția extinsă se schimbă doar componentele direct afectate, fără bloc motor.
- recomandarea: când îți schimbă ce-ți schimbă cere schimbarea și a pompei de ulei, chiar dacă o faci pe banii tăi. Cu experiența de acum, eu așa aș face. Dacă la Debrecen eram inspirat să cer odată cu schimbarea blocului motor și schimbarea pompei  probabil acum era posesor tot de Suzuki nu de Hyundai. De ce ? Printre cele mai probabile cauze pentru bătaia de bielă la o mașină [aproape] nouă sunt: montare din fabrică de cuzineți neconformi (ori montare greșită a lor) sau: pompă de ulei în stare de funcționare dar cu debit cu puțin mai mic decât cel normal. N-am vrut să mai risc.
« Ultima Modificare: 13.Iul.2020, 09:29:05 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline Vecchio

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #206 : 13.Iul.2020, 09:52:30 a.m. »
Mulțumesc de sfaturi (mai ales că vin din partea unuia pățit).
Din informația de la ei, nu au mai găsit nimic neconform la mașină și voi afla ce vor mai schimba după ce vor da comanda de piese. Cum va funcționa om vedea și dacă e necesar și ungurii deschid granița nu mi-e greu să dau o fugă la ei pentru un consult suplimentar - deci, nu mă stresez.
Fără să sperii pe cineva, am aflat de la un dealer, că la Iași a fost la reparații un motor M16A nou, fără cuzineți palier. Greu de crezut, pentru că știu că verifică motoarele pe bancurile de probe, am trăit între ei și am lucrat cu ei. Sunt stricți în ceea ce fac și-și respectă munca dar, scăpări mai există - nu e regulă!
Mai puține așteptări am de la unguri - greieri prin mașină, troncănituri, etc.
  • Vitara 1.4 Passion Allgrip AT/Jymni LJ80
Nu mă cert niciodată cu un prost, că mă aduce la nivelul lui și mă bate cu experiența. Bașca, are și mintea odihnită!
Am o mare calitate - iert foarte repede! Dar am și un mare defect - nu uit nicidată!
 

Offline Vecchio

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #207 : 30.Iul.2020, 03:25:07 p.m. »
Deci, problema găsită a fost setul de cuzineți bielă nr.3 și 4! Au fost înlocuiți, au schimbat uleiul și filtrul! Mașina merge bine! Încă nu am tras de ea - să se așeze cuzineții!
Amabili oamenii de la Timișoara, nimic de reproșat (cel puțin din partea mea). Cred că sunt singurii care mai au un motorist bun!
  • Vitara 1.4 Passion Allgrip AT/Jymni LJ80
Nu mă cert niciodată cu un prost, că mă aduce la nivelul lui și mă bate cu experiența. Bașca, are și mintea odihnită!
Am o mare calitate - iert foarte repede! Dar am și un mare defect - nu uit nicidată!
 
The following users thanked this post: Don Napoleon, Dogy

Offline dthem

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #208 : 30.Iul.2020, 03:28:52 p.m. »
Ha, foarte interesant, deci problema ta n-a fost legata de pompa si tachet, ai avut probleme pe jos...
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline remarque

Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #209 : 31.Iul.2020, 05:14:39 p.m. »
@Vecchio
Când am primit același diagnostic la Debrecen, în prima fază - pentru a ieși mai ieftin - i-am rugat pe unguri să-mi schimbe numai cuzineții, fără arbore cotit dar aceștia mi-au replicat că e imposibil ca niște cuzineți cu probleme să nu fi afectat și arborele cotit.
Trage tu concluzia.
« Ultima Modificare: 31.Iul.2020, 05:34:24 p.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: ntire2000