Autor Subiect: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet  (Citit de 62280 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline gxx

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #20 : 29.Sep.2019, 09:34:43 p.m. »
Buna ziua! Am vazut problema pe care o aveti, voiam sa va intreb, cum se manifesta? La pornire, dupa ceva timp de mers? Ati sesizat si altceva in afara de zgomot, trepidatii mici, pierdere de putere? Sper sa se rezolve repede si mai ales, bine!
E un zgomot, ca o bătaie. Apare după ce se încălzește motorul. Nu am.sesizat trepidații sau pierdere de putere
  • Vitara 2019, 1.4 allgrip, echipare passion
 

Offline gxx

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #21 : 23.Oct.2019, 02:30:03 p.m. »
Update: s-au schimbat la reprezentanta pompa de înaltă și tachetul hidraulic de la aceasta. Urmarea? Motorul prezintă aceeași bataie, mașina rămâne în service (a făcut o lună deja).
  • Vitara 2019, 1.4 allgrip, echipare passion
 
The following users thanked this post: remarque, Dogy

Offline Utilizator_Anonim

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #22 : 23.Oct.2019, 02:44:34 p.m. »
vezi legislatia de protectie a consumatorului, poate-ti dau alta sau banii
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 
The following users thanked this post: remarque

Offline remarque

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #23 : 23.Oct.2019, 02:58:35 p.m. »
Cei de la service au fost corecți și au recunoscut că e o problema.

Un aspect mai important decât pare la prima vedere: au recunoscut și în scris că motorul are o problemă ? În lunga și oribila mea experiență cu service-urile suzuki am trecut prin faza în care acestea au recunoscut că există o problemă dar s-au ferit ca de necuratu să recunoască asta și în scris. Ai nevoie de o fisă de service sau ceva similar în care să scrie problema reclamată și constatările lor. De preferință (nu obligatoriu) de la service-ul care ți-a dat garanția.

@hippo
Mi-ai luat vorba din gură: este obligația legală a service-urilor acreditate Suzuki România de a aduce produsul la conformitate în 15 zile conform legii 449/2003. Dacă nu - schimbare/banii.  Fără fișa de service nu poți face dovada existenței defectului și nici că l-ai reclamat. Eventuala schimbare sau banii înapoi prin OPC.

Succes !
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline gxx

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #24 : 23.Oct.2019, 03:15:55 p.m. »
Mi s a dat o copie a fișei de intrare în service, pe care este specificat defectul reclamat (bătaie la motor), fișă eliberată în 24.09. am trimis copii după toate actele unui avocat, acum  sa vad încotro mă îndrept.
  • Vitara 2019, 1.4 allgrip, echipare passion
 
The following users thanked this post: remarque

Offline Soimu

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #25 : 23.Oct.2019, 03:51:24 p.m. »
Mi s a dat o copie a fișei de intrare în service, pe care este specificat defectul reclamat (bătaie la motor), fișă eliberată în 24.09. am trimis copii după toate actele unui avocat, acum  sa vad încotro mă îndrept.

Cum adica?....pai nu esti deja in service-reprezentanta cu masina?....cum au spus ca vor rezolva problema?
De ce avocat daca nu exista inca un refuz de rezolvare?
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #26 : 23.Oct.2019, 03:53:53 p.m. »
Preventiv, nu vezi ca au depasit termenul si se scarpina ca maimutele ca nu stiu ce are
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ...

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #27 : 23.Oct.2019, 03:56:57 p.m. »
Probabil pentru ca au trecut cu mult cele 15 zile mentionate mai sus si defectul reclamat pe 24.09 tot nu a fost rezolvat.
Daca tot s-a ajuns la avocat, eu as cere o alta masina identica ca specificatii si dotari, nu alt motor sau alte piese, ca deja s-a schimbat ceva si nu a fost aia, si in felul asta o tot taraganeaza. Sau absolut toti banii restituiti si cauta alta marca, cred ca ti-a ajuns deja experienta traita, nu ar avea rost sa mai continui cu Suzuki, dupa cele patite.
 

Offline gxx

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #28 : 23.Oct.2019, 04:00:12 p.m. »
Mi s a dat o copie a fișei de intrare în service, pe care este specificat defectul reclamat (bătaie la motor), fișă eliberată în 24.09. am trimis copii după toate actele unui avocat, acum  sa vad încotro mă îndrept.

Cum adica?....pai nu esti deja in service-reprezentanta cu masina?....cum au spus ca vor rezolva problema?
De ce avocat daca nu exista inca un refuz de rezolvare?
Mașina e în service de o luna. A intrat acolo la doar 10 zile de la achiziție. Termenul legal pentru remedierea defecțiunii este de 15 zile. Am zis sa nu fiu absurd și să aștept să vina piesele. Au venit piesele, s au înlocuit, defecțiunea persista. Practic, ca și colegul remarque am platit un produs sh la preț de unul nou. P.S. clar că aș prefera banii înapoi, nu mi mai trebuie suzuki
  • Vitara 2019, 1.4 allgrip, echipare passion
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim, remarque, Soimu

Offline Soimu

Re: Re: Probleme motor 1.4 boosterjet
« Răspuns #29 : 23.Oct.2019, 04:20:43 p.m. »
Mi s a dat o copie a fișei de intrare în service, pe care este specificat defectul reclamat (bătaie la motor), fișă eliberată în 24.09. am trimis copii după toate actele unui avocat, acum  sa vad încotro mă îndrept.

Cum adica?....pai nu esti deja in service-reprezentanta cu masina?....cum au spus ca vor rezolva problema?
De ce avocat daca nu exista inca un refuz de rezolvare?
Mașina e în service de o luna. A intrat acolo la doar 10 zile de la achiziție. Termenul legal pentru remedierea defecțiunii este de 15 zile. Am zis sa nu fiu absurd și să aștept să vina piesele. Au venit piesele, s au înlocuit, defecțiunea persista. Practic, ca și colegul remarque am platit un produs sh la preț de unul nou. P.S. clar că aș prefera banii înapoi, nu mi mai trebuie suzuki

Aha!...deci asa stand lucrurile, toate termenele legale fiind depasite, esti indreptatit sa-ti recuperezi banii! (e de inteles si ca pentru tine aceasta marca este compromisa...).
Dealerul ar trebui sa te sprijine total, problema fiind a fabricantului....
Mult succes si rezolvare rapida! Sa ne tii si pe noi la curent, sa fim si noi pregatiti daca Doamne-Fereste....
  • 2018 SWIFT 1.2 PASSION 90 CP 2WD si 2018 IGNIS 1.2 GLX AllGrip