Autor Subiect: Probleme motor  (Citit de 4457 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Probleme motor
« Răspuns #10 : 26.Sep.2019, 11:50:33 a.m. »
Garantie ceva?
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline lupualb

Re: Probleme motor
« Răspuns #11 : 26.Sep.2019, 12:04:46 p.m. »
Nu are garantie extinsă.
  • Vitare
 

Offline ntire2000

Re: Probleme motor
« Răspuns #12 : 26.Sep.2019, 12:07:22 p.m. »
Ce naiba, la masina de nici doi ani nu mai ai garantie?
A fost garantie doar doi ani sau pâna la 100000 de km?
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline wolfin

Re: Probleme motor
« Răspuns #13 : 26.Sep.2019, 12:18:29 p.m. »
asta da testerul.

dar a fost desfacut egr ul?

aviz colegilor cu motorina ..sa mai desfaca egr ul si sa il curete.

mai pica si astea..si sunt scumpe rau.
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline lupualb

Re: Probleme motor
« Răspuns #14 : 26.Sep.2019, 12:33:44 p.m. »
Nu a fost desfăcut nimic, doar ce a spus tester-ul. Ma tem sa nu apara si altele după ce intra mecanicii in ea. Va tin la curent... Ce ma frapează este motivul pentru care s-a întâmplat. Stiam de EGR ca se înfundă atunci cand mașinile diesel sunt conduse pe distanțe scurte, iar ciclul de curățare nu se porneste sau se curata doar parțial. Însă eu am condus masina 149000 km in aproximativ 18 luni. În această perioadă am condus cel putin 7000 km lunar, uneori si mai mult, de cele mai multe ori pe distanțe lungi, aproape zilnic pe cel putin 50 km pe autostrada. Deci filtru ar fi trebuit să fie curat.  Am mai condus 2 masini diesel Skoda, pe amândouă le-am luat noi si le-am lăsat la peste 200.000 km, însă la filtru nu am avut nici o problemă.
  • Vitare
 

Offline SPIRIDUSHU

Re: Probleme motor
« Răspuns #15 : 26.Sep.2019, 12:34:28 p.m. »
Daca ajungi la el, in plus, odata desfacut, (eu am incercat sa fac asta la masina anterioara), iti trebuie cleme noi, elemente de conexiune noi, trebuie sa cunosti f bine ce ai de facut si mai ales cum sa-l cureti.
Stiam ca egr pica de la mers subturat, se blocheaza ori se blocheaza pe inchis ori pe deschis. Cel mai bine la un service, cine are curaj :) ...ca vedeti cum e, te duci cu una si pleci cu mai multe. Deci ... sa inteleg ca aici nu e cazul de asa ceva, poate doar , cine stie, defect de piesa.
  • New Vitara 1.6 ddis, Luxus
 

Offline lupualb

Re: Probleme motor
« Răspuns #16 : 26.Sep.2019, 12:42:00 p.m. »
La cati kilometrii am mers cu ea într-o perioadă atât de scurtă, te rog sa ma crezi ca subturatia nu a fost o problemă. Din contră. În ultimul timp am avut niste echipamente foarte grele (cca 250kg) pe care le tinem in portbagaj.  Masina o simțeam foarte grea, iar mașina mereu mergea mai mult turata.  În rest, cu masina mergeam zilnic distanțe lungi cu viteza si turatie mare. Deci subturatia iese clar din discuție.
  • Vitare
 

Offline wolfin

Re: Probleme motor
« Răspuns #17 : 26.Sep.2019, 12:45:49 p.m. »
la jumper in 2 ani au cazut 2 egr uri. masina aface saptamanal minim 4 k
90% numai autostrazi

se intampla.  :(
  • vitara 2016 1.6 4wd pasion + pegas 3120 din 80 si ceva reconditionat. Urmeaza si un 2020
Vitara pasion 1.6 allgrip benzina 2016
Dacia logan 2005
Dacia 1100 1970
 

Offline kellogs

Re: Probleme motor
« Răspuns #18 : 26.Sep.2019, 01:22:59 p.m. »
Acum vin de la service. Au pus tester-ul pe masina si spun ca de vina este supapa de EGR. Costa undeva in jur de 2200 euro. Le-am spus că în motor s-a auzit zgomot ca si cand se lovesc două metale. Ei nu au desfăcut motorul, au doar diagnoza data de tester. Ma tem ca nu cumva sa comand supapa, iar apoi după ce desface motorul sa iasa la iveală si alte probleme.

Eu iti sugerez asa: de astia cu abilitati bune de manipulare a tabletelor cu Android dar mai putin bune a motoarelor sa te feresti. Mai ales ca este iesita din garantie. Apropo, acesta este motorul Multijet de la Fiat, versiunea 1.6 litri. Originalul este 1.9 litri parca, si are vreo 15 ani de cand e pe piata. Poate ajuta sa mergi la mecanici de Fiat care stiu diesel.
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/
 
The following users thanked this post: wolfin

Offline smiley

Re: Probleme motor
« Răspuns #19 : 26.Sep.2019, 01:29:46 p.m. »
2200Euro un EGR ? E de aur ?

Am cautat scurt pe autodoc si un EGR pare a fi 600-800 lei.
Acum sa ai noroc sa fie doar EGR ca nu am mai auzit ca EGR-ul sa provoace asemenea catastrofa.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 
The following users thanked this post: kordosoft