0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Am un coleg care era tare mândru atunci când îmi vindeam eu Ignisul vechi de 13 ani (202k km) cu 2700 de euro si ma persifla ca el si-a luat Subaru GX3 4x4 cu 2000 de euro (cam tot un fel de Ignis)Acum, dupa 1000 de km facuti cauta ca disperatul o cutie de schimb (si nu gaseste nicaieri), ca a lui a pierdut tot uleiul printr-o fisura aparuta în carcasa (nu se stie cum anume) si s-a spart în mers.Sfatul meu e sa nu cumparati SH fara o minima verificare - macar vizuala si auditiva (motor, cutie, ambreiaj) la un service care sa o ridice pe un elevator si sa vedeti pe ce va dati banii.Imi pare rau de paguba ta, dar cred ca vei ajunge si tu sa cauti o cutie din dezmembrari, ca a ta cel mai probabil a fost "reanimata" sa mearga exact atât cât trebuie pentru a putea fi vânduta.Iar din apasatul aiurea din pedale, cel mai repede se duce ambreiajul, nu cutia.....asta daca n-ai încercat sa o bagi în marsarier din mers....
Nu te consuma prea mult, o mașină o cumperi și cu sufletul, nu trebuie să fie ceva neapărat rațional. Fă un efort, dă-i de capăt și te vei bucura de ea multă vreme în continuare.
De acord cu hippo. Sau poti si la service-ul de ti-am scris eu mai sus. Chiar imi povestea patronul de Swifturile cu probleme la cutie. Sunt genul de oameni care nu se lasa pana nu rezolva o problema.Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk