Autor Subiect: problema motor  (Citit de 5721 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline nicum

Re: problema motor
« Răspuns #40 : 04.Oct.2019, 12:16:22 p.m. »
Stie cineva ce ar presupune ca pasi inlocuirea motorului cu distributie simpla cu unul cu distributie variabila? Am gasit si ECU la dezmembrari. Am citit info din link-ul oferit de Leutz si ca noob nu mi se pare f complicat. Am observat ca se spune acolo ca motorul cu VVT ar obtine un consum mai bun si cel fara VVT ar oferi o performanta mai buna. Evident acolo se vorbeste de motoare mari. Dar oricum, ce vreau sa spun e ca in ambele cazuri sunt avantaje. 
« Ultima Modificare: 04.Oct.2019, 12:43:10 p.m. de nicum »
  • Suzuki Swift 4WD
 

Offline nicum

Re: problema motor
« Răspuns #41 : 04.Oct.2019, 03:43:07 p.m. »
Dupa toate ineptiile pe care le-am spus aici, am comandat totusi un motor care pare sa fie identic cu al meu. Voi vedea ce primesc. Revin :)
  • Suzuki Swift 4WD
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline nicum

Re: problema motor
« Răspuns #42 : 30.Oct.2019, 05:04:21 p.m. »
Salut! Am rezolvat cu motorul. L-am inlocuit cu unul de la dezmembrari si pana acum noul motor pare sa fie ok.
Problema a fost ruperea pe lungime, integral, a furtunului din poza. Pe acolo a iesit tot antigelul, intr-un timp destul de scurt. Uimirea mea e de ce exista acel furtun in loc sa fie continuata acea conducta metalica. Mai ales langa peretele motorului care si acela se infierbanta la drum. Deci acel furtun e supus unor temperaturi destul de mari si deci ar rezulta o deteriorare pe masura.
Mersi tuturor pt pareri!
  • Suzuki Swift 4WD
 

Offline kellogs

Re: problema motor
« Răspuns #43 : 30.Oct.2019, 05:44:03 p.m. »
pare o carpeala furtunul acela; masina a fost luata la mana a doua ?
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/
 

Offline NicNic

Re: problema motor
« Răspuns #44 : 30.Oct.2019, 06:14:25 p.m. »
Salut! Am rezolvat cu motorul. L-am inlocuit cu unul de la dezmembrari si pana acum noul motor pare sa fie ok.
Problema a fost ruperea pe lungime, integral, a furtunului din poza. Pe acolo a iesit tot antigelul, intr-un timp destul de scurt. Uimirea mea e de ce exista acel furtun in loc sa fie continuata acea conducta metalica. Mai ales langa peretele motorului care si acela se infierbanta la drum. Deci acel furtun e supus unor temperaturi destul de mari si deci ar rezulta o deteriorare pe masura.
Mersi tuturor pt pareri!

Furtunul acela pare a avea rolul de a nu transmite vibratiile motorului catre teava cu care se continua.
Eu  mi-as pune intrebarea de ce nu au pus toata conducta din cauciuc (furtun).
Din punct de vedere al temperaturii, problema e ca imbatraneste mai repede cauciucul si poate crapa/fisura/rupe. Dar nu asa repede.
Fiindca lichidul din interiorul furtunului vine din motor, deci e foarte cald, asa ca furtunul e gandit pentru astfel de temperaturi, cumva.


Si la SX4 am avut o problema similara, cu un furtun de la caloriferul masinii rupt din punctul de plecare din blocul termostatului (sa zicem ca era capatul prins de motor). Asta dupa 7 ani. Acum am luat furtunele noi (tur si retur) pentru siguranta si linistea mea ...  :)
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: problema motor
« Răspuns #45 : 30.Oct.2019, 07:01:19 p.m. »
La saab am rezolvat problema punand furtune de silicon.
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ntire2000

Re: problema motor
« Răspuns #46 : 30.Oct.2019, 10:00:10 p.m. »
Salut! Am rezolvat cu motorul.
Mersi tuturor pt pareri!

Ne pare bine ca te-am putut ajuta!
Drumuri bune si sa nu ajungi prin service-uri decât pentru solutie la parbriz!  :-))
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline nicum

Re: problema motor
« Răspuns #47 : 31.Oct.2019, 01:26:05 p.m. »
pare o carpeala furtunul acela; masina a fost luata la mana a doua ?

Salut! Acel furtun e asa din fabrica. Nu a fost pus ulterior. L-am vazut si la cele 2 motoare pe care le-am incercat pe masina (unul de Ignis si unul de Swift).

Furtunul acela pare a avea rolul de a nu transmite vibratiile motorului catre teava cu care se continua.
Eu  mi-as pune intrebarea de ce nu au pus toata conducta din cauciuc (furtun).
Din punct de vedere al temperaturii, problema e ca imbatraneste mai repede cauciucul si poate crapa/fisura/rupe. Dar nu asa repede.
Fiindca lichidul din interiorul furtunului vine din motor, deci e foarte cald, asa ca furtunul e gandit pentru astfel de temperaturi, cumva.
Si la SX4 am avut o problema similara, cu un furtun de la caloriferul masinii rupt din punctul de plecare din blocul termostatului (sa zicem ca era capatul prins de motor). Asta dupa 7 ani. Acum am luat furtunele noi (tur si retur) pentru siguranta si linistea mea ...  :)

Exact la asta m-am gandit si eu cand l-am vazut rupt. La faptul ca si din exterior, dar si din interior este supus unor temp mari. Poate asa voi face si eu, cum spunea hippo.

Ne pare bine ca te-am putut ajuta!
Drumuri bune si sa nu ajungi prin service-uri decât pentru solutie la parbriz!  :-))

Voi mai ajunge odata pentru ca intr-a doua si a treia, in prima parte a accelerarii mai sanatoase, are 2-3 "gatuiri"/intreruperi destul de bruste dupa care accelereaza normal. Am mai observat si intr-a patra cand din greseala schimb prea jos, dar intreruperile nu sunt asa intense. Asta o aveam si inainte de a schimba motorul, deci e altceva.
Acum daca tot suntem aici, stiti cumva ce regim de functionare are acel sistem 4x4? Cand se activeaza si cum functioneaza? 

 

  • Suzuki Swift 4WD
 

Offline rexkrokiDAU

Re: problema motor
« Răspuns #48 : 31.Oct.2019, 01:35:56 p.m. »
Despre 4x4 la Swift avem topic dedicat :)

http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=137.0

Offline Leutz

Re: problema motor
« Răspuns #49 : 31.Oct.2019, 01:40:14 p.m. »
Referitor la partea cu gatuirile, ceva similar am avut eu recent la SX4. S-a rezolvat cu curatarea clapetei de acceleratie. Ca sa fie lucrul... bine facut (vorba nu-stiu-cui  :D) s-au schimbat si bujiile, insa cauza era clapeta.
  • SX4 AWD MT 2.0 - 2007 / Outlander AWD CVT 2.4 - 2019