0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.
Salut! Am rezolvat cu motorul. L-am inlocuit cu unul de la dezmembrari si pana acum noul motor pare sa fie ok. Problema a fost ruperea pe lungime, integral, a furtunului din poza. Pe acolo a iesit tot antigelul, intr-un timp destul de scurt. Uimirea mea e de ce exista acel furtun in loc sa fie continuata acea conducta metalica. Mai ales langa peretele motorului care si acela se infierbanta la drum. Deci acel furtun e supus unor temperaturi destul de mari si deci ar rezulta o deteriorare pe masura. Mersi tuturor pt pareri!
Salut! Am rezolvat cu motorul. Mersi tuturor pt pareri!
pare o carpeala furtunul acela; masina a fost luata la mana a doua ?
Furtunul acela pare a avea rolul de a nu transmite vibratiile motorului catre teava cu care se continua.Eu mi-as pune intrebarea de ce nu au pus toata conducta din cauciuc (furtun).Din punct de vedere al temperaturii, problema e ca imbatraneste mai repede cauciucul si poate crapa/fisura/rupe. Dar nu asa repede. Fiindca lichidul din interiorul furtunului vine din motor, deci e foarte cald, asa ca furtunul e gandit pentru astfel de temperaturi, cumva.Si la SX4 am avut o problema similara, cu un furtun de la caloriferul masinii rupt din punctul de plecare din blocul termostatului (sa zicem ca era capatul prins de motor). Asta dupa 7 ani. Acum am luat furtunele noi (tur si retur) pentru siguranta si linistea mea ...
Ne pare bine ca te-am putut ajuta!Drumuri bune si sa nu ajungi prin service-uri decât pentru solutie la parbriz!