0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Din punctul meu de vedere, trebuie sa duci masina la un mecanic / service fara pretentii dar unde ai oameni care sunt priceputi si nu fug de muncile astea mai delicate .Cat timp electromotorul tau "invarte" ca si pana acum, motorul poate fi inca ok si probabil a fost oprit de ECU ca era in conditii de temperatura prea mare si nu din cauza ca s-a calat / gripat etc.Ciudat ca nu-ti mai porneste totusi, dar ma repet, ar fi bine sa ai o parere de mecanic (bun) dupa o diagnoza, poate e salvabil motorul tau.
Ce cod de motor ar M13A sau M15A
Fiind vorba de 4x4, nu poate fi decat benzinar 1.6 (M16A) sau td multijet 1.9 (D19A)...Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Fiind vorba de 4x4, nu poate fi decat benzinar 1.6 (M16A) sau td multijet 1.9 (D19A)..
Codul este M13A. E un motor de 1.3 benzina, 2007.
Mea culpa - am crezut ca vorbim de un SX4 din 2007... Pe bune, Fujitsu?LE: in Iasi am gasit acest service axat pe mecanica ce pare a avea review-uri bune... Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Citat din: nicum din 26.Aug.2019, 03:02:07 p.m.Codul este M13A. E un motor de 1.3 benzina, 2007.Cauta si tu un Ignis din dezmembrari, are acelasi motor si poate e mai ieftin de 2000 de lei.uite aici https://www.olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-ignis-2006-motor-1-3-m13a-cutie-planetare-punte-far-IDbdPNw.html#b91f9fcc6d;promotediar acelasi tip vinde motorul cu 1500 de lei. https://www.olx.ro/oferta/motor-suzuki-ignis-1-3-benzina-m13a-122-000km-germania-dezmembrez-igni-IDczoNt.html#b91f9fcc6d;promotedulterior, din motorul tau mai poti recupera una, alta..... mai un ax cu came, mai un capac.....
Dar un SZ-Viewer ai pus asa vezi ce coduri or fi aparut inainte de eveniment ?