Autor Subiect: problema motor  (Citit de 5723 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline nicum

problema motor
« : 26.Aug.2019, 10:21:00 a.m. »
Salut!
Am patit o problema cu al meu Suzuki Swift 4x4 din 2007 pe A1, in sensul ca a crescut temperatura apei, eu nu am obervat-o din prima, am pierdut putere imediat si masina s-a oprit singura in 1-2 minute cu toti martorii aprinsi pe bord. Am pus-o pe o platforma si acum sta intr-un service unde nu se ocupa nimeni de ea.
Intrebare: stiti vreun service in Constanta care s-ar baga la o verificare/reparatie la motor? Am sunat la cateva si numai raspunsuri evazive primesc, ba ca e o problema f grava, ba ca poate e doar chiuloasa, ba ca de fapt e greu ca nu sunt scule, ba ca e de schimbat tot motorul, ba ca etc etc, dar nimeni sa o ia sa o desfaca sau sa faca ceva practiv la ea. Inteleg ca toata lumea e pe nemtoaice, insa un service inafara de reprezentanta stiti?
Sa zicem ca as putea s-o aduc in Bucuresti, insa deja cu eventualele reparatii cred ca nu mai are sens ca si cost.
Ceva sfaturi sau pareri privind o varianta ok ca service dar ca si directie de actiune intr-o situatie de-asta is binevenite. Multumesc!
Nicu
  • Suzuki Swift 4WD
 

Offline smiley

Re: problema motor
« Răspuns #1 : 26.Aug.2019, 11:11:50 a.m. »
Dupa ce s-a racit, a mai pornit masina?

Daca nu si eventual nici electromotorul nu mai putea invarti motorul e grav intr-adevar .

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: problema motor
« Răspuns #2 : 26.Aug.2019, 11:54:17 a.m. »
Vezi si cum arata lichidul in vasul de expansiune, daca e capuccino e nasol
Daca nu, de vazut termostatul etc
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline kellogs

Re: problema motor
« Răspuns #3 : 26.Aug.2019, 12:01:44 p.m. »
Daca nu si nu poti lua un motor de pe la dezmembrari. Nu stiu cat de bine este sa mai incerci sa il pornesti acum; poate mai merge salvat.
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/
 

Offline nicum

Re: problema motor
« Răspuns #4 : 26.Aug.2019, 01:24:19 p.m. »
Dupa ce s-a racit, a mai pornit masina?

Daca nu si eventual nici electromotorul nu mai putea invarti motorul e grav intr-adevar .

Salut!
Dupa ce s-a racit motorul, nu a mai pornit, se aprind toti martorii in bord, e pe modul avarie dupa cum mi s-a spus. In schimb electromotorul invarte.
Prin grav insemnand ca e mai bine sa schimb motorul sau...?

Vezi si cum arata lichidul in vasul de expansiune, daca e capuccino e nasol. 
Daca nu, de vazut termostatul etc
.
Well, in vasul de expansiune lichidul este la limita normala, nu mai retin culoarea, era ora 00 si de atunci e in service :) M-a mirat insa ca era lichid la nivelul normal si cand am deschis capacul vasului, imediat dupa ce s-a oprit (stiu, riscant) nu avea presiune deloc, nici nu fierbea. In schimb baiatul de la service a desfacut capacul radiatorului si nu avea antigel deloc, drept urmare mi-a spus ca sigur s-a blocat termostatul pe inchis. In schimb antigelul era stropit peste tot pe sub masina chiar ajunsese si pe bara din spate si haion ceva.
Daca ar fi de culoarea aia, ce inseamna nasol? O sa merg sa verific in service ce culoare are ca acolo sta de 2 sapt de-acum.
Daca nu si nu poti lua un motor de pe la dezmembrari. Nu stiu cat de bine este sa mai incerci sa il pornesti acum; poate mai merge salvat.
Am gasit un motor la dezmembrari, cu 2000 lei, la 80.000 km pe actele de la asigurari (spune cel de acolo), de pe masina avariata. Dar e o combinatie cu o firma de asigurari din Bulgaria si etc etc. Nu stiu ce sa zic. Asta e chestia, ca stau cu masina, si service-ul in care o tin acum nu se apuca de ea sa vada ce e in motor si sa imi spune clar daca mai e ceva de salvat sau nu, iar la alte service-uri dau din colt in colt. Un service imi spune ca e f scump de inlocuit motorul si ma poate duce la 2000 euro, altul ca poate nu e cazul de asa ceva si poate fi de inlocuit chiuloasa si garnitura si mai stiu eu ce, dar sunt evazivi, altii ca acum nu au timp si nici nu isi asuma un interval de timp chiar daca le spun ca timpul nu ar fi problema. Efectiv nu imi dau seama ce sa fac. 
  • Suzuki Swift 4WD
 

Offline Fujitsu

Re: problema motor
« Răspuns #5 : 26.Aug.2019, 01:35:30 p.m. »
O varianta ar fi transportarea la un service din Ungaria (ex. Debrețin), am înțeles de pe forum că acolo sunt mai profesioniști. Trebuie sa decizi daca merita cheltuiala ...
  • my ex: SX4 S-Cross 1.4 AT, actual: ID 4
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: problema motor
« Răspuns #6 : 26.Aug.2019, 01:39:16 p.m. »
Sa nu exageram
Sunt destui ok la serviceuri multibrand si in Bucuresti
E suzuki nu ferrari
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline nicum

Re: problema motor
« Răspuns #7 : 26.Aug.2019, 02:09:29 p.m. »
O varianta ar fi transportarea la un service din Ungaria (ex. Debrețin), am înțeles de pe forum că acolo sunt mai profesioniști. Trebuie sa decizi daca merita cheltuiala ...

Sa nu exageram
Sunt destui ok la serviceuri multibrand si in Bucuresti
E suzuki nu ferrari

Nu cred ca merita cheltuiala si deranjul pt un transport tocmai in Ungaria. Si eu cred ca si pe la noi sunt service-uri care se pot ocupa de asa ceva, doar ca trebuie sa ii gasesc. De exemplu, in Bucuresti, vreo recomandare in sensul asta? sau Constanta? :)
  • Suzuki Swift 4WD
 

Offline smiley

Re: problema motor
« Răspuns #8 : 26.Aug.2019, 02:25:59 p.m. »
Din punctul meu de vedere, trebuie sa duci masina la un mecanic / service fara pretentii dar unde ai oameni care sunt priceputi si nu fug de muncile astea mai delicate .
Cat timp electromotorul tau "invarte" ca si pana acum, motorul poate fi inca ok si probabil a fost oprit de ECU ca era in conditii de temperatura prea mare si nu din cauza ca s-a calat / gripat etc.

Ciudat ca nu-ti mai porneste totusi, dar ma repet, ar fi bine sa ai o parere de mecanic (bun) dupa o diagnoza, poate e salvabil motorul tau.

Vitara Passion AllGrip 2018 1.4 Boosterjet White
Opel Astra H 2004 1.4 XEP
 

Offline BrSx4

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1596
  • Thanked: 245 times
  • Gen: Bărbat
  • Munca nu a omorat niciodata pe nimeni
    • Braila
Re: problema motor
« Răspuns #9 : 26.Aug.2019, 02:30:03 p.m. »
Ce cod de motor ar M13A sau M15A
  • SX4 1.5 glx, New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
SX4 1.5 glx gri metal
New Vitara 1.6 AllGripp Turqouaz
Diferența dintre inteligență și prostie este că inteligența are limite