Sa nu faceti ca mine copii, pe coclauri cu masinutele aistea potente... ia uitati ce patii neica:
Acela este bratul ce tine grupul diferentialului spate in loc. Acuma sa imi ziceti va rog, in masura in care va pricepeti, care ar fi varianta mai buna. Eu is plecat de la domiciliu din Bucuresti pentru cca o luna in zona Alba Iulia. Am nevoie de masina sa merg pe coclauri cu dansa. Insa in aceasta situatie nu mai merg pe coclauri... stau pe aici degeaba, umplu forumul cu subiecte.
Variante:
a) cea mai ieftina si mai rapida: se desface grupul diferential, se sudeaza piesa (presupus a fi aluminiu, nu se stie), pentru suma X, la atelier generalist;
b) se da comanda de piesa noua, se asteapta degeaba pe aici 7 zile, se inlocuieste la acelasi atelier generalist, cost 2X
c) ma intorc la Bucuresti si caut prin dezmembrari piesa (*), urmind a o inlocui la un atelier generalist sau chiar agreat Suzuki (probabil generalist, am o parere foarte proasta despre atelierele agreate Suzuki de pe la noi) pentru cost nestiut la aceasta data;
d) merg la Deva la atelierul agreat Suzuki pentru reparatie cu piesa originala, nu stiu in cate zile, nu stu la ce pret;
e) merg la vestitul Debretin 700 km dus intors + cost necunoscut + zile asteptare necunoscute, insa am incredere ca iese cea mai buna treaba
Personal as merge pe c) sau d), cu accent pe d). Omul de imi facu constatarea im zise ca piesa asta (diesel) nu se pupa cu cea echivalenta de la benzinar. Asadar mai greu de gasit prin dezmembrari.
* Maine fac rost de codul piesei.
Multumesc!