Autor Subiect: Bucuresti, capitala Europeana care se sufoca. Cum poate fi resuscitat?  (Citit de 7274 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Online gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14539
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Bucuresti, capitala Europeana care se sufoca. Cum poate fi resuscitat?
« Răspuns #30 : 17.Sep.2020, 06:02:43 p.m. »
După 10 ani de muncă, la fel ca si metroul din Drumul Taberei, autoritățile inaugurează sâmbătă pasajul Ciurel, fără să fi rezolvat problema strapungerii către A1, respectiv degajarea Sos. Virtuții si Bd. Iuliu Maniu. Momentan se va putea face la dreapta de pe Splaiul Independenței pe Sos Virtuții si invers.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline boga81

Re: Bucuresti, capitala Europeana care se sufoca. Cum poate fi resuscitat?
« Răspuns #31 : 18.Sep.2020, 07:23:39 a.m. »
Eu am inteles ca si dreapta si stanga vei putea face din Splai pe Virtutii.

Trimis de pe al meu SM-G977B folosind Tapatalk

  • Duster 1.5 Blue dCi 4x4 SL Orange, chill as f*ck / ex SX4 1.6 4x4 Navi a.k.a. Suzuka - MAD Springs Lift-Kit, K&N Filter, powered by obdtunig: Life begins at 4.000 rpm
 
The following users thanked this post: gabineg

Online gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14539
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Bucuresti, capitala Europeana care se sufoca. Cum poate fi resuscitat?
« Răspuns #32 : 18.Sep.2020, 07:43:07 a.m. »
Asa e, am gresit eu. Interesant e ca acum mai e o cale de ocolit Podul Basarab pentru a ajunge in Militari.

Update: aici se dau amănunte despre arhitectura podului si despre cat de inutil este in acest moment pentru decongestionarea traficului.
« Ultima Modificare: 18.Sep.2020, 06:17:20 p.m. de gabineg »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Online gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14539
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: Bucuresti, capitala Europeana care se sufoca. Cum poate fi resuscitat?
« Răspuns #33 : 26.Sep.2020, 12:05:08 p.m. »
Am găsit în acest articol niste date comparative (pe care nu le stiam) intre Capitala noastră si omoloagele ei pe o rază de 1200 km.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 
The following users thanked this post: toma, dthem

Offline toma

Re: Bucuresti, capitala Europeana care se sufoca. Cum poate fi resuscitat?
« Răspuns #34 : 17.Feb.2021, 01:46:42 p.m. »
O tema interesanta de gandire:  Orașe pentru oameni sau orașe pentru mașini?
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline toma

Re: Bucuresti, capitala Europeana care se sufoca. Cum poate fi resuscitat?
« Răspuns #35 : 09.Mar.2021, 09:55:21 p.m. »
București, orașul cu traficul cel mai îngrozitor din lume

https://media.hotnews.ro/media_server1/document-2021-03-9-24653804-0-2020-inrix-scorecard-report.pdf

Sursa: https://inrix.com/scorecard/
Ei sustin ca centralizazea informatiile din 7 continente, 50 tari si peste 1000 orase.


Evident nu cred ca sunt luate in calcul orasele alea din care vedem clipuri cu trafic in care se amesteca biciclete, ricse, vaci, scutere, masini si autobuze. Insa tot stam tare prost.



  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline FritzVonSpritz

Re: Bucuresti, capitala Europeana care se sufoca. Cum poate fi resuscitat?
« Răspuns #36 : 09.Mar.2021, 10:11:43 p.m. »
București, orașul cu traficul cel mai îngrozitor din lume


Cred ca la Istanbul e la fel de rau, daca nu si-mai-si decat la Bucuresti
Oricum, majoritatea capitalelor sunt aglomerate
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 

Offline shpeedy

Re: Bucuresti, capitala Europeana care se sufoca. Cum poate fi resuscitat?
« Răspuns #37 : 09.Mar.2021, 10:36:34 p.m. »
Parca-parca as tinde spre Occident ca ideal de trafic, nu tot spre Orient...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 

Offline FritzVonSpritz

Re: Bucuresti, capitala Europeana care se sufoca. Cum poate fi resuscitat?
« Răspuns #38 : 09.Mar.2021, 10:43:52 p.m. »
Parca-parca as tinde spre Occident ca ideal de trafic, nu tot spre Orient...

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Pai bun, depinde cat de mult vrei sa tinzi spre Occident, tarile scandinave cred ca au restrictii serioase privind traficul - nu am fost, nu stiu. Sub Budapesta, Praga, Bratislava sigur suntem, nu mai zic de Viena, etc.
Iar clasamentul prezentat era din 50 de tari, de pe 7 continente....deci, daca si acolo suntem codasi inseamna ca altii stau mai bine decat noi (vecini cu care ne putem compara: Sofia, Tirana, Skoplje, poate Kiev)
Ca poluare insa, am citit undeva, ca e mare in Polonia, probabil Varsovia sau Cracovia sunt  mai poluate decat Bucurestiul, daca stai cateva zile, te ustura gatul. Ca trafic, probabil infernal si acolo
« Ultima Modificare: 09.Mar.2021, 10:54:41 p.m. de FritzVonSpritz »
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 

Offline ...

Re: Bucuresti, capitala Europeana care se sufoca. Cum poate fi resuscitat?
« Răspuns #39 : 10.Mar.2021, 08:39:55 a.m. »
Acum vreo 2 ani am fost cu masina si in Cracovia, si in Varsovia, am ajuns pana in Gdansk. Nu mi s-au parut deloc supraaglomerate, au bulevarde largi, cu 70 la ora pe unele sectiuni. S-a intrat, traversat si iesit usor, dar nici printre stradute nu au fost probleme. Abia astept sa revin. Nici vorba de usturat gatul sau senzatii de sufocare. Totusi, poate am prins eu o perioada mai moarta, fiind Pastele lor.

O parte din solutie stiti care este: sa renuntam cat mai mult la utilizarea masinilor in oras, pastrandu-le pentru weekend-uri si concedii. Si pentru Bucuresti o CB in regim de drum expres, nu bataia de joc de acum.