Autor Subiect: KIT AMBREAJ  (Citit de 1733 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline shpeedy

Re: KIT AMBREAJ
« Răspuns #10 : 18.Iun.2019, 05:44:51 p.m. »
Pretul pentru kit (vezi ce se considera kit, pentru ca poate fi placa+disc sau placa+disc+rulment) OEM este in general mult mai mare fata de (poate acelasi) kit after-market. In general kit-urile OEM Suzuki au fost Exedy. Eu am schimbat la Swift cu kit Exedy intr-un service de cartier si merge ft. bine (la mine exista riscul ca nici sa nu fi fost problema de ambreiaj, ci din interiorul cutiei de viteze - ceea ce am rezolvat ulterior). Tot Exedy o sa iau si pentru SX4...

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk

Ex: 2007 Swift M13A, 2010 SX4 M16A 4x4
Current: (2019 Ignis Allgrip K12C), 2007 Forester 2.0X
 
The following users thanked this post: gabineg

Offline enicky

Re: KIT AMBREAJ
« Răspuns #11 : 18.Iun.2019, 06:24:18 p.m. »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline NicNic

Re: KIT AMBREAJ
« Răspuns #12 : 18.Iun.2019, 06:35:06 p.m. »
Ideea este urmatoarea: doresc sa schimb kit-ul in reprezentanta cu piese originale dar nu la pretul cerut de ei. Ca atare, am contactat o alta reprezentanta si pretul a fost cu mult mai mic: 1300 kit origine, 560 manopera. Cred ca, este mai OK, ce spuneti?

Greu de crezut ca poti sa schimbi la alt pret decat cel cerut de de reprezentanta. Fiindca ei nu iti vand mai ieftin acelasi lucru. Nu au cum. Ci iti pot doar oferi un produs similar, echivalent, la pret diferit.

Apoi, piese originale inseamna sa iei piese de pe banda de montaj?  Sau fabricate de aceeasi firma, cu acelasi cod de producator?

In cea de a doua varianta eu am luat kit simplu de la Exedy (doar placa si rulment).
Chiar reprezentantul din service-ul reprezentantei a declarat ca a fost vorba de aceeasi piesa ce se monteaza in fabrica, dar vanduta in alt ambalaj. Si alt pret, evident ...

Tu poti solicita ce crezi ca e mai bine, dar daca vrei sa ceri piesa de origine, sa soliciti sa vezi piesele inainte de a fi defacute, in ambalajul original cu marcaj de origine Suzuki.
Altfel, mergi pe varianta recomandata de service, in conditiile in care ai si garantia cea mai mare (per total lucrare)

Multumesc de sfaturi. Pe scurt, intrebarea era daca este mai OK sa punem kit de origine. Cand vorbeam de costuri stiu ce spun, la reprezenta mi-au cerut 1000 roni manopera, iar kit-ul de origine 2000 roni. Deci? Cum este mai bine? Poti sa ai incredere sa-l schimbi la un alt service decat reprezentanța? Depinde care Preturile sunt mai mici la aftermarket dar merita? Depinde care

Pentru alte detalii ai deja comentariile colegilor de pana acum.
Spor la reparat!
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!