Autor Subiect: Tuning motor  (Citit de 42127 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline marius_rg

Re: Tuning motor
« Răspuns #70 : 15.Dec.2009, 03:01:45 p.m. »
Citeam si eu tot felul de topic-uri pe forumul SX4 din USA si am vazut ca destule persoane si-au facut diverse mod-uri pe SX4 benzina. (CAI fiind cel mai des intalnit)
ex:  CAI                    --> http://www.roadracemotorsports.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=31_33&products_id=148
      Underdrive Pulley --> http://www.roadracemotorsports.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=31_33&products_id=153
      Piggy Back ECU   -->  http://www.roadracemotorsports.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=31_33&products_id=150

Ce parere aveti?   :dknw:
SX4 1.6GS 4x4 White 2009, aka Grumpi
 

PTR

  • Vizitator
Re: Tuning motor
« Răspuns #71 : 15.Dec.2009, 03:31:03 p.m. »
 CAI nu te va ajuta prea mult pentru ca admisia la SX4 e foarte buna si in mers trage aer rece.
 Underdrive pulley care e in poza nu se potriveste pentru ca trebuie una dubla pentru 2 curele, una AC si una accesorii.
 Piggy bank-ul e discutabil, dar eu nu m-as risca.
 Underdrive pulley putem comanda de afara daca se strang 10 comenzi, pentru ca se face pe comanda. Fulia e aceeasi la SX4 si Swift.
 

Offline Silviu_syl

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 118
  • Gen: Bărbat
Re: Tuning motor
« Răspuns #72 : 15.Dec.2009, 06:18:10 p.m. »
Cum a ajuns e la SX4?...povestea e lunga si nu are rost sa o expun. A fost un cumul de circumstante din care cea mai apasatoare a fost faptu ca ai mei se tem pt viata mea..deci au incercat sa ma limiteze...dar am facut si din asta ceva.
Totusi, as minti sa spun ca SX4 nu mi-a oferit multe surprize placute sau ca nu ma multumeste. Sunt chiar incantat de masina si de practicitatea ei. Cu aceeasi masina ma duc si la drum lung, ca am loc, ma duc si la linii, ma fatai usor si prin oras (dimensiuni reduse si consum mic), ma duc si la munte, chiar si iarna. Putine masini ofera o gama atat de larga de calitati.
De ce e diesel...pt ca sunt student...si chiar daca iubesc benzina si pt mine masinile sunt doar pe benzina, nu imi permit un benzinar, mai ales la stilul meu de condus...kit ca un turbodiesel e usor de modificat.
 

Offline Cristi

Re: Tuning motor
« Răspuns #73 : 28.Dec.2009, 08:56:52 p.m. »
In sfarsit am ajuns si eu la tuning cu masinuta (am facut-o la TCM Turbo, de care am auzit foarte multe lucruri de bine). Am optat pentru varianta "safe": de la 120 CP s-a urcat la 143 CP, cu un bonus de 60 Nm. Nu am apucat sa o pun si pe stand dyno, dar cred ca o voi face in viitorul apropiat pentru a vedea cati caluti ajung la roata.

Ca impresii pot spune ca masina urca mult mai repede in ture si trage foarte tare peste 2700 de rpm pana la 4000. Cum urca inainte de la 0 la 90 km/h mi se pare ca urca acuma la 120: nici nu se simte, lucru destul de periculos in oras. Ca bonus, masina are acum torque steer si in viteza a patra, deci necesita atentie in dozarea pedalei de acceleratie :->

- Kizashi Sport M/T
- ex SX4 1.9 DDis, 4WD @ 143 BHP
- ex Jimny Cabrio
 

Offline roberto

Re: Tuning motor
« Răspuns #74 : 28.Dec.2009, 09:05:31 p.m. »
Bravo, felicitari. TCM sunt buni, iar soft-urile lor sunt in general mai protective cu motorul, nefiind fortate la maxim. Iti recomand totusi sa reduci un pic intervalul intre revizii. Desi am fost sfatuit de catre un specialist in tuning sa ma abtin de la comentarii daca nu ma pricep :)), va postez ultimul dyno facut Skodei mele:

SUZUKI JIMNY FL 2013
LAND ROVER DISCOVERY
 

Offline Cristi

Re: Tuning motor
« Răspuns #75 : 28.Dec.2009, 09:13:07 p.m. »
Pai intervalul de revizii la mine oricum era la < 10 000km, pentru ca de obicei se face anul inaintea kilometrilor.
Cei de la TCM spuneau ca nu e nevoie de intervale de revizie mai dese decat cele date de producator, dar au spus ca e recomandat sa pun ulei Long Life.

P.S. Ce greutate are Skoda ta?

- Kizashi Sport M/T
- ex SX4 1.9 DDis, 4WD @ 143 BHP
- ex Jimny Cabrio
 

Offline roberto

Re: Tuning motor
« Răspuns #76 : 28.Dec.2009, 09:31:29 p.m. »
Sincer nu vad rostul utilizari unui ulei LL in cazul masinii tale. Schimbarea mai rapida a unui ulei LL poate avea chiar efecte negative.TBN la uleiu LL este mare si  ataca depunerile antiuzura de pe piesele in miscare relativa.
By the way.....1410 kg.
« Ultima Modificare: 28.Dec.2009, 09:35:10 p.m. de roberto »
SUZUKI JIMNY FL 2013
LAND ROVER DISCOVERY
 

Offline Cristi

Re: Tuning motor
« Răspuns #77 : 28.Dec.2009, 10:03:20 p.m. »
De partea cu Long Life nu stiu ce sa zic. O sa pun insa 0W40 in loc de 5W40 si la cat de "multi" kilometri fac nu cred sincer sa fie vreo problema.

- Kizashi Sport M/T
- ex SX4 1.9 DDis, 4WD @ 143 BHP
- ex Jimny Cabrio
 

Offline Laurentiu

Re: Tuning motor
« Răspuns #78 : 28.Dec.2009, 10:07:56 p.m. »
... la cat de "multi" kilometri fac nu cred sincer sa fie vreo problema.
Pe linga numarul de km, mai conteaza: termenul de valabilitate a uleiului, temperatura maxima la care se ridica motorul si pornirile la rece.
ANTENA 3 e aici. MEREU va fi (SI) aici.
Un mare adevar: este foarte periculos sa dai puteri nelimitate unor minti limitate (Nikola Tesla).
S-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!
 

Offline turbocip

  • Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 3
  • Gen: Bărbat
Re: Tuning motor
« Răspuns #79 : 29.Dec.2009, 10:16:04 a.m. »
Cristi fa-ti inspectiile la timp si nu vei avea absolut nici o problema pe parte de motor !