Autor Subiect: Tuning motor  (Citit de 40715 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Silviu_syl

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 118
  • Gen: Bărbat
Re: Tuning motor
« Răspuns #50 : 03.Dec.2009, 11:00:45 p.m. »
Nici o masina de acolo nu-i cine stie ce. Linii inseamna 400m. 4x4 conteaza f mult, nu crezi? Toti is experti.
Am inteles, voi fi mai 'reticent' la subiectul curselor ilegale.
 

Offline roberto

Re: Tuning motor
« Răspuns #51 : 04.Dec.2009, 02:00:06 p.m. »
Ca fost posesor de 530xd, permite-mi sa fiu sceptic la multe dintre afirmatiile tale. Ma opresc aici insa. :good:
SUZUKI JIMNY FL 2013
LAND ROVER DISCOVERY
 

Offline gabin

Re: Tuning motor
« Răspuns #52 : 04.Dec.2009, 05:14:59 p.m. »
man, 4x4 conteaza foarte mult intr-adevar, dar asta pe primii 50 de metrii, si castigi din plecare, dar apoi pierzi mult in urma pierderilor din transmisie.

Daca ai o masina 4x4, nu inseamna ca ai castigat cursa.
'08 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT .:. Apex .:. Ferodo .:. Enkei
"Pe masura ce faci imbunatatiri costisitoare masinii, creste riscul de a o accidenta."
 

Offline Silviu_syl

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 118
  • Gen: Bărbat
Re: Tuning motor
« Răspuns #53 : 08.Dec.2009, 03:18:10 p.m. »
1) 4x4
2)4x4 care nu-i permanenta, merge doar cu punte fata, deci nu pierd in mers.
3)Are doar 1380kg
Care v-a amuzat? 530d, nu xd, modelul vechi, are 190 de cai. Diferenta 20+ de cai, dar diferenta de greutate uriasa, + tractiune spate. Eu zic ca e f clar ca nu avea sanse.
Vectra GTC 3.0 diesel are 1800+ kg si punte fata. In 400m nu mai recupereaza.
C4 e aspirat, nu are turbo. 2.0 180 de cai. Ceea ce inseamna cuplu mic, echivalent cu un start extrem de slab. De ex cu un Leon FR 1.8T, tot de 180 de cai nu am nicio sansa, in ciuda startului. Mai bine ati analiza atenti, iar daca nu va pricepeti nu va pronuntati. Alte intrebari?
« Ultima Modificare: 08.Dec.2009, 04:53:34 p.m. de Silviu_syl »
 

Offline Andrei Suzuki

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2982
  • Thanked: 7 times
  • Gen: Bărbat
  • Respect a man's car and the man respects you!
Re: Tuning motor
« Răspuns #54 : 08.Dec.2009, 04:50:50 p.m. »
Nu vreau sa para ca,fiind nou pe forum, sare toata lumea pe tine. Dar nu cred ca e nevoie de tonul asta acid.
Lumea pe aici doar discuta;nimeni nu da cu parul.
2018 Suzuki Vitara S
2007 VW Passat 2.0TFSI
 

Offline Silviu_syl

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 118
  • Gen: Bărbat
Re: Tuning motor
« Răspuns #55 : 08.Dec.2009, 04:54:44 p.m. »
Andrei tu nu te-ai enerva in locu meu? Eu nu m-am legat de nimeni si sar toti in cap. Scuze noah...da nu suport lumea care vb fara sa cunoasca.
 

Offline ..::Khaos::..

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 5819
  • Thanked: 3 times
  • Gen: Femeie
  • ..::SX4: love at first sight!::..
Re: Tuning motor
« Răspuns #56 : 08.Dec.2009, 05:41:36 p.m. »
@Silviu_syl, chill :) ca nu rezolvi nimic daca te superi. Pana la urma, fiecare are dreptul la o parere, fie ca sunt mai mult sau mai putin de acord cu performantele masinutei tale. Sa discutam pe un ton amical totusi :) :good:
SX4 1.6 GS 4WD Sunlight Copper named YOSHI :x

 

Offline Silviu_syl

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 118
  • Gen: Bărbat
Re: Tuning motor
« Răspuns #57 : 08.Dec.2009, 05:44:44 p.m. »
Dap, ai dreptate. Oricum nu ma intereseaza ce cred altii, mai ales oameni care n-au vazut masina. Asa am patit si cand am aparut primele dati cu ea. "Suzuki?! hahaha" Dupaia n-au mai ras atatia, cel putin nu de mine. Ii amuzant sincer...vii, te pui cu seria 3 si de-astea, esti luat in deradere, da noah...se stie ca cine rade la urma rade mai bine. Exact cum s-a bucurat si Geoana. :))
 

razak

  • Vizitator
Re: Tuning motor
« Răspuns #58 : 08.Dec.2009, 10:52:48 p.m. »
E normal ca lumea sa fie reticienta, cati cai avea masina ta stock? N-am idee cati ponei sunt in curtea diesel-ului. Ai mentionat acolo masini relativ capabile si e normal sa apara reactii de genu.

Ce modificari ai adus doar pe parte de motor?
 

Offline Silviu_syl

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 118
  • Gen: Bărbat
Re: Tuning motor
« Răspuns #59 : 09.Dec.2009, 02:56:13 a.m. »
Am scris mai sus pe topic. 120 de ponei are de fabrica. Pe partea de performance am un soft facut special, putin cam agresiv. Cu soft aveam undeva la 157-158 de cai. Apoi mi-am pus toba sport, mult mai eficienta decat cea de fabrica, care are si intrarea si iesirea pe aceeasi parte, volum f mare si teava ingusta, care ingreuna procesul f mult. Asta e direct pe teava si are diametru f mare. Am pus pe intermediara un accelerator de gaze. Dupa modificarea asta am scos pe Dyno 162 de cai...nu mi-a dat mult, dar am ajuns la 389 de n/m, deci mi-a dat f mult cuplu, pt ca dupa soft trebuia sa am max 360 n/m. In final i-am pus si un panel filter BMC => 166.0 hp si 396,9 n/m pe Dyno, din care la roata 133,5 cai. In primavara sper la jante OZ Ultraleggera sa pun vreo 140 la roata.