Autor Subiect: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani  (Citit de 58821 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline ...

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #160 : 22.Sep.2021, 10:03:47 p.m. »
Ei, vezi, te apropii de esența principiilor mele, printre care de a evita intervențiile esențiale realizate de te miri cine. Dacă nu e stricat, de ce să repar? Cât timp frânele nu dau semne de impotență și pedala e sus și țeapănă, peste tot unde mă duuuc, nu beau și conduuc.
 

Online ntire2000

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #161 : 22.Sep.2021, 10:18:52 p.m. »
150 lei nu e nici măcar un plin. Dar...
Deranjanta e atitudinea serviceurilor de ciupitori mărunți.
Îți bagă doua fâsuri dintr-un spray la preț de spray întreg.
Sau îți bagă placute de frana cu adaos de 300%.
Și toate astea că sa îți acorde garanția daca Doamne ferește ai nevoie. Și când ai nevoie, te țigănești cu ei.
Colac peste pupăză in serviceuri mai sunt și mulți Dorei care mai mult strica decât repară sau nu repară deloc.
Așa că de ce să le dai banii tai munciți, multi sau putini, pentru servicii de rahat?
Ar trebui intrat bine in serviceuri că e debandada totala.

Daca înlocuiesti cuvântul service cu reprezentante sunt de acord cu tine.
Cu toate ca generalizam, mai sunt si exceptii (eu care sunt al dracu de exigent recunosc ca am gasit si oameni cumsecade, de nota 10, cu o atitudine dezarmanta pentru d-astia pretentiosi ca mine).

Iar referitor la schimbul lichidului de frâna eu sunt convins ca gasesti service-uri independente cu meseriasi care în 150 de lei (50 lichidul si 100 manopera) ti-l schimba fara ca sa ai emotii ulterioare.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline enicky

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #162 : 23.Sep.2021, 01:31:29 a.m. »
Pai daca lichidul de frana se prezinta in stare optima de ce sa-l inlocuiesc daca e ok?
    Eu mi-am exprimat opinia, asta cred eu, acum, chiar daca acum cativa ani aveam alta.
 
Se pare ca tehnologia se schimba, materialele folosite la constructia si functionarea masinilor s-au schimbat si ele, deci trebuie sa ne adaptam.
   
   Evident ca fiecare posesor de auto este liber sa ia propriile decizii. 

@cad apreciez rabdarea ta, cautand postari atat de vechi, la care da, am zambit, dar m-am si bucurat intr-un fel, pentru ca n-am ramas ancorat in trecut, tributar unor obiceiuri vechi. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ...

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #163 : 23.Sep.2021, 08:45:45 a.m. »
In cazul asta, prin august 2022 sa ne scrii ca ai schimbat lichidul de frana la revizia de 2 ani pentru S-Cross.  :D
 

Offline bekxy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1344
  • Thanked: 386 times
  • Gen: Bărbat
  • SX4 S-Cross '16 Spirit 1.4 4WD 6MT
    • Bucuresti
Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #164 : 23.Sep.2021, 07:51:27 p.m. »
Sau poate că constructorii auto s-au gândit că dacă mașina în garanție tot e un fel de penis captivus, de ce să nu sugă mai mult de pe urma ei (lui)...?
  • Suzuki SX4 S-Cross 2016 Spirit 1.4 Boosterjet 4WD 6MT
 

Offline enicky

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #165 : 23.Sep.2021, 08:37:08 p.m. »
   Ceea ce nu stiam in 2017, era faptul ca lichidul de frana se foloseste si la ambreiaj.
Am mai intrebat printre colegi si se pare ca WV T-ROC schimba la doi ani si un coleg cu BMW de vreo 3-4 ani spune la fel. Ma rog, la noi nu-i chiar asa des, dar probabil ca uzura este mai mare daca e folosit si la ambreiaj.
  Ce spune unul aici : http://www.bmwclub.ro/forums/topic/150025-disparitie-lichid-frana-ambreiaj-afectat/
@cad noteaza tu, pt. ca eu cam uit. :)
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline ...

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #166 : 23.Sep.2021, 08:46:18 p.m. »
Ce treabă are cilindrul receptor stricat cu calitatea lichidului de frână?
Nu notez nimic, mai dezbatem problema și la anul, dacă om mai fi.
 

Offline enicky

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #167 : 23.Sep.2021, 08:50:38 p.m. »
Ce treabă are cilindrul receptor stricat cu calitatea lichidului de frână?
Nu notez nimic, mai dezbatem problema și la anul, dacă om mai fi.
   Ei, n-are, ce sa aiba... :-j
Asa-i, tu nu notezi ca tii minte. :D
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline VictorN

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #168 : 23.Sep.2021, 09:05:18 p.m. »
Testul de frane, după schimb, e indispensabil? Detectează eventualele erori in schimbul lichidului sau pot să îmi dau singur seama peste vreo 50km că ceva nu e bine, când eventual am părăsit carosabilul?



Trimis de pe al meu KB2003 folosind Tapatalk

 

Online ntire2000

Re: Revizia de 80,000 km (M16A/16DDIS) / 60,000 km (K14C) / 4 ani
« Răspuns #169 : 23.Sep.2021, 09:35:28 p.m. »
 =)), eu zic sa facem economie si la testul ala, ca nu se merita, dupa doua, trei curbe luate mai "aspru" ne edificam cât de sus prinde pedala.
O viata avem - deci s-o traim pe muchie de cutit.

PS: întelegeam folosirea lichidului de frâna mai multi ani la rând pe vremea Daciei 1300, atunci se circula mai rar si cu viteze mai mici.
Acuma gonim toti ca la raliu si mergem si mai mult, dar pastram aceleasi obiceiuri de sarantoci, ne tragem pe dos la 30 de euro.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: Myhay