0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.
No offence,eu nu vreau sa fiu platit,eu vreau sa fac un weekend cu familia. Nu vreau presiuni si șantaj,ca asteapta 5 la usa jobul meu. Nesiguranta asta falsă indusă în mintea angajatului il face sa accepte mai mult decât ii convine. Ah,ca mi s-ar propune să lucrez o sâmbătă din cand in cand,cu alte beneficii decât în zilele saptamanii,ok,dar alegerea trebuie sa fie a mea,nu sa simt o amenințare deasupra capului.Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Evident ca daca nu avea polita, nu ar fi apelat la asa ceva.Aici deja intram in alt sector,urgente,depanaj,interventii 24/24h. Un service,oricat ar fi el de mare,poate sa aiba sau nu un serviciu de-asta. De obicei astea sunt legate printr-o polita de asigurare. Crede-ma,nu vrei un service deschis non-stop(doar o vulcanizare) ca sa mergi tu la 23:30 acolo si sa mai petreci vreo cateva ore acolo in incercarea de a-ti schimba un cap de planetara ca sa ai cu ce sa mergi a 2-a zi la serviciu(ca nu ai voie sa lipsesti).Nu,ai nevoie de o polita de asigurare,putin mai scumpa,care te asigura ca cineva ajunge in 30-60 min la locul faptei,cu un camion cu platforma,pe care are masina ta cu care ajungi acasa si,de ce nu,la serviciu a 2-a zi. Tu ce ai alege? Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Eu vreau sa subliniez tocmai acest lucru: ca service-urile nu au program prelungit fiindca nu au clienti doritori sa plateasca un tarif majorat corespunzator. Asa ca nici service-urile (cele mai multe) nu au personal platit corespunzator. Fiindca pur si simplu nu au de unde (nu incaseaza corespunzator).
.... va spun ca in Suedia toate service-urile "de firma" au programul 7-16 de Luni pana Vineri.Apropo, in Germania Duminica e zi moarta, totul e inchis, doar crasmele,restaurantele, bisericile si magazinele "de la colt"(care sunt foarte putine, unde patronul e si vanzator) sunt deschise...