0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
E off topic dar dacă ne referim la respectul pentru client de ce să nu ne gândim și la respectul pentru angajat? De ce să vină mecanicul în weekend sau să lucreze până seara la zece, el nu are familie cu care să petreacă quality time?
Dar pana la calitatea serviciilor, primul lucru de care te lovesti atunci cand cauti un serviciu la un privat (un service de ex.) este programul de functionare al acestuia. Asta e primul pas, de aici incepe respectul fata de client, iar cand el isi afiseaza deja "traditionalul" program 9-17, iti dai seama de solicitudinea pe care o are fata de tine, care trebuie sa te invoiesti sau sa-ti iei o zi de concediu ca sa faci o amarata de revizie sau ITP. Ca sa nu mai spun ca deja nu mai indraznesti sa mergi in regim de "urgenta" la un service, adica fara o programare prealabila.
Pentru ca el va fi platit. Daca angajatul nu vrea sa lucreze in alt program decat unul de bugetar, atunci e liber sa lucreze doar asa. Acolo unde i se acccepta.Insa orice angajat cred ca poate fi platiti corespunzator ca sa lucreze si in alt orar. Doar ca trebuie platit ....
Citat din: rexkrokiDAU din 15.Mai.2019, 12:57:25 p.m.E off topic dar dacă ne referim la respectul pentru client de ce să nu ne gândim și la respectul pentru angajat? De ce să vină mecanicul în weekend sau să lucreze până seara la zece, el nu are familie cu care să petreacă quality time?Pentru ca el va fi platit. Daca angajatul nu vrea sa lucreze in alt program decat unul de bugetar, atunci e liber sa lucreze doar asa. Acolo unde i se acccepta.