Autor Subiect: Probleme turatie  (Citit de 3057 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline ntire2000

Re: Probleme turatie
« Răspuns #10 : 02.Mai.2019, 01:34:52 a.m. »
Normal, pâna nu crapa ceva e doar o eroare, "asa fac toate".
Eu zic sa le-o lasi în service pentru o diagnoza completa si sa-ti dea în scris dupa diagnoza ca totul e ok (ca sa n-ai surprize mai încolo cum au avut altii).
Are doar un an si ceva, garantia e de 3 deci n-ar trebui sa-ti faci griji, cu toate ca esti în România.
Fiind masina de firma e normal kilometrajul - putea fi chiar mai mare, si daca specificai asta de la început nu era motiv de discutii pentru unii cu ifose .
Apropo, esti singurul care o conduce?
Ca daca masina are mai multi stapâni e ca si copilul ala cu mai multe moase.

PS: masina ta nu e deloc celebra, se pare ca nu manânca placutele de frâna ca-n folclor; la 80.000 când le-au schimbat, mai era ramas ceva din ele?
PS2: daca cei din reprezentanta nu-s în stare sa-ti regenereze ca lumea filtrul (interesul lor e sa ti-l schimbe pe bani - ca e consumabil) cauta niste "tatici" în dieseluri care sa-ti faca operatia asta, o sa te coste mai putin si o sa te tina mai mult.
« Ultima Modificare: 02.Mai.2019, 01:45:39 a.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline kellogs

Re: Probleme turatie
« Răspuns #11 : 02.Mai.2019, 12:13:27 p.m. »
Regenerarea se face relativ usor. Conform manualului este nevoie de numai 25 minute la viteze de peste 50 kmph / turatii peste 2000 rpm. In 100 000 km pe drumuri lungi o face de 100 de ori. In plus, daca nu ai observat lampa DPF ci doar pe aceea Check Engine cred ca s'a defectat la un moment data functia de autogenerare + senzor nivel "infundare" al filtrului. Astfel ca ai mers cu ea in orb, filtrul acumulind funingine insa nemaicuratindu-se.

Una peste alta, gasesc alegerea aceasta de masini Suzuki noi nu tocmai potrivita pentru regimul acesta asa dur de exploatare, indiferent de motorizare. In cazul de fata m'as mira sa mai duca inca un an. Daca se mai rezolva sunt foarte interesat de cauza care a condus la aceasta situatie, asadar sa ne mai zici.
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline lupualb

Re: Probleme turatie
« Răspuns #12 : 02.Mai.2019, 07:22:17 p.m. »
Maine la 10 sunt cu ea la reprezentanta. Astazi am mers cu masina pe autostrada, cca 70 Km. Am tinut masina in treapta 5 la viteza in jur de 140, turatii intre 2500 si 3000. Am simtit de mai multe ori ca acceleratia nu mai functioneaza, insa si-a revenit rapid. Cand am intrat pe drumul national problemele au revenit. O sa revin cu diagnoza...
  • Vitare
 

Offline berila_mz

Re: Probleme turatie
« Răspuns #13 : 02.Mai.2019, 07:27:47 p.m. »
Orice eroare, chiar daca a disparut martorul din bord, ramane in memoria calculatorului. Deci poate citi erorile aparute si "disparute", asta daca Dorel cu testerul stie mai mult decat a sterge erorile fara sa citeasca codurile lor.

Trimis de pe al meu MHA-L29 folosind Tapatalk

  • Suzuki Vitara 1.6 AllGrip Spirit
 

Offline lupualb

Re: Probleme turatie
« Răspuns #14 : 03.Mai.2019, 10:14:14 a.m. »
 Sunt la reprezentanta, mi-au spus ca este  spart intercoolerul.  Clemele din radiator sunt mancate, sparte, habar nu am. Masina are scut de plastic, acesta este in regula. In schimb in partea din fata pot foarte usor sa intre pietre din trafic. Masina va ramane vreo saptamana in service. Acum sa vedem daca reparatia va fi pe garantie sau asigurare.
Revin cu poze ...
« Ultima Modificare: 03.Mai.2019, 10:25:38 a.m. de lupualb »
  • Vitare
 
The following users thanked this post: kellogs

Offline NicNic

Re: Probleme turatie
« Răspuns #15 : 03.Mai.2019, 08:37:34 p.m. »
Sunt la reprezentanta, mi-au spus ca este  spart intercoolerul.  Clemele din radiator sunt mancate, sparte, habar nu am. Masina are scut de plastic, acesta este in regula. In schimb in partea din fata pot foarte usor sa intre pietre din trafic. Masina va ramane vreo saptamana in service. Acum sa vedem daca reparatia va fi pe garantie sau asigurare.
Revin cu poze ...

Ghinion ca trebuie sa circuli pe soselele patriei noastre.
Daca sunt evidente loviturile din exterior, atunci garantia nu se aplica. Ramane sa vezi ce polita casco ai, cat acopera.

Bafta...

Legat de anvelope, pare ciudat ca se consuma asa de repede.
Foarte probabil tocmai regimul de exploatare in regim de autostrada sa fie susrsa problemei.
Pentru a ne lamuri: ce clasa de viteza sunt anvelopele? Ai incercat si dintr-o clasa superioara?
  • ex-Suzuki SX4 Navi silky silver metallic = ex-SUVI
Desteapta-te romane!
Traiasca capra vecinului!
 

Offline lupualb

Re: Probleme turatie
« Răspuns #16 : 04.Mai.2019, 02:25:54 p.m. »
Pe exterior masina nu are nimic nu este lovita. Ei spun ca poate am lovit un mal de pamant si cumva scutul a lovit intercoolerul apoi a revenit in pozitia initiala. Cei drept cu masina am umblat mult pe camp si pe drumuri de pamant cu denivelari. Sau poate prin gratiile scutului din fata sa fi luat ceva piatra. Este ciudat ca nici eu nu stiu pana la urma daca e lovitura sau intercoolerul s-a stricat si atunci ar trebui sa mearga garantia.  Am facut cateva poze. Fiind masina pe firma, voi merge pe calea cea mai simpla, dosar de dauna Casco.

  • Vitare
 

Offline kellogs

Re: Probleme turatie
« Răspuns #17 : 04.Mai.2019, 03:36:32 p.m. »
Iar spartura este in partea stanga jos (dreapta jos a pozei), unde se vede ceva pata de lichid scurs ?
simulatoare TPMS, pentru Suzuki si nu numai - https://spooftpms.com
adaptoare lumini frane/semnalizare SUA (rosu/rosu) -> EU (rosu/portocaliu) - https://rearlightsbox.eu/
 

Offline lupualb

Re: Probleme turatie
« Răspuns #18 : 04.Mai.2019, 05:13:27 p.m. »
Da acolo se pare ca este
  • Vitare
 

Offline ntire2000

Re: Probleme turatie
« Răspuns #19 : 04.Mai.2019, 10:53:54 p.m. »
Dupa denivelarile din partea de jos se vede clar ca a fost lovit (si nu o data! ca-s mai multe denivelari)
Nu poti sa mergi pe garantie decât daca te "întelegi" cu meseriasii.
Dar nu cred ca se risca pentru ca nu ai sanse - intercoolerul trebuie trimis la producator iar ala în mod evident nu va accepta un defect de fabricatie.
Iti ramâne sa deschizi dosar de dauna, nominalizeaza si tu o trecere la nivel cu calea ferata daca ai un traseu frecvent cu asa ceva si lasa-i pe aia sa-si bata capul.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού