Autor Subiect: Parcare in rampa  (Citit de 4559 ori)

0 Membri şi 3 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline enicky

Re: Parcare in rampa
« Răspuns #30 : 29.Apr.2019, 09:24:27 p.m. »
    Vad ca de compresie, frecarea dintre piston si cilindru n-a auzit nimeni p-aici. Supape, discuri... :-((
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline bisti

Re: Parcare in rampa
« Răspuns #31 : 29.Apr.2019, 09:45:53 p.m. »
Cred ca nu ai citit tot. E chiar pe prima pagina.


Compresia motorului nu sustine greutatea masinii. Daca era motor mai mare, 1.8, 2.0, nu erau probleme de genul asta.
 

Offline dthem

Re: Parcare in rampa
« Răspuns #32 : 02.Mai.2019, 10:55:49 a.m. »
Atunci ramane cutia, cumva pinioanele nu cupleaza suficient si scapa. Si se pare ca numai in static, ca si cum la rece nu cupleaza suficient iar in mers normal rotatia ajuta pinioanele sa intre in pozitia corecta. Iar asta este subliniata si de efectul care este diferit cu treapta de viteza. Verifica cuplajele de pe linia timoneriei, sa nu ai undeva un joc anormal in bucse.

Sa stii ca in orice fel de mers pinioanele stau pe loc cand se face schimbarea treptei, asta daca nu ai vreo problema.
  • Vitara 1.4 BoosterJet AT Passion 2019
 

Offline Daniel42

Re: Parcare in rampa
« Răspuns #33 : 02.Mai.2019, 08:15:29 p.m. »
Vazind intamplarile de pe aici azi ma duc croit la serviciu si trag masina pe straduta in panta cu botul in jos . O bag in viteza 1 si nu trag frana de mana . O bag apoi in mansarier si masina tot nu pleaca . Am parcat in panta destul de abrupta in capatul strazii ca sa ma lamuresc cu problema . Clar aveti ceva defectiune la masina .  :-?
  • Suzuki SX 4 1.5 GLX Silky Silver
 

Offline cristidav

Re: Parcare in rampa
« Răspuns #34 : 02.Mai.2019, 11:48:43 p.m. »
Inteleg punctul tau de vedere, dar totusi...

Ar indica o scapare de compresie. Care ar trebui sa vina la pachet cu consum excesiv de ulei, care la randul lui aduce fum albastru pe esapament (daca bine stiu). In cazul meu, la 15.000 km, masina consuma maxim 1 L de ulei, masina de 7 ani. Nu cred ca e de speriat. Fumul il putem si scoate din ecuatie.

Deci, unde e problema ? :)
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline ntire2000

Re: Parcare in rampa
« Răspuns #35 : 02.Mai.2019, 11:56:50 p.m. »
Pai îti consuma un sfert din cantitatea de ulei la un schimb.
E totusi cam mult - e la limita stabilita de producator, cel mai probabil asta e cauza pentru care ai compresie scazuta pe cilindrii si în consecinta de asta scapa în rampa/panta.
Ca sa ajunga sa scoata fum albastru pe esapament atunci trebuie sa bagi litri de ulei la fiecare plin de benzina, ceea ce nu e cazul.
De curiozitate, uita-te la pornirea la rece si o sa vezi ca scoate câteva zeci de secunde un fum mai albastru, asta e semnul ca papa ulei.
Dupa primul minut nu o sa mai vezi fum deoarece se consuma uleiul scurs în cilindrii.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Blitzu

Re: Parcare in rampa
« Răspuns #36 : 02.Mai.2019, 11:58:26 p.m. »
Bănuiesc că mașinile sunt in garantie,a ta si a colegului.  Nu ati apelat niciunul la dealer sa expuneti problema?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you
 

Offline cristidav

Re: Parcare in rampa
« Răspuns #37 : 03.Mai.2019, 12:02:49 a.m. »
Pai îti consuma un sfert din cantitatea de ulei la un schimb.
Am spus la nimereala un litru. Nu stiu exact. Ma uit maine unde e uleiul dupa 14.000 km de la revizie, cand pe joja era la limita superioara si revin cu info.

A mea nu cred ca mai e. Garantia extinsa era de +2 ani, pe langa cei 3 initiali. Cred ca motorul intra tot aici, la cinci ani per total, iar masina face 7 anul asta.
  • S-Cross 1.4T AllGrip Hybrid Passion 2021 ( inainte - SX4 2WD 1.6 VVT 2012 )
 

Offline ntire2000

Re: Parcare in rampa
« Răspuns #38 : 03.Mai.2019, 12:03:05 a.m. »
Bănuiesc că mașinile sunt in garantie,a ta si a colegului.

E din 2012, pa garantie.
Si chiar daca are extinsa, în RO e doar o bucata de hârtie.


O metoda de verificare ca papa ulei excesiv e teava tobei de esapament.
O cureti cu un servetel umed sa fie curata pe interior, cel putin primii cm vizibili.
Verifici la câteva zile sa vezi câta funingine se depune, o sa-ti faci o idee la cât de tare afumata e.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Blitzu

Re: Parcare in rampa
« Răspuns #39 : 03.Mai.2019, 12:06:39 a.m. »
O măsurare de compresie se poate face la orice atelier dotat decent. Raportul de compresie cred ca il găsești si in certificatul de conformitate al mașinii sau pe internet. Durează maxim o oră și nu costa o avere,cel puțin nu ar trebui. Macar asa stiti unde stati la capitolul uzura la motor.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

"Understeer" is when you hit the fence with the front of the car. "Oversteer" is when you hit the fence with the rear of the car. "Horsepower" is how fast you hit the fence. "Torque" is how far you take the fence with you