Atunci nu vad cum ar putea sa-ti refuze garantia.
Ar trebui sa te adresezi ANPC.
Din punctul meu de vedere, nu e problema ta ca Suzuki Corporation face contracte de prestari servicii cu toti ametitii care se cred mecanici auto (inclusiv prin Spania) si pun o sigla pe dugheana care se pretinde service autorizat al marcii.
Tu ai respectat un plan de revizii, aia ti-au bagat ce consumabile stiu ei mai bine, ca nu e treaba ta - tu esti doar consumator, iar acum masina ta e praf.
Restul e can-can, sunt institutii care sa desluseasca unde e buba - gen ANPC, RAR.
Bine, pe spanioli nu prea poti sa-i sperii cu astea, dar cei de la Bacau ar trebui sa se implice un pic pentru rezolvarea problemei tale, sa dea niste diagnoze si "feedback-uri" (constatari defecte) catre Suzuki nu cred ca le e greu (chiar, nu pot sa zica ca masina a fost servisata necorespunzator de cei pe unde ti-ai facut reviziile? cu cei doare ca sa zica asta?)