Permite-mi sa nu fiu de acord cu tine.
Ar însemna ca toti ceilalti care avem pedala de ambreiaj mai tare conducem masini prost asamblate din fabrica.
Dar timpul ne va spune cât de defectuoasa a fost operatia de schimbare de ambreiaj executata asupra masinii colegului (si ce piese mai trebuiau schimbate odata cu acesta, dar s-au "sarit" - pe ideea sa mai facem niste bani si anul viitor)
Sau ambreiajul care se apasa mai tare inseamna ca a fost defectat de catre utilizatorul respectiv ...
Eu am trecut prin aceasta situatie, cand am inlocuit ambreiajul lui SUVI.
A fost pus ambreiaj nou, care era mult mai usor la apasare.
Si cupla mult mai lin.
Si transmitea cuplul complet, fara nicio senzatie de patinare.
Si pleca masina de pe loc daca lasam motorul doar la relanti,
Si fara sa tremure deloc la cuplare.
Si asa a rezistat 100.000 km, pana l-am vandut pe SUVI.
Si cumparatorul masinii a fost superincantat de cum mergea ambreiajul cu 100.000 km deja rulati ....
Pentru ca a fost pus un kit bun de ambreiaj, in locul unuia uzat, care se apasa mai tare.