Desi ultima postare a fost facuta acum 120 de zile, vin si eu cu niste detalii si lamuriri ref. la masinile aflate inca in garantie care ii pot ajuta pe altii:
- dealerul trebuie sa schimbe pe garantie mufa USB desi incearca sa te trimita initial la plimbare; asta chiar daca defectarea a aparut cand ai apasat un pic mai tare la introducerea cablului (a nu se intelege ca ai dat cu ciocanul dar nici ca trebuie sa umbli cu manusi...)
Explicatii cu care am fost trimis personal la plimbare:
- un dealer din Bucuresti >> "nu exista probleme, vedeti ca totul e ok cu cablul nostru" desi mentionasem
probleme aleatorii, in stationare, in mers, cu miscarea cablului sau nu si testarea a 6 cabluri noi care mai de care mai Made For iPhone/originale/etc. (in cazul meu ba nu incarca, ba nu functiona car play-ul sau era totul ok pentru o vreme); "la Suzuki exista un martor in bord pentru orice problema inclusiv pt. sistemul multimedia"
ceea ce e o mare minciuna; in plus nici nu voiau sa faca un test de 5-6Km in mers ceea ce e absurd tinand cont ca pot exista NN situatii din cauza careia mufa respectiva sa creeze probleme (una fiind chiar si trantirea mai tare a portierei..)
- un dealer din Buzau >> au observat defectul imediat dar "
nu putem repara pe garantie desi suntem obligati prin garantie pentru ca nu avem angajat care sa se ocupe de hartogaraia necesara pt. a ne recupera banii in cazul marcii Suzuki" (erau dealeri multi-marca)
Rezolvarea (in cazul ambilor dealeri), discutie politicoasa si argumentata, dupa care folosirea altui ton in cazul celui de-al doilea dealer. Eventual sesizare la ANPC ca de asta exista.
O fi Suzuki o marca mai ieftina si automat mai problematica dar garantia e garantie si nu trebuie sa inghitim minciunile nimanui pentru ca asa ii invatam si ne invatam prost.