Autor Subiect: Suzuki Limuzin Autohaz, Debrecen, Ungaria  (Citit de 8621 ori)

0 Membri şi 2 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline remarque

Suzuki Limuzin Autohaz, Debrecen, Ungaria
« : 17.Mar.2019, 11:12:54 a.m. »
Pentru că am început să primesc solicitări pe privat pentru detalii despre acest dealer/service cu care am avut de-a face, încep prin a vă da câteva informații care sper să vă fie utile.

Adresa internet:
https://www.limuzinautohaz.hu


Legat de oferta acestui DEALER găsiți detalii aici:
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=8887.0

Legat de detalii și comportamentul acestui SERVICE o să vă redau întocmai ce i-am răspuns unui user care m-a întrebat ce știu despre el:

"Da, am fost la Limuzin Autohaz Debrecen. Îți spun impresiile.

Nu au clădiri impozante cum am văzut la Rubin Bistrița sau fațade lucioase cum am văzut la defuncta Sara Motors Timișoara. Poate îi interesează mai mult conținutul decât fațada.

Am comunicat cu ei dificil, în engleză, eu nu vorbesc maghiara, ei nu vorbesc română.

Apoi sunt destul de reci,. Pentru mine aspectul ăsta a fost  neesențial, întotdeauna am preferat în loc de papagali de marketing care nu știu câte prune au în straiță, oameni rezervați care știu despre ce vorbesc. Adică profesioniști.

Fiind un caz special (cu intervenții si apeluri primite de ei de la.Suzuki România, penrru care înclin să cred că nu au stimă prea mare) mi-au cerut pentru o reparație majoră, de aproape 3400 euro, 50% plată în avans. Ca să le dovedesc buna mea credință (nu a lui Suzuki România, că ei n-au așa ceva) le-am plătit 100% în avans valoarea devizului. 

Legat de ce e mai important, cât sunt de pricepuți:
1) au ascultat sunetul motorului trimis pe o înregistrare pe e-mail și mi-au confirmat că nu sună bine, aceeași înregistrare ascultată de mai multe service-uri din România, precum și de service managerul pe România, monsieur Lucian Gârbaciu, i-a dus pe pe toți conaționalii noștri  la concluzia că motorul sună perfect. Asta în timp ce.motorul avea bătaie de bielă.
2) Prima dată când am fost la ei n-au desfăcut motorul pentru că n-am putut eu să le las mașina mai mult decât câteva ore pe mănă. De aceea mi-au dat doar un diagnostic parțial. După zgomotul făcut de motor au bănuit și  un defect la lanțul de distribuție, în final au descoperit că lanțul n-avea nimic.
3) A doua oară le-am lăsat mașina pe mână pe termen nedefinit, mi-au arătat și am văzut și auzit cu ochii și urechile mele bătaia de bielă.
4) Verdictul final o să-l dau după ce ridic mașina reparată de la ei, dar din experiența de.până acum sunt la ani lumină în fața service-urilor din România."
« Ultima Modificare: 17.Mar.2019, 11:30:39 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline ntire2000

Re: Suzuki Limuzin Autohaz, Debrecen, Ungaria
« Răspuns #1 : 17.Mar.2019, 02:42:21 p.m. »
si ce pot sa adaug e ca mecanicul care ti-a desfacut tie motorul are salariul comparabil cu al oricarui mecanic dintr-o reprezentanta similara din România.
l-am tras de limba acum câtiva ani si a zâmbit când am pronuntat o anumita suma.
cam atâta câstiga atunci un mecanic de la skoda de la noi, banuiesc ca diferente notabile de salarizare între reprezentante nu sunt, indiferent de marca masinii.
ce îl diferentiaza pe domnul Iosif - sau Josef (asa îl cheama) este mentalitatea cu care a fost crescut de mic.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline remarque

Re: Suzuki Limuzin Autohaz, Debrecen, Ungaria
« Răspuns #2 : 23.Mar.2019, 03:57:36 a.m. »
A venit vremea să dau verdictul despre interacțiunea cu Suzuki Limuzin Autohaz.
Am fost și mi-am recuperat mașina de la ei. Reparată, cu blocul motor schimbat.

Au trebuit să treacă aproape 4 ani că să aflu care e mersul normal al unui astfel de motor.

Imediat ce am intrat în service directorul  tehnic și încă o persoană s-au ocupat de noi. După un drum de 5  ore am băut o cafea, apoi am mers la mașină. La o inspecție vizuală, blocul motor lucea puternic, se vedea că e nou. Au pornit motorul, l-am ascultat la cald și la rece, la ralanti motorul nu face zgomot aproape deloc, zgomotul pe care-l face acum se aseamănă la propriu cu torsul unei pisici. Înainte de reparație motorul troncănea de-ți rupea urechile.

Motorul merge după reparație perfect rotund, o surpriză  mare (și plăcută) a fost să constat că are un plus consistent de putere. De ce, asta e altă discuție.

Mi s-a spus că l-au testat - după schimbarea blocului motor - prin efectuarea a 16 km de probă și totul este ok. Lucru constatat ulterior și de mine.

Mi s-au dat hârtiile necesare. Rapid și eficient.

La plecare mi se întinde o pungă mare de hârtie pe care scrie Suzuki. Primul meu impuls a fost să o refuz, știți voi de ce, dar mi se spune că e strict din partea lor. Într-adevăr pe pungă scrie și Limuzin Autohaz Debrecen. Înăuntru o sticlă de șampanie, o mașinuță de jucărie Suzuki Vitara și două cărți de vizită. A fost modul lor de a spune că își respectă clienții.

Le mulțumesc cât pot eu de frumos și plec.

Nota 10. Lucrare de nota 10, atitudine de nota 10.  Oameni.
« Ultima Modificare: 23.Mar.2019, 04:29:14 a.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: ntire2000, Girbil

Offline Myhay

Re: Suzuki Limuzin Autohaz, Debrecen, Ungaria
« Răspuns #3 : 23.Mar.2019, 07:54:39 a.m. »
Super ! Ma bucur ca in sfarsit ai parte de putina liniste sufleteasca legat strict de masina.
  • Suzuki Baleno 1.2 DUALJET GLX / Granite Grey Mettalic + Vitara Hybryd ALLGRIP 1.4Boosterjet Spirit 6MT / Galactic Grey Metallic
 
The following users thanked this post: remarque

Offline ntire2000

Re: Suzuki Limuzin Autohaz, Debrecen, Ungaria
« Răspuns #4 : 23.Mar.2019, 01:05:55 p.m. »
eu cred ca as fi baut sampania cu ei de bucurie.
cu toate ca sunt absolut sigur - 101% :D, ca m-ar fi refuzat politicos.

PS: ar fi frumos din partea ta sa pui o poza cu punga aia cadou, poate se apuca si ai nostri sa dea plase.
cu toate ca unii deja o fac.
« Ultima Modificare: 23.Mar.2019, 01:18:53 p.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline remarque

Re: Suzuki Limuzin Autohaz, Debrecen, Ungaria
« Răspuns #5 : 23.Mar.2019, 02:09:16 p.m. »
Cum să beau cu ei șampania, că mai aveam de făcut la întors acasă peste 300 de km. M-am dus din Bistrița la Debrecen cu o mașină cu un prieten care a condus mașina respectivă la întoarcere și am venit din Debrecen înapoi acasă cu două mașini. Evident eu am condus Vitara să văd cum merge.   

Uite și poza cu punga cadou. Începusem să am reacții alergice cănd auzeam de Suzuki. Acum privesc acea mașinuță de jucărie cu plăcere, e de la niște profesioniști care în primul rând sunt oameni și au și o țâră de suflet.

Pe de altă parte fă și tu un exercițiu de imaginație. De exemplu, îți ține un service Suzuki din România o jumătate de oră motorul să meargă fără filtru de ulei (caz real, cine vrea se poate documenta despre acest aspect pe topicul despre service-ul Rubin Bistrița), tu afli de chestia asta și după aia service-ul Suzuki autohton îți dă o șampanie. Ai primi-o ?
« Ultima Modificare: 23.Mar.2019, 02:43:24 p.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 
The following users thanked this post: ntire2000

Offline FritzVonSpritz

Re: Suzuki Limuzin Autohaz, Debrecen, Ungaria
« Răspuns #6 : 23.Mar.2019, 08:21:51 p.m. »
Felicitari pentru batalia care ai dus-o, felicitari ca ai masina in regula acum,  iti doresc sa te bucuri de ea!  :good:
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 
The following users thanked this post: remarque

Offline remarque

Re: Suzuki Limuzin Autohaz, Debrecen, Ungaria
« Răspuns #7 : 23.Mar.2019, 09:38:32 p.m. »
Mulțumesc pentru gândul și vorbele bune. Am simțit în ultimă perioadă că mulți dintre cei de pe acest forum au fost solidari cu mine și asta m-a ajutat. Vă sunt recunoscător.

Din păcate nu mă pot bucura încă pe deplin, mai am o luptă de dus, cea cu recuperatul banilor.
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Suzuki Limuzin Autohaz, Debrecen, Ungaria
« Răspuns #8 : 23.Mar.2019, 09:49:38 p.m. »
Baga actiune impotriva dealerului pt garantia extinsa si cheama in garatie suzuki romania
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline ntire2000

Re: Suzuki Limuzin Autohaz, Debrecen, Ungaria
« Răspuns #9 : 23.Mar.2019, 10:40:27 p.m. »
Cum să beau cu ei șampania, că mai aveam de făcut la întors acasă peste 300 de km. M-am dus din Bistrița la Debrecen cu o mașină cu un prieten care a condus mașina respectivă la întoarcere și am venit din Debrecen înapoi acasă cu două mașini. Evident eu am condus Vitara să văd cum merge.   


evident ca nu as fi plecat baut la volan chiar daca ar fi fost un motiv de bucurie.
cu toate ca înca câteva ore pierdute pâna se "dizolva" gura aia de sampanie nu erau un capat de tara pe lânga aia 3 ani cât ai fost pe post de leapsa reprezentantelor locale.

de la ai nostri nu am pretentia sa primesc absolut nimic în afara de respect si servicii de calitate (îmi câstig banii muncind, nu la poker).
si daca as avea parte de servicii de calitate nici respect n-as avea nevoie.

cu toate ca nu prea cred ca voi apuca ziua aia, noi pretindem profesionalism de la niste veleitari.
întreg sistemul nostru de valori, începând de la gradinita si apoi aproape în orice domeniu, este creat de niste oameni fara valoare, cei valorosi stau pe margine, au plecat deja sau se gândesc s-o faca.

ai primit cartile de vizita ale celor doi oameni de baza din Debrecen - unul este inginerul sef, iar celalalt managerul reprezentantei.
puteai fi tratat cu respect cu cartea de vizita a omului de la vânzari sau a secretarei (Judith parca) care raspunde la telefon, dar cei doi au ales sa-ti dea cartile lor de vizita ca dovada ca acolo fiecare client conteaza, ei din asta fac profit.

PS: în postarea anterioara prin plase am vrut sa zic tzepe, dar mai metaforic, asa....
« Ultima Modificare: 23.Mar.2019, 11:11:30 p.m. de ntire2000 »
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 
The following users thanked this post: remarque