Autor Subiect: Reperele de urmarit la parcarea SX4  (Citit de 4401 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Ramses

• Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 2
  • Gen: Bărbat
Reperele de urmarit la parcarea SX4
« : 16.Iul.2009, 02:04:44 p.m. »
Salut,

Imi poate spune si mie cineva care sunt reperele de urmarit cand parchezi un SX4 ( laterala , spate , fata  ) . Mentionez ca sunt sofer incepator si chiar daca multi dintre voi nu mai folosesc repere pentru ca aveti multa experienta mie mi-ar folosi mult niste repere ajutatoare.

Masina mi-am luat-o saptamana aceasta si pana acum am reusit sa o parchez fara aceste repere insa recunosc ca nu ma aventurez in locuri prea stramte :D

In speranta ca vor fi multi doritori care sa ajute la inceput de drum un sofer novice va multumesc .

SX4 1.6 GS 4WD

Offline ..::Khaos::..

• Hero Member
  • Mesaje postate: 5819
  • Gen: Femeie
  • ..::SX4: love at first sight!::..
Re: Reperele de urmarit la parcarea SX4
« Răspuns #1 : 16.Iul.2009, 02:14:45 p.m. »
In primul rand, bine-ai venit in club! >:D<

Cu repere nu te prea pot ajuta, ca nu mai parchez de mult in felul asta. Insa iti pot da un sfat: daca iti permiti o investitie, pune-ti senzori de parcare pe spate. Sunt foarte utili! ;) (eu am si uneori prind bine :D)

PS: o sa te rog sa-ti completezi la profil locatia (si daca vrei si varsta) si sa-ti treci masinuta in semnatura. Merci!
« Ultima Modificare: 16.Iul.2009, 02:16:58 p.m. de ..::Khaos::.. »
SX4 1.6 GS 4WD Sunlight Copper named YOSHI :x

Offline whizzy

• Hero Member
  • Mesaje postate: 2040
« Răspuns #2 : 16.Iul.2009, 02:15:40 p.m. »
eu parchez cu ajutorul oglinzii care este cat casa ..  =)) mi se pare destul de greu sa ratezi ceva cu oglinzile alea

• Hero Member
« Răspuns #3 : 16.Iul.2009, 02:18:14 p.m. »
Apropos de oglinzi, vorba cuiva de pe forum, cu oglinzile astea vezi si bordura de jos dar si avionul de sus :P

Offline Ramses

• Newbie
  • *
  • Mesaje postate: 2