Autor Subiect: Test drive cu Noul Suzuki Vitara FL - 1.0 Passion (GL+) AUTOMAT  (Citit de 3370 ori)

0 Membri şi 4 Vizitatori vizualizează acest subiect.

Offline andrei_r0

Re: Test drive cu Noul Suzuki Vitara FL - 1.0 Passion (GL+) AUTOMAT
« Răspuns #10 : 28.Feb.2019, 05:00:16 p.m. »
O mica completare, daca am retinut bine din cartea masinii. Motorul de 1.0, are filtru de particule, cel de 1.4 nu are. Sper sa iti foloseasca informatia.
  • Suzuki Vitara Facelift - Passion 1.4 Boosterjet Allgrip - Atlantis Turquoise Pearl Metallic + Cosmic Black Pearl Metallic
 
The following users thanked this post: Auctor

Offline ntire2000

Re: Test drive cu Noul Suzuki Vitara FL - 1.0 Passion (GL+) AUTOMAT
« Răspuns #11 : 28.Feb.2019, 05:26:58 p.m. »
vezi la consum cu automata, colegii cu 1.4 se plangeau de noul soft al cutiei ca le crescuse la 14 in oras

 "am auzit", "unii ziceau", "cred ca", "poate ca"

Se poate si asa, cum s-ar zice.

atâta timp cât tu esti fericit nu baga în seama ce zic altii.
e ca si în casnicie, daca nu-ti convine peste cinci ani o schimbi cu alta mai tânara.  :D

cu motorul de 1000 m-am dat cu o balena, si mie mi s-a parut o râsnita sprintena, comparabila cu 1300-le de pe ignis-ul meu.
chiar n-ai zice ce iute e la capacitatea aia.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline Auctor

Re: Test drive cu Noul Suzuki Vitara FL - 1.0 Passion (GL+) AUTOMAT
« Răspuns #12 : 28.Feb.2019, 05:37:40 p.m. »
Spusă așa informația are valoare.
Mulțumesc

am vazut cu ochii mei la masina amicului cu care am venit la ultima intalnire de la polivalenta consumul de 14 urban.
chiar discutam cu el ca la s-crossul sotiei MT e 10.5-11 pe acceasi ruta, cu acelasi motor, suntem vecini, iar el nu scade sub 14.
am scris ca sa iei in considerare si aspectul asta la achizitie
  • IGNIS
Brainstorming...the...
IGNIS Log
 
The following users thanked this post: Utilizator_Anonim

Offline Auctor

Re: Test drive cu Noul Suzuki Vitara FL - 1.0 Passion (GL+) AUTOMAT
« Răspuns #13 : 28.Feb.2019, 05:46:36 p.m. »
Eh, nu sunt la prima mașină, sunt obișnuit :))

Mie motorul de 1.3 de pe Ignis mi se pare la sunet al doilea cel mai tare după cel de pe Fiesta benzina 1.25 (generația 2006) care te face sa te simți la raliu :)))

Și cel mai probabil cine va prinde asta și va tuna Ignis-ul in acest sens o sa scoată o mica bombiță :))

Merci
vezi la consum cu automata, colegii cu 1.4 se plangeau de noul soft al cutiei ca le crescuse la 14 in oras

 "am auzit", "unii ziceau", "cred ca", "poate ca"

Se poate si asa, cum s-ar zice.

atâta timp cât tu esti fericit nu baga în seama ce zic altii.
e ca si în casnicie, daca nu-ti convine peste cinci ani o schimbi cu alta mai tânara.  :D

cu motorul de 1000 m-am dat cu o balena, si mie mi s-a parut o râsnita sprintena, comparabila cu 1300-le de pe ignis-ul meu.
chiar n-ai zice ce iute e la capacitatea aia.
  • IGNIS
Brainstorming...the...
IGNIS Log
 

Offline Dogy

Re: Test drive cu Noul Suzuki Vitara FL - 1.0 Passion (GL+) AUTOMAT
« Răspuns #14 : 01.Mar.2019, 08:13:47 a.m. »
O mica completare, daca am retinut bine din cartea masinii. Motorul de 1.0, are filtru de particule, cel de 1.4 nu are. Sper sa iti foloseasca informatia.

Si e de bine sau de rau?
  • Suzuki Vitara Facelift 2019 1.0 Passion 5MT Allgrip
 

Offline Utilizator_Anonim

Re: Test drive cu Noul Suzuki Vitara FL - 1.0 Passion (GL+) AUTOMAT
« Răspuns #15 : 01.Mar.2019, 08:16:55 a.m. »
o alta piesa scumpa de schimbat  :)
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline andrei_r0

Re: Test drive cu Noul Suzuki Vitara FL - 1.0 Passion (GL+) AUTOMAT
« Răspuns #16 : 01.Mar.2019, 08:20:02 a.m. »
O mica completare, daca am retinut bine din cartea masinii. Motorul de 1.0, are filtru de particule, cel de 1.4 nu are. Sper sa iti foloseasca informatia.

Si e de bine sau de rau?
Eu m-am bucurat că a mea nu are. Știu că filtrul a apărut pe diesel-uri, pt a reduce poluarea... Mai are și acea perioadă de regenerare, unde daca oprești motorul, strici filtrul, etc...

Nu mă pricep f bine, până acum nu am avut mașină cu asemenea filtru.

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

  • Suzuki Vitara Facelift - Passion 1.4 Boosterjet Allgrip - Atlantis Turquoise Pearl Metallic + Cosmic Black Pearl Metallic
 

Offline fireburn

Re: Test drive cu Noul Suzuki Vitara FL - 1.0 Passion (GL+) AUTOMAT
« Răspuns #17 : 01.Mar.2019, 09:01:13 a.m. »
Mi se pare ciudat ca pe aceeasi masina, motorul de 1.4, care e mai gurmand,  sa nu aiba filtru de particule iar cel de 1 l, mai economic sa aiba. Sfideaza logica mea.
_______________________
Fac ce vreau, dar stiu ce fac ?
 

Offline ...

Re: Test drive cu Noul Suzuki Vitara FL - 1.0 Passion (GL+) AUTOMAT
« Răspuns #18 : 01.Mar.2019, 09:13:58 a.m. »
Cred ca cel de 1.0 a aparut dupa cel de 1.4 si poate au fost nevoiti sa implementeze noul standard W(...nu stiu cum)?
 

Offline toma

Re: Test drive cu Noul Suzuki Vitara FL - 1.0 Passion (GL+) AUTOMAT
« Răspuns #19 : 01.Mar.2019, 09:26:03 a.m. »
WLTP.
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: ...