Suzuki-Club.ro - My own "Way of Life"!
Bine ai venit,
Vizitator
. Te rugăm să
te autentifici
sau să
te înregistrezi
.
O Oră
O Zi
O Săptămână
O Lună
Pentru totdeauna
Logați-vă cu numele de utilizator, parola și durata sesiunii de logare
Pagina de Start
Forum
Ajutor
Căutare
Autentificare
Înregistrare
Suzuki Club ROMANIA
»
Discutii auto generale
»
Discutii despre service-uri si dealer-i
(Moderator:
gabineg
) »
Suzuki Royal Motors Pitesti
« precedentul
următorul »
Tipărire
Pagini:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
Mergi Jos
Autor
Subiect: Suzuki Royal Motors Pitesti (Citit de 22815 ori)
0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
flopit
Newbie
Mesaje postate: 4
Gen:
Re: royalmotors pitesti
«
Răspuns #20 :
17.Sep.2010, 03:54:10 p.m. »
Salut,
Au manopera gratuita la placute de frana, becuri si daca masina nu mai e in garantie si la schimbul de ulei, chiar daca vii cu piesele la pachet.E ok, iar prima revizie(anuala) m-a costat 380 lei(filtru ulei+filtru aer+ulei+manopera de revizie).Si mai au o chestie misto la daune-se duc ei cu facturile la asiguratori.Eu doar am luat masina cand a fost gata(revopsit bara spate)si am semnat niste facturi.Nu mi-a oprit masina pana a venit acceptul de plata.Bravo lor!!
memorat
miocrl
Hero Member
Mesaje postate: 5051
Thanked: 77 times
Gen:
Love is all around
Timisoara
Re: Suzuki Royalmotors Pitesti
«
Răspuns #21 :
17.Sep.2010, 04:28:14 p.m. »
bine ai venit pe forum.
si vad ca esti unul dintre cei care sunt multumiti de service-ul folosit.
felicitari
«
Ultima Modificare: 05.Apr.2015, 11:51:53 a.m. de gabineg
»
memorat
https://www.facebook.com/ComunitateaWaldorfTimisoara
jurnal de bord - SX4 1.5 GLX 2007
jurnal de bord - S-Cross 1.4 6MT Passion Mild Hybrid 48V 2020
traian.rosoiu
Full Member
Mesaje postate: 145
Thanked: 18 times
Gen:
Bucuresti
Re: Suzuki Royal Motors Pitesti
«
Răspuns #22 :
02.Iul.2016, 10:03:53 a.m. »
Salutare.
Zilele trecute am ridicat masina de la Royal Motors, in concluzie pot comenta momentan doar despre departamentul de vanzari. Pentru echiparea masinii pe care am luat-o au avut cel mai avantajos pret si au fost intr-un cuvant, profesionisti. Multe multumiri lui Daniel Dobrescu si colegului dansului.
Asteptam acum sa vedem cu se va comporta si departamentul service.
Numai bine.
memorat
Suzuki S-Cross Premium 1.6 benzina Allgrip
The following users thanked this post:
jupanul1
cristianzhr
Newbie
Mesaje postate: 23
Thanked: 2 times
Gen:
Drobeta Turnu Severin
Re: Suzuki Royal Motors Pitesti
«
Răspuns #23 :
13.Oct.2016, 12:15:04 p.m. »
Salutare.
Scriu acest post cu putina intarziere , deoarce acum am descoperit forumul. La inceputul acestui an m-am hotarat sa achizitionez o masina noua dupa experienta neplacuta cu o masina sh. Dupa ce am studiat cam ce modele de 4x4 se incadrau in bugetul meu , m-am hotarat la un Suzuki Vitara. La inceputul lunii februarie am fost la Royal Motors si dupa discutiile cu reprezentantul de vanzari am comandat un Suzuki Vitara Passion 4wd, 1.6 vvt. La intocmirea facturii proforme au trecut termen de livrare 90 de zile (dupa calcul meu sfarsitul lunii aprilie) . In ultima saptamana din aprilie am sunat la ei , la care imi dau ca raspuns ca termenul se refera la 90 de zile lucratoare. Bun, am inteles eu gresit asta este. Noul termen dat de ei a fost de 30 mai. I-am sunat pe 26 mai si m-au mai amanat o saptamana, dupa care inca o saptamana, masina fiindu-mi livrata abia pe 14 iunie. Cand am fost sa o ridic i-am rugat sa imi trimita cat mai repede cartea de identitate si sunt de acord sa platesc orice taxa de urgentare a acestor proceduri ( nu stiam ca este o procedura standard de 10 zile) deoarece urma sa plec in concediu in strainatate pe 1 august , la care raspunsul agentului de vanzari a fost, vine in 10 zile lucratoare. Au trecut 3 saptamani si nimic. Cand il sun pe respectivul primesc raspunsul: pai stiam ca o sa veniti la verificarea de 1000 de km si nu v-am mai trimis-o ca m-am gandit ca o ridicati dumneavoastra personal. Si uite asa datorita dezinteresului acestui domn a trebuit sa imprumut o masina de la rude pentru a pleca in concediu. Dupa aceasta experienta cu ei m-au pierdut definitiv de client si nici nu ii voi mai recomanda vreodata. Cu ajutorul altor topicuri de pe acest forum sper sa gasesc o alta reprezentanta unde sa imi fac reviziile anuale.
PS : Imi cer scuze pentru greseli , este primul meu post pe un forum si nu sunt chiar asa de familiarizat cu modul de postare al textelor.
Va multumesc !
memorat
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara Passion Allgrip, 1.6 vvt
jupanul1
Hero Member
Mesaje postate: 1776
Thanked: 335 times
Gen:
Bucuresti
Re: Suzuki Royal Motors Pitesti
«
Răspuns #24 :
13.Oct.2016, 12:49:18 p.m. »
Mă uimește colaborarea ta defectuoasă cu Royal întrucât experiența mea a fost mult mai plăcută. Adică n-am avut emoții privind termenul de livrare, atât în cazul auto cât și pentru CIV (care a fost „gata” mai repede decât mă așteptam). Dar presupun că orice-i posibil... și-mi pare rău că ai avut problemele astea cu ei.
Ce ofertă ai avut la achiziție?
memorat
Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
...
Hero Member
Mesaje postate: 3994
Thanked: 1032 times
Re: Suzuki Royal Motors Pitesti
«
Răspuns #25 :
13.Oct.2016, 01:00:04 p.m. »
Daca mai ai chef, cauta aici pe forum si ce-am scris eu despre Rossit Ploiesti, sa vezi ce-am tras eu cu aia. Sau de Suzuki Romania, ca tot o apa si-un pamant.
memorat
jupanul1
Hero Member
Mesaje postate: 1776
Thanked: 335 times
Gen:
Bucuresti
Re: Suzuki Royal Motors Pitesti
«
Răspuns #26 :
13.Oct.2016, 01:14:12 p.m. »
Este foarte clar că nu există producătorul perfect, produsul perfect, vânzătorul perfect. Clientul perfect însă există
. Dar, din cauza celor enumerate în prima propoziție, clientul perfect trebuie să facă un compromis... care nu mai poate fi perfect. Din păcate toți dealerii, căci în ultimă fază despre ei e vorba, au și rateuri. Desigur, pe mine, în calitate de client perfect
, mă interesează mai mult procentul de rateuri din total vânzări și apoi pot să iau decizia (perfectă, evident) dacă mi-l asum. Oricum în calitate pe cumpărător perfect pe persoană fizică am oricând plasa de siguranță numită ANPC! La care încurajez pe oricine se simte viciat în vreun fel să apeleze cu încredere.
Desigur, toate cele scrise de mine mai sus sunt grozave atâta timp cât nu te regăsești în procentul de ”rateuri”. Încă o dată, îmi pare rău de experiența neplăcută pe care ai avut-o cu acest dealer. Dacă te încălzește cu ceva, sunt alții care au pățit mai rău cu alți dealeri sau chiar cu reprezentanți ai producătorului...
Cumva și eu am fost în situația ta cu concediul, că nu știam sigur ce și cum. Drept urmare, n-am planificat nimic până n-am văzut certificatul de înmatriculare în mână și numerele ”negre” montate pe mașină.
memorat
Hyundai Tucson HEV (NX4e); ex Vitara 1.4 S, Allgrip, AT, turquoise
The following users thanked this post:
gabineg
...
Hero Member
Mesaje postate: 3994
Thanked: 1032 times
Re: Rossit Ploiesti
«
Răspuns #27 :
13.Oct.2016, 01:42:32 p.m. »
In cazul meu, doar cu OJPC Prahova pot spune ca am rezolvat ceva (covorasele originale care sa se potriveasca cu S-Cross), dupa n-insistente pe mail catre ANPC, Suzuki Romania si dupa peste 2 luni de la trimiterea reclamatiei initiale. Intre timp intrasem in posesia CIV, dar un raspuns legat de predarea CIV si legea in acest sens nici acum n-am primit. Atat de scarbit am fost, noroc ca timpul vindeca "ranile". Evident, cadoul garantat de Suzuki pentru completarea chestionarului de "insatisfactie" (umbrela, cana si plasa personalizata Suzuki), nu l-am primit. Cf. regulamentului lor, numai de la dealerul de unde am luat masina il pot ridica. Deci, spre ex., daca iei masina din Iasi, dar esti din Bucuresti, te mai duci sa-l iei sau te PC pe el cadou? Shitty way of life!
memorat
bogdanzarnescu
Hero Member
Mesaje postate: 1356
Thanked: 274 times
Gen:
Timisoara
Re: Suzuki Royal Motors Pitesti
«
Răspuns #28 :
13.Oct.2016, 01:45:39 p.m. »
Eu am platit avansul la ei luni si am primit termen de livrare 15 Noiembrie. Ceea ce e mai mult decat wow iar vanzatorul s-a purtat impecabil. Mai ales ca totul s-a facut la telefon si m-a ajutat enorm cu... multe. Pana acum jos palaria, sper sa ramana la fel pana la final si am o presimtire ca totul va fi ok
Si mie imi pare rau de experienta neplacuta. Bine ca n-ai luat de la Sara Motors, ti-o livrau in 2019
memorat
Vitara S, 6AT, Allgrip & Peugeot 308
cristianzhr
Newbie
Mesaje postate: 23
Thanked: 2 times
Gen:
Drobeta Turnu Severin
Re: Suzuki Royal Motors Pitesti
«
Răspuns #29 :
13.Oct.2016, 09:40:26 p.m. »
@jupanul1. Referitor la oferta , singura oferta a fost discount la pretul de achizitie, care a fost 16.500 de la 17.550 ( la pretul de lista 16.750 se mai adauga 800 culoarea bitonala)
Referitor la problema cu termenul de livrare si cartea de identitate , am uitat sa precizez ca atunci cand am facut comanda baiatul de acolo de la Suzuki era plecat la o sedinta si cel care mi-a vandut-o a fost agentul din showroom-ul ford , dl Jubleanu . Si ma gandesc cand comanzi o masina la inceputul lui februarie , am crezut ca pot sa imi planific concediul in august, erau totusi 6 luni. Maine o sa caut actele in dosar si o sa fac poze la ele, sa demonstrez ca nu vorbesc prostii, sau ca sunt pus de cineva sa fac reclama proasta.
memorat
Suzuki Vitara
Suzuki Vitara Passion Allgrip, 1.6 vvt
Tipărire
Pagini:
1
2
[
3
]
4
5
6
7
Mergi Sus
« precedentul
următorul »
Suzuki Club ROMANIA
»
Discutii auto generale
»
Discutii despre service-uri si dealer-i
(Moderator:
gabineg
) »
Suzuki Royal Motors Pitesti
There was an error while thanking
Thanking...