sper ca apreciezi sinceritatea .Din partea unuia care este indragostit de offroad , iesiri si masini 4x4 din 2008,cred....
App de troliul ala- Doar brand si eventual nervi, atac cerebral,sistem start-stop la inima....chestii din astea
pt plimbare , face bine la psihic , pt cazuri de folosire adevarata,este cam degeaba si dupa prima utilizare(cu sau fara succes) iti iei troliu....
Jimny este masinuta ideala pt plimbareli si amuzament. ieftina, simpla si usor/ieftin de reparat-upgradat.
Avantajul ei este greutatea mica. Pluteste acolo unde monstrii sacri se scufunda. dezavantaje nu zic,ca nu asta discutam.
din care cauza posesorii o pastraza cat mai usoara. Punctual- monstrul de fier din bara fata ii da handicap....
lasand de-o parte ca ansamblul atarna de amaratul ala de sasiu cu grosime de tablita,are suficiente kg astfel incat ,completat cu un troliu sa ajunga la +100kg....
deci grea, masiva, taie cu avant din unghiul de atac in fata si din punctul meu de vedere este urata cu spume dar asta este gust propriu.
Recomand montaj troliu in bara originala,(sau intr-o bara custom de firma, finuta,mica, usoara cu costuri prea mari zic eu), cu un suport micut pt troliu,cu o greutate finala de ~45kg sau chiar light pe la 35kg folosind plasma pt sufa troliu(+100E).... vs +100 kg cat vei avea tu.
Bara ta nu va da voie lui nea troliu , sa respire,esential pt racire -are incorporat un on-off la incalzire,protectie pe circuit troliul....deci cand tragi de el 5 minute si se incalzeste, poti primi pauza fix cand nu trebuie....esti agatat si gata gata sa o dai peste cap....chestie de nedorit.
Alta buba,fiind asa greu ansamblul ala fieros in fata, trage de prinderile alea amarate din Sasiu....cu reale bube in timp,la un soc zdravan se smulg si uite gaura in fata......
Bonus, +100 kg trag de arcuri si suspensia fata a masinii degeaba cand acolo ar trebui sa fie usor,cat mai usor sa poti urca fata rapid pe unde vrei, sa poti alerga amortizoarele fata fara sa le incalzesti 30 minute pe un forestier....Pun pariu ca dupa 10 minute de mers cu 40-50km/h pe un forestier super ok, nu poti sa tii mana pe amortizoarle fata....deci ele nu mai lucreaza in parametri.
pt masini de competitie de ani buni se practica montajul in interior, central -pt troluiu -experienta aratand multiple avantaje datorate greutatii distribuite uniform...credea-ma 50 kg conteaza maxim....handling,unghiuri, suspensie .....
Nu zic nimic de RAR ca acolo esti victima la un control in trafic, monstul tipand dupa amenzi...fierul cere sa fie oprit si controlat de la distanta.
Tot din seria experienta, mai nou in caz de un buf micut in trafic -iti indoi sasiul, garantat si daca te vede inginerul de daune, asigurarea ta nu mai plateste dauna....ca modificari neconforme....
imi pare rau sa te dezamagesc, dar trendul pe partea de 4x4 este de gigi-muschi, oamenii nu gandesc dar vor sa fie mari, monstruoase si fortzoase....pe partea celalata, chiar daca nu ne place,trebuie sa fim cat de cat legali.
Exemplu real, caz in 2016-Cunostinta cu Rubicon 2014 , investitie in look offroad de +25000E, accident FARA vina lui in DE. La prima strigare a fost pus sa plateasca daunele pt ca -bara fata +spate neconforma,roti de 35 Inch si offset neconform- masina lui julituri, masinile implicate sifonate bine .... dupa 1 luna a scapat cu barele pt ca a gasit dealer in DE de fiare identice americane si a venit cu o hartie care arata omologarea locala. cu Rotile nu prea a avut ce sa faca..... la ultimul update din discutii cu amicii se pare ca a adus ceva omologare de la RAR RO ca exista Rubicon omologat cu atare roti aventura terminandu-se ok dupa 2 luni si asiguratorul roman platind daune de ~25000E ....
masina adusa acasa cu platforma pt ca nemtii nu au mai lasat-o sa circule fara alte verificari ce costau cat doua drumuri cu platforma
Poate vrem o tara ca afara...