0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.
Il intrebasem pe @aavii ...Ideea e ca pentru 4x4 testarea franelor ar trebui sa se faca pe un stand care antreneaza ambele punti in acelasi timp. Nu toate statiile ITP sunt dotate cu asa ceva, motiv pentru care unele refuza sa faca ITP-ul masinilor cu tractiune integrala (chiar si nepermanenta). De ce este important acest aspect? Pentru ca in manualul masinii gasim indicatiile in privinta tractarii pentru modelele cu tractiune integrala: fie pe platforma, fie cu un carucior pus sub rotile care stau pe sosea astfel incat acestea sa nu se invarta. S-a mai discutat pe forum pe undeva chestia asta, nu reiau acum explicatia. Probabil ca testul facut la ITP nu este suficient de lung pentru a crea probleme (in cazul in care doar una dintre punti este antrenata) dar chiar si asa, de ce sa risti?Prin urmare, pentru @aavii, asta e motivul pentru care recomand sa cauti statii ITP care sunt pregatite pentru 4x4 si sa platesti cei 150 lei, avand in vedere ca diferenta de bani nu e o suma asa mare.
Standurile pentru 4x4 care antreneaza ambele punti simultan sunt mari sj complicate, deoare trebuie sa se ajusteze la distanta intre axe a modelului de masina testat.