Autor Subiect: ITP Bucuresti - Preturi recente  (Citit de 33176 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Online gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14539
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #140 : 26.Mar.2019, 08:02:59 p.m. »
Eu am facut trei ITP-uri la Autonet. Doar una singură la ei in Service iar doua la autobaza adiacenta, programat tot de ei, după revizia anuală. Ar trebui sa-i întrebi unde se face ITP-ul: la ei sau la autobaza.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline bekxy

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1344
  • Thanked: 386 times
  • Gen: Bărbat
  • SX4 S-Cross '16 Spirit 1.4 4WD 6MT
    • Bucuresti
Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #141 : 26.Mar.2019, 08:03:25 p.m. »
http://www.adexpertauto.ro/Itp%20berceni-itp%20sector%204-Itp%20ieftin-itp%2070%20lei

70 lei 4x2
100 lei 4x4

Preţuri valabile cu programare online. Am făcut eu astă iarnă, totul ok.
  • Suzuki SX4 S-Cross 2016 Spirit 1.4 Boosterjet 4WD 6MT
 

Online gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14539
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #142 : 13.Aug.2019, 11:51:41 a.m. »
Am facut ITP-ul la Shaken pe Virtutii cu 150 lei pentru 4x4.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline aavii

Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #143 : 14.Aug.2019, 06:02:01 p.m. »
Mai dar de unde e gaselnita asta cu 4x4? Eu nu am avut parte de asemenea diferente intre masini in februarie!
  • Suzuki Vitara S grade
 

Offline toma

Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #144 : 14.Aug.2019, 06:07:55 p.m. »
Ai facut la un stand pregatit pentru 4x4 sau ti-a testat puntile independent?
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Online gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14539
  • Thanked: 3483 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #145 : 14.Aug.2019, 07:26:21 p.m. »
Independent. Asa scria pe afis, atata am dat, n-am comentat, ma grabeam. Facusem programarea la Autonet, dar m-au anuntat cu o zi inainte ca s-a defectat instalatia de noxe.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline toma

Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #146 : 16.Aug.2019, 10:16:59 a.m. »
Il intrebasem pe @aavii ...

Ideea e ca pentru 4x4 testarea franelor ar trebui sa se faca pe un stand care antreneaza ambele punti in acelasi timp. Nu toate statiile ITP sunt dotate cu asa ceva, motiv pentru care unele refuza sa faca ITP-ul masinilor cu tractiune integrala (chiar si nepermanenta).

De ce este important acest aspect? Pentru ca in manualul masinii gasim indicatiile in privinta tractarii pentru modelele cu tractiune integrala: fie pe platforma, fie cu un carucior pus sub rotile care stau pe sosea astfel incat acestea sa nu se invarta. S-a mai discutat pe forum pe undeva chestia asta, nu reiau acum explicatia. Probabil ca testul facut la ITP nu este suficient de lung pentru a crea probleme (in cazul in care doar una dintre punti este antrenata) dar chiar si asa, de ce sa risti?

Prin urmare, pentru @aavii, asta e motivul pentru care recomand sa cauti statii ITP care sunt pregatite pentru 4x4 si sa platesti cei 150 lei, avand in vedere ca diferenta de bani nu e o suma asa mare.


  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #147 : 17.Aug.2019, 11:52:36 p.m. »
Standurile pentru 4x4 care antreneaza ambele punti simultan sunt mari sj complicate, deoare trebuie sa se ajusteze la distanta intre axe a modelului de masina testat.
Varianta mai simpla are o singura pereche de role, pentru o singura punte testata odata. Specific la testarea 4x4, rotile stanga/dreapta sunt invartite in sensuri opuse. In acest mod, diferentialului puntii testate va genera “miscare nula” catre cealalta punte in stationare si nu va fi nici o solicitare a elementelor transmisiei.
Conform standardului ITP, masurarea fortei de franare trebuie facuta cu rotile rotindu-se in sensul de mers inainte al masini. Deoarece la testarea 4x4 o roata merge inainte si una inapoi, se fac doua masuratori pe punte (cu reversarea sensurilor de rotatie a rotilor). Inseamna patru masuratori fata de doua la 4x2, inseamna mai multa resursa consumata pe stand, iar asta poate justifica si un tarif mai mare.

P.S.
Incluzand si testarea franei de mana, avem 6 masuratori la 4x4 fata de 3 masuratori la 4x2.

  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 
The following users thanked this post: steph, toma

Offline aavii

Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #148 : 20.Aug.2019, 05:47:43 p.m. »
Il intrebasem pe @aavii ...

Ideea e ca pentru 4x4 testarea franelor ar trebui sa se faca pe un stand care antreneaza ambele punti in acelasi timp. Nu toate statiile ITP sunt dotate cu asa ceva, motiv pentru care unele refuza sa faca ITP-ul masinilor cu tractiune integrala (chiar si nepermanenta).

De ce este important acest aspect? Pentru ca in manualul masinii gasim indicatiile in privinta tractarii pentru modelele cu tractiune integrala: fie pe platforma, fie cu un carucior pus sub rotile care stau pe sosea astfel incat acestea sa nu se invarta. S-a mai discutat pe forum pe undeva chestia asta, nu reiau acum explicatia. Probabil ca testul facut la ITP nu este suficient de lung pentru a crea probleme (in cazul in care doar una dintre punti este antrenata) dar chiar si asa, de ce sa risti?

Prin urmare, pentru @aavii, asta e motivul pentru care recomand sa cauti statii ITP care sunt pregatite pentru 4x4 si sa platesti cei 150 lei, avand in vedere ca diferenta de bani nu e o suma asa mare.
E dar iti dai seama ca habar nu am cum au facut testarea :) Tot ce pot sa spun este ca statiile itp arata la fel si nu mi s-a parut nimic deosebit la ele (astea cu franarea 4x4 nici nu stiu cum arata). Eu as zice totusi ca e o gaselnita de marketing la fel ca preturile in euro fara tva ale service-urilor noastre.
Mai mult, am facut ITP la un service unde nu mi-a luat tarif de 4x4 si nici nu a mentionat ceva de 4x4. Si e chiar valabil itp-ul :D
  • Suzuki Vitara S grade
 

Offline enicky

Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #149 : 21.Aug.2019, 10:54:25 a.m. »
Standurile pentru 4x4 care antreneaza ambele punti simultan sunt mari sj complicate, deoare trebuie sa se ajusteze la distanta intre axe a modelului de masina testat.
   Iar aceste standuri cred ca se gasesc cu precadere la producatorul de auto 4x4.
In aceasta vara am facut si itp si schimbarea de placute la DAB, iar testarea s-a facut pe stand simplu din cate imi amintesc. E destul de complicat sa ai un stand variabil in care sa poti testa orice 4x4.
   Explicatiile lui @yeti sunt logice si corecte, doar ca se aplica mai greu, service-ul cautand o varianta de dispozitiv cat mai economica, dar in limita legii.
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip