Autor Subiect: ITP Bucuresti - Preturi recente  (Citit de 33154 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #120 : 17.Aug.2017, 05:03:06 p.m. »
Pret de jeep 4x4
Pe SX-ul din dotare ? Jecmanire pe fata, dupa parerea mea...

Daca te uiti cu vreo 8-9 postari mai sus vezi cat am platit in 2013 si 2015. Se observa o scadere notabila. Iar salariul a mai crescut de atunci... ;)
« Ultima Modificare: 17.Aug.2017, 06:46:49 p.m. de gabineg »
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline enicky

Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #121 : 17.Aug.2017, 05:21:15 p.m. »
   Eu am facut mereu aici : http://itp.autoleader.ro/  iar acum am avut alta ocazie si l-am facut tot cu 100lei. Deci @gabineg a facut bine. Dar atentie cu 4x4 ca e pacaleala, ei iti verifica franele nu tractiunea. Parerea mea, din ce am vazut pe stand.
« Ultima Modificare: 17.Aug.2017, 06:45:07 p.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline rexkrokiDAU

Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #122 : 17.Aug.2017, 06:42:49 p.m. »
Nu contează ce verifică,  ai nevoie de un alt fel de stand. Mai ales la Vitara unde nu poți decupla spatele.

Offline enicky

Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #123 : 17.Aug.2017, 07:12:40 p.m. »
Nu contează ce verifică,  ai nevoie de ...alt fel de stand..... la Vitara unde nu poți decupla spatele.
              Cand stai in sala de asteptare si-ti bei cafeluta sau privesti la tv. in timp ce ti se face ITP-ul, nu poti decat sa-ti dai cu presupusul !  :)
        Acum trei(3) zile eu am stat chiar in statie, ba m-a pus sa misc masina, sa trag de volan si sa aprind lumini si nu am vazut decat un singur model de rampa ! :pardon:
      Este posibil ca la RAR sa aiba si altfel de rampe(n-am mai fost demult pe acolo) dar statiile ITP obisnuite au o/un singura/model de rampa.
       Pentru ce sa "decupleze" spatele??!! Ca nu-nteleg !! :-O Repet : se verifica serii, frana, articulatii, emisii de gaze,  lumini, aspect exterior, se noteaza km parcursi!! De altfel in Jurnal parca am descris toate operatiunile facute. Nu mi-a facut ceva deosebit de turism. :dknw:
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #124 : 17.Aug.2017, 07:22:39 p.m. »
La ITP-ul de la autobaza din curtea Autonet erau 2 tipi (un inginer - la butoane si un tehnician - la volan). Am auzit cand inginerul i-a spus tehnicianului sa comute pe Auto. Am vazut cum au testat ambele punti, la franare, cred.
  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline enicky

Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #125 : 17.Aug.2017, 07:28:26 p.m. »
   Corect, deci mutand pe auto inseamna ca pe ei nu-i intereseaza tractiunea spate. Banuiesc c-ai inteles de ce a comutat : ca sa lucreze ca un turism. Multumesc de confirmare ! :)
« Ultima Modificare: 18.Aug.2017, 12:56:41 a.m. de enicky »
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline rexkrokiDAU

Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #126 : 18.Aug.2017, 12:04:28 a.m. »
Nu contează ce verifică,  ai nevoie de ...alt fel de stand..... la Vitara unde nu poți decupla spatele.
              Cand stai in sala de asteptare si-ti bei cafeluta sau privesti la tv. in timp ce ti se face ITP-ul, nu poti decat sa-ti dai cu presupusul !  :)
        Acum trei(3) zile eu am stat chiar in statie, ba m-a pus sa misc masina, sa trag de volan si sa aprind lumini si nu am vazut decat un singur model de rampa ! :pardon:
      Este posibil ca la RAR sa aiba si altfel de rampe(n-am mai fost demult pe acolo) dar statiile ITP obisnuite au o/un singura/model de rampa.
       Pentru ce sa "decupleze" spatele??!! Ca nu-nteleg !! :-O Repet : se verifica serii, frana, articulatii, emisii de gaze,  lumini, aspect exterior, se noteaza km parcursi!! De altfel in Jurnal parca am descris toate operatiunile facute. Nu mi-a facut ceva deosebit de turism. :dknw:

Cum testezi o mașină cu tracțiune integrala permanenta dacă standul are doar o pereche de role?

Offline yeti

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1520
  • Thanked: 551 times
  • Gen: Bărbat
    • Bucuresti, Sector 3
Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #127 : 18.Aug.2017, 12:30:57 a.m. »
Masinile 4WD care au puntile cuplate permanent nu trebuie (nu pot) sa ruleze cu diferente intre vitezele rotilor fata versus spate. Diferenta de viteza ar forta elementul de cuplare intre punti si/sau alte elemente ale transmisiei, pe care le-ar deterioara. Din acest motiv, testul de franare este obligatoriu a se face doar pe stand dedicat cu doua randuri de role.

SX4 si New Vitara (si Mokka) au puntile cuplate intre ele nepermanent, prin intermediul unui ambreiaj multidisc comandat electric (sau electrohidraulic). Acest ambreiaj, atat timp cate nu este activat (mod de rulare 2WD), permite ca puntile fata/spate sa aiba viteze diferite. Dar trebuie stiut discurile lui stau in contact "bunicel" chiar si cand nu este activat. Asta inseamna ca la orice diferenta de viteza intre punti discurile freaca intre ele, iar frecarea produce caldura. La mers normal, variatii de viteza intre punti sunt mici si incidentale -> efectul asupra ambreiajului este neglijabil.

Dar ce se intampla la testul pe stand de frane cu un singur rand de role? Pai, o punte se invarteste, celalata sta, diferenta de viteza, discurile ambreiajului freaca si se incalzesc. Cu cat dureaza mai mult testul cu atat incalzirea mai mare. Care este limita acceptabila? Nu stim. Stim doar ca unii dintre voi au facut ITP-ul la AllGrip pe stand de 2WD si au masina inca intreaga ( oare? :) ).

Iata insa ca problema rulajului doar cu o singura punte (cealalta fiind stationara/blocata) se pune mai serios la tractarea/remorcarea masinilor. Daca n-ati citit in manuale despre acest subiect, va pun eu mai jos niste extrase relevante. De ce ar fi mai serioasa aceasta problema? Pai viteza la testul de franare este 5kmph - la remorcare vorbim de zeci de kmph. Durata unui test de frane este de cateva minute - remorcarea poate fi zeci de minute. Are sens?
  • Opel Mokka Cosmo 1.4 benzina turbo 140CP 6MT 4x4 Red Velvet BFGoodrich G-grip allseason2 (fost Suzuki Vitara Cool 1.6 benzina 120CP 2WD 5MT Superior White Michelin CrossClimate)
Vitara 
Mokka
 
The following users thanked this post: enicky, TVS, toma, kellogs

Offline gabineg

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 14537
  • Thanked: 3481 times
  • Gen: Bărbat
  • Suzuki SX4 GLX 4WD
    • Bucuresti
Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #128 : 18.Aug.2017, 07:58:25 a.m. »
Testul de frane s-a făcut pe o rampă cu un singur sir de role, succesiv. A durat mai puțin de 1 minut pentru fiecare axă.

Trimis folosind Tapatalk

  • SX4 by Giugiaro
It's nice to be Important, but it's more important to be Nice
 

Offline toma

Re: ITP Bucuresti - Preturi recente
« Răspuns #129 : 18.Aug.2017, 02:48:32 p.m. »
@yeti habar nu aveam de asta!!!!  :-O

Multumesc mult pentru postare, sper sa nu fi nevoie vreodata sa fiu tractat, dar e bine de stiut.

Nu-mi amintesc cum a fost la ITP acum cu testul de frana desi au trecut doar cateva luni...

PS (poate ar trebui sa mai iau la citit manualul ala  :-? )
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain