Autor Subiect: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca  (Citit de 21280 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Utilizator_Anonim

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #30 : 08.Mai.2019, 07:16:20 p.m. »
Hai da-i odata in judecata pe amatorii astia
  • Scross 1.4 allgrip pasion, skoda yeti 2.0 tdi 4x4, saab 900 coupe 230 cp
 

Offline silverblade666

 

Offline remarque

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #32 : 31.Mai.2019, 08:37:49 p.m. »
EPISODUL 3:
Ia să vedem noi cum reprezentanții Premium Cars Cluj mint cu nonșalanță din orice poziție:

La 4 mai 2019 reprezentantul Premium Cars Cluj, dl. Florin Lung, mi-a zis pe e-mail, citez:
"Buna ziua domnule _______ ,
Asa cum am mentionat si in convorbirile telefonice avute cu dumneavoastra, plata reparatiei la autoturismul dumneavoastra, a fost aprobata de catre cei de la firma de asigurari conform conditii contractuale garantie extinsa. Suma decontata este de 2496,97 euro. Plata acestei reparatii va fi facuta catre beneficiar polita ( service Premium Cars) pana la sfarsitul lunii mai. Data efectuarii platii catre service va coincide cu data efectuarii platii catre dumneavoastra.
Cu stima,
Florin Lung
Sef Atelier"

La 29.05.2019 i-am sunat eu, mi-au zis că a apărut o problema la asigurator ȘI CĂ NU O SĂ MAI RECUPEREZ NIMIC. Dacă vreau să vin până la Cluj că-mi arată niște înregistrări din sistemul lor informatic, din care să rezulte că rămân cu ochii în soare, dar nu-mi pot da la mână nici o hârtie și nici nu mă pot lăsa să pozez nimic. Le-am zis că în condițiile astea nu mă duc, mai ales că am deja mult prea multe zile de învoiri de la servici pentru această cauză și nu mai vreau să cer încă o zi de învoire pentru exact NIMICUL dispuși să mi-l ofere.

Azi e 31.05.2019 și contul meu e gol. Sunt convins că dacă cei de la Premium Cars Cluj nu m-ar fi obstrucționat consecvent (și la asigurator) azi problema mea ar fi fost rezolvată d.p.d.v. al recuperarii banilor plătiți pe repararea motorului aflat în garanție.

Concluzia: NU RECOMAND.
O alternativă mai utilă pentru cine vrea să apeleze la service-ul Premium Cars Cluj este să își bată cu 🔨 un cui lung în cap.

« Ultima Modificare: 31.Mai.2019, 08:50:07 p.m. de remarque »
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline enicky

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #33 : 01.Iun.2019, 02:38:28 p.m. »
  Pai de la societatea Premium Cars Cluj la ce te asteptai, decat la o teapa ...premium !
  • Suzuki VITARA NewCool 4WD 1,6 benzina/Suzuki SX4 S-CROSS HYBRID SPIRIT, 1.4 AllGrip
 

Offline remarque

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #34 : 10.Oct.2019, 04:28:43 p.m. »
Hai da-i odata in judecata pe amatorii astia

Am ascultat sfatul tău, e adevărat, cu destulă întârziere.
Detalii aici:
http://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=6040.440
La răspuns #448
Knock! knock! knock! Cine bate? Rod knock!
La Suzuki RO un defect major în garanție ți-l rezolvi pe banii tăi! Până îi acționezi în instanță pentru recuperarea prejudiciilor...
New Vitara 1.6 VVT MT Passion Allgrip
 

Offline andreimartinescu

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #35 : 20.Dec.2019, 02:26:16 p.m. »
Buna,

Mai jos problemele mele cu Premium Cars scrise pe scurt.

In data de 29.11.2017 am achizitionat un Suzuki Baleno care dupa f putin timp a prezentat probleme de garantie:

scartatit scaun sofer- 4 intrari in service

scartatit scaun pasager - alte 4 intrari in service

bataie ambreaj- problema a fost considerata rezolvata de catre service din Romania dupa inlocuire kit ambreaj insa un service Suzuki din Ungaria mi-a dat dreptate ca problema inca persista iar cauza era suportul de la placa de presiune care a distrus si ambreajul nou montat, rezolutie schimbat intreg kit ambreaj plus capac cutie transmisie simeringuri

scartait pedala ambreaj- peste 7 intrari in service constatate de RAR care a si sanctionat contraventional serviceul din Romania problema nerezolvata dupa mai bine de 1 an

Sezizari ANPC catre service Romania si Suzuki Romania pentru gestionarea situatiei.

La ultima sesizare dupa cele 30 de zile legale plus termen extra de 15 zile serviceul din Romania a venit cu solutia catre ANPC ca producatorul sugereaza inlocuirea unui ansamblu de 26 piese pentru remedierea problemei.

Mentionez ca pana la data de 03.2019 mi-a fost refuzat sistematic oferirea de masina la schimb sub pretextul ca Suzuki Romania nu are un acord semnat pe garantii cu serviceurile autorizate.

Acest mesaj are scopul ca toti posesorii de masini in garantie Suzuki sa constientizeze problemele de garantie si sa le raporteze. In demersul meu am intalnit mai multe masini ce prezentau aceleasi defecte de fabricatie insa la care posesorii nu le-au sesizat.

Toate problemele expuse de mine sunt recunoscute de producator ca si defecte de garantie insa din cauza numarului mic de sesizari privind aceste probleme Suzuki Romania nu poate intra in obligatia de a sesiza ANPC privind rechemarea in service a masinilor in garantie pentru rezolvare.

Mentionez ca problema de ambreaj solutionata in Ungaria este o problema cat se poate de grava care duce la uzarea prematura a intregului kit.

Deasemenea in acest moment ma aflu in procedura juridica cu Premium Cars care a refuzat plata daune morale la cererea depusa de avoatul meu pe motiv ca toate problemele sesizate la ei au fost rezolvate. Dupa refuzul celor de la Premium Cars am facut ultima sesizare ANPC dupa care Premium Cars a cautat sa repare masina.

Merci
  • Suzuki Baleno 1.2 GLX
 
The following users thanked this post: ntire2000, toma, remarque, kellogs, Tatallor

Offline toma

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #36 : 20.Dec.2019, 02:33:08 p.m. »
Multumim @andreimartinescu pentru informatiile oferite.

Succes in demersurile tale!
  • Suzuki Vitara 2015 Allgrip diesel
Omul este singurul animal care roșește, ori ar fi potrivit să o facă - Mark Twain
 
The following users thanked this post: florin301975

Online ntire2000

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #37 : 20.Dec.2019, 10:45:43 p.m. »
Daca toti ar proceda ca tine, astia s-ar apuca de alte business-uri.  :-))
Ontopic, poate ca ar fi bine sa asimileze si ei obiceiuri considerate normale dincolo.
Masina la schimb nu e un moft, e un bonus pentru faptul ai dat banii pe o tabla finisata pe care o duci regulat la ei pe perioada garantiei si le mai dai si bani frumosi pe revizii.
Adica mentii un business si niste locuri de munca atunci când ar fi mai simplu sa cumperi o afumatoare la pret de second hand de la samsari si ulterior sa o repari la orice service de doi lei.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού
 

Offline FritzVonSpritz

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #38 : 07.Mai.2021, 10:00:18 p.m. »
Intamplare, intamplatoare.....descrisa aici:
https://www.suzuki-club.ro/forum/index.php?topic=8992.120
Astazi am schimbat rotile de iarna cu cele de vara. Mereu in portbagaj am ca rezerva cea din sezonul alalalt. adica roata de vara era rezerva.
Saptamana trecuta fiind vreme frumoasa, marti sau miercuri am spalat masina, iar azi (vineri) cum spuneam am schimbat rotile. Insa in portbagaj am gasit punga in care tin roata de rezerva uda, iar pe fundul locasului rotii,  cam 1 cm de apa. Precis la reparatia facuta dupa evenimentul descris in josul paginii de pe care am dat link, nu au executat-o corespunzator.
Saptamana viitoare merg la ei, la Premium Cars, unde am facut reparatia, sa vedem ce zic  :dknw:
  • Suzuki Ignis GL 2018, Ex-Nissan Micra Hatchback 2005
Daca ai o masina, te bucuri de 2 ori: cand o cumperi si cand o vinzi....
 

Online ntire2000

Re: Premium Cars - Dealer Cluj-Napoca
« Răspuns #39 : 07.Mai.2021, 10:13:07 p.m. »
Cel mai probabil o sa ia un burghiu de 4 si o sa dea o gaura mica de tot în cel mai jos punct al caroseriei.  :pardon:
Acuma ca sa fim seriosi, esti sigur ca la haion chederul este etans?
Mergi la o spalatorie si exagereaza cu presiunea maxima în special pe zona haionului, vezi daca ajunge apa în portbagaj.
  • スズキ ビターラ
Κατά τον δαίμονα εαυτού